Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- مدير بيمارستان تأمين اجتماعي دکتر غرضي ملاير از ورود دستگاه سي تي اسکن به اين بيمارستان براي خدمات‌دهي به بيماران خبر داد.
به گزارش خبرگزاري آريا، حسين کارخانه با بيان اينکه بيمارستان دکتر غرضي ملاير تنها بيمارستان تامين اجتماعي اين شهرستان است، اظهار کرد: طي سال‌هاي اخير شاهد تحولات زيادي در بخش‌هاي مختلف اين بيمارستان از جمله تعمير و تجهيز بخش‌هاي بيمارستاني و اقدامات عمراني بوده‌ايم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با اشاره به فعاليت پزشکان متخصص و عمومي، مرکز سونوگرافي، دندانپزشکي و بخش‌هاي مختلف شامل اطفال، زنان، جراحي مردان و زنان، آزمايشگاه، اورژانس و درمانگاه در اين بيمارستان گفت: با توجه به نظرسنجي‌هاي صورت گرفته رضايتمندي بالاي ٨٠ درصدي مردم را در اين بيمارستان شاهد بوده‌ايم.
مدير بيمارستان غرضي ملاير در ادامه از ورود دستگاه سي تي اسکن به بيمارستان غرضي ملاير خبر داد و تصريح کرد: براي اين دستگاه ٢ ميليارد و ١٠٠ ميليون تومان هزينه شده است.
وي بيان کرد: فضاي فيزيکي، محل نصب، مجوز و همه امکانات در بيمارستان براي ورود اين دستگاه مهيا شده و با ورود اين دستگاه به بيمارستان در آينده بسيار نزديک شاهد نصب و آغاز به کار آن خواهيم بود.
کارخانه در ادامه با اشاره به بازسازي بخش‌هاي مختلف بيمارستان گفت: فضاي اداري نمازخانه و فضاي همراه بيمار نيز با کمک يکي از خيران در حال ساخت بازسازي و اجراست.
وي از بازسازي زايشگاه و مرکز استريل بيمارستان و راهروهاي طبقه بالاي بيمارستان در سال جاري خبر داد و اظهار کرد: همه بخش‌ها به مرور بازسازي و تعمير مي‌شوند.
مدير بيمارستان غرضي ملاير با بيان اينکه ايجاد فضاي بيروني و فضاي سبز بيمارستان نيز در دست پيگيري است خاطرنشان کرد: همه ورودي‌ها و فضاي بيروني داخل ساختمان با هدف ارائه خدمات مطلوب و افزايش رضايتمندي بيماران اصلاح مي‌شود.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۰۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد

دکتر سید مهدی حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار استانی ایسکانیوز از خرمشهر اظهار کرد: هفته گذشته، پسر ۱۲ ساله و اهل خرمشهر در اثر تشنج و ایست قلبی تنفسی در بیمارستان ولیعصر(عج) بستری شد.

وی اضافه کرد: با وجود تلاش کادر بیمارستان برای بازگرداندن پسر یادشده به زندگی، در نهایت مرگ مغزی او توسط کمیته مرگ و میر بیمارستان تایید و بعد از جلب رضایت خانواده ایشان، بیمار برای اهدای عضو به مرکز استان اعزام شد.

دکتر حسینی تصریح کرد: ۲ کلیه بیمار به بیماران خوزستانی نیازمند به اهدا داده شد.

وی افزود: کلیه‌های این فرد به یک آقای ۲۷ساله و خانمی ۲۴ساله اهدا شد.

خبرنگار:نسترن ریاحی

انتهای خبر/

کد خبر: 1227993 برچسب‌ها ایسکانیوز

دیگر خبرها

  • مد جدیدی به نام طالع بینی؛ با متولدین این ماه وارد رابطه نشوید!
  • ۷ جراحی موفق و رایگان مغز در اصفهان
  • شلیک دلخراش مرد فراری به همسرش/ سایه مرگ در حوالی زن جوان
  • بیمارستان رازی قائم شهر به دستگاه ام. آر. آی پیشرفته تجهیز شد
  • برخورد با ۶ پزشک متخلف در اصفهان/ظرفیت LDR بیمارستان‌ها خالی ماند
  • فاز دوم ساخت بیمارستان تأمین‌اجتماعی مهاباد کلید خورد
  • ثبت تولد اولین سه قلوهای استان اصفهان
  • ۷۰ درصد از بافت تاریخی بوشهر بهسازی و نوسازی شد
  • هوش مصنوعی نارسایی قلبی را از طریق اسکن پا تشخیص می‌دهد
  • پسر خرمشهری با اهدای عضو به ۲ شهروند زندگی دوباره داد