Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشحوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از ستاد ارتباطات و اطلاع رسانی نخستین جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»؛ طی احکامی جداگانه از سوی سیداحمد میراعلایی دبیر جشنواره بین‌المللی «مسیر عشق»، مریم احدی و محمد طیب به ترتیب به عنوان مدیر دبیرخانه و امور بین‌الملل انتخاب شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


متن حکم مریم احدی مدیر دبیرخانه به شرح زیر است:


نظر به تجربه‌ها و فعالیت‌های مستمر سرکار خانم مریم احدی در مجامع و رویدادهای فرهنگی هنری کشور، شما را به عنوان مدیر دبیرخانه نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» منصوب می‌نمایم.

انتظار دارد با توجه به اهمیت موضوع و ضرورت ساماندهی آثار ارسالی به ستاد برگزاری جشنواره، نسبت به برنامه‌ریزی دقیق و بهره‌گیری از راهکارهای نوین و سیستمی و نیز تعامل با جامعه هنری و سینمایی کشور جهت هماهنگی و دریافت آثار ارزشمند مدنظر جشنواره اقدام نمائید.

موفقیت سرکار را در سایه توجهات حضرت ولی عصر(عج) از خداوند بزرگ خواستارم.

همچنین، متن حکم محمد طیب مدیر امور بین‌الملل این جشنواره نیز به این شرح است:

نظر به شایستگی و تجارب جنابعالی در عرصه ارتباطات بین‌الملل و تعامل با صاحبنظران و فعالان هنری خارج از کشور، شما را به عنوان مدیر امور بین‌الملل نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» منصوب می‌نمایم.

بی‌تردید با توجه به سکوت عامدانه و معنادار برخی رسانه‌های بین‌المللی و به تبع آن بی‌خبری محافل هنری و افکار عمومی جهان از رویدادی حماسی و مذهبی چون راهپیمایی اربعین حسینی(ع)، تلاش جنابعالی و همکاران‌تان در جلب مشارکت و جذب آثار سینمایی ارزشمند با موضوعات جشنواره، موجب توسعه اطلاع‌رسانی و آگاهی موثر و ماندگار اقصی نقاط دنیا از این گردهمایی عظیم و تفکرات ناب مذهب شیعه خواهد شد.


توفیق روز افزون شما را در مسیر ترویج فرهنگ عاشورایی و خدمت به اهل بیت(ع) از خداوند متعال خواستارم.

*مریم احدی


کارشناسی ارشد زبان و ادبیات فارسی است. وی مدیر روابط عمومی انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس به مدت پنج سال، مسئول هماهنگی دبیرخانه چهاردهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت، مسئول دبیرخانه اجرایی کنگره ملی 2000 شهید هنرمند، ارتباطات و تشریفات دوازدهمین جشنواره بین‌المللی فیلم مقاومت و چهارمین جشنواره فیلم شهر، اسبق شورای فیلم‌نامه کوتاه و مستند انجمن سینمای انقلاب و دفاع مقدس، و... را در کارنامه کاری خود دارد.

*محمد طیب


فارغ‌التحصیل رشته فیلمسازی از آکادمی فیلم انگلستان و فارغ‌التحصیل رشته مهندسی نرم‌افزار کامپیوتر، مستندساز و کارشناس امور بین‌الملل است. وی در چندین جشنواره مختلف مدیریت امور بین‌الملل را بر عهده داشته است. طیب عضو هیات انتخاب جشنواره فیلم مقاومت بوده است.

نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم و عکس «مسیر عشق» با محوریت راهپیمایی اربعین حسینی در عراق و ایام شهادت حضرت علی بن موسی الرضا(ع) در ایران از یکم تا پنجم آبان‌ماه برای نخستین بار به صورت همزمان در شهرهای مقدس مشهد و کربلا برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۰۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی گفت : نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی دریاچه ارومیه با محوریت حفاظت از محیط زیست و نگین زیبا و فیروزه ای شمال‌غرب کشور برگزار می شود.

دکتر سعید شهند افزود : این جشنواره به دستور استاندار آذربایجان غربی و با همکاری دستگاه‌های فرهنگی، ورزشی و اجرایی استان و با اجرای برنامه های مختلف و متنوع فرهنگی ، ورزشی و زیست محیطی 24 فروردین 1403 در دریاچه ارومیه ( محدوده پل میانگذر شهید کلانتری ) برگزار خواهد شد.

وی هدف از برگزاری این جشنواره را ایجاد شور و نشاط اجتماعی و افزایش حساسیت ها و توجهات نسبت به حفظ محیط زیست به ویژه دریاچه ارومیه دانست و بیان کرد : در طول برگزاری این جشنواره برنامه های مختلف آموزشی و فرهنگی در راستای ارتقا و اشاعه فرهنگ حفاظت از محیط زیست و افزایش جلب مشارکت‌های مردمی با حضور کارشناسان و محیطبانان حفاظت محیط زیست استان و جوامع محلی و عموم علاقمندان به محیط زیست اجرا خواهد شد.

دیگر خبرها

  • معرفی کادر فنی و مدیر تیم صنعت نفت آبادان
  • گزارشی از آخرین شب برگزاری بخش بین‌الملل نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم/ حضور وزیر ارشاد در برنامه ویژه عتبه عباسی
  • پایان فروردین ماه ؛ معرفی برترین های جشنواره کتابخوانی رضوی
  • افزایش جوایز جشنواره شعر عربی «طوفان القوافی» به 4 میلیون دینار عراق
  • جوایز جشنواره شعر «طوفان القوافی» به ۴ میلیون دینار عراق رسید
  • خیابان سفارت رژیم صهیونیستی در لندن، «خیابان نسل‌کشی» نام‌گذاری شد
  • ارسال بیش از ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره شعر رضوی
  • ارسال ۱۵۰۰ اثر به دبیرخانه جشنواره رضوی
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی
  • بخش بین الملل نمایشگاه قرآن