Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-05-01@14:39:55 GMT

اعلام ترکیب تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۱۷۸۸

اعلام ترکیب تیم فوتبال هفت نفره در مسابقات جهانی

امین الله‌مانی اظهار داشت: پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی فوتبال هفت نفره برای آمادگی حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان در آرژانتین در حالی از فردا، پنج‌شنبه آغاز می شود که اسامی ملی‌پوشان اعزامی به این مسابقات نیز اعلام شد.

وی افزود: عبدالرضا کریمیزاده، حسن صفری، حسین تبریز (بوشهر)، صادق حسنی، امیر عزتدوست (گیلان)، مهدی جمالی (قم)، لطفاله جنگجو (مازندران)، عباس ترابی، محسن مختاری(مرکزی)، مسلم خزایی، جاسم بخشی، احسان معصومزاده(کرمانشاه)، حبیباله حیدریمهر(زنجان)، 13 ملی‌پوشی هستند که در ترکیب نهایی تیم قرار دارند و از امروز بعدازظهر، وارد محل برگزاری اردو می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرمربی تیم ملی گفت: پس از برگزاری تمرینات این مرحله، اردوی ششم و متصل به اعزام تیم ملی از 6 شهریور برگزار می‌شود و 14 شهریور ماه نیز برای شرکت در مسابقات قهرمانی جهان عازم آرژانتین خواهیم شد.

پنجمین مرحله از تمرینات تیم ملی زیر نظر امین الله‌مانی، سرمربی، احمد جانعلی و محمدرضا نامجو، مربی، سجاد کرمی، مربی بدنساز، محسن دلجو، آنالیزور و مصطفی سلیمانی، فیزیوتراپ برگزارمی‌شود.

سرپرستی این اردو که از 26 مرداد تا اول شهریور برگزار می‌شود، برعهده محمد امامیان است.

منبع: افکارنيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۱۷۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی

به گزارش "ورزش‌ سه"، روز گذشته قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی برگزار شد، اما یکی از مسابقات برگزار شده در این مرحله حسابی از نظر داور جنجالی بود و مجتبی سرآسیایی سرمربی نارنجی‌پوشان تهرانی در کنفرانس خبری پس از پایان مسابقه به شدت نسبت به این موضوع معترض شد.

ویدئو: کارشناسی داوری ملوان - سایپا

او معتقد بود پنالتی اعلام شده برای ملوان درست نبوده و به دلیل تمارض‌های پرتعداد بازیکنان این تیم در محوطه جریمه از سوی هیوا خسروی اعلام شده است. جالب اینکه هر سه کارشناس داوری برنامه فوتبال برتر علی خسروی، یدالله جهانبازی و رضا سخندان نیز با اعلام پنالتی به سود ملوان مخالف بودند و هر سه کارشناس تصمیم تیم داوری را اشتباه ارزیابی کردند.

به هر ترتیب سایپا در این مسابقه بازنده شد و تیم فوتبال ملوان طبق قرعه برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی مسابقات باید در ورزشگاه نقش جهان اصفهان به مصاف سپاهان برود.

دیگر خبرها

  • آغاز نخستین مرحله اردوی آمادگی تیم ملی فوتبال هفت نفره از پانزدهم اردیبهشت
  • برنامه مسابقات مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی اعلام شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • مذاکره با برزیل برای برگزاری دیدار تدارکاتی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • فوتبال از دریچه فان؛ هواداران بارسلونا در هر مرحله از لیگ قهرمانان
  • چند خبر کوتاه از ورزش قزوین
  • بازیکنان منتخب «موتا پائز» به ۱۸ نفر کاهش پیدا کردند
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان