Web Analytics Made Easy - Statcounter

کلینیک سیار دندانپزشکی شهرستان کاشان با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مسئول واحد سلامت معاونت بهداشت این دانشگاه و جمعی از دندانپزشکان کاشانی رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، کلینیک سیار دندانپزشکی شهرستان کاشان صبح امروز با حضور فرماندار، رئیس دانشگاه علوم پزشکی کاشان، مسئول واحد سلامت معاونت بهداشت این دانشگاه و جمعی از دندانپزشکان کاشانی رونمایی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد فرجی در حاشیه این رونمایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در راستای طرح تحول نظام سلامت در حوزه بهداشت و به جهت ارائه خدمات دندانپزشکی به محرومان و حاشیه نشینان شهری، دندانپزشکان خیر به صورت رایگان توسط این کلینیک سیار خدمات ارائه می‌دهند.

مسئول واحد سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه پنجشنبه و جمعه هر هفته و یک روز در هفته توسط معاونت بهداشت دانشگاه به جامعه هدف خدمات دندانپزشکی ارائه می‌شود، افزود: کشیدن دندان، ترمیم، فیشور سیلندر، جرم‌گیری و عصب‌کشی از جمله خدمات ارائه شده در این واحد سیار است.

فرجی با بیان اینکه متهد شدیم سالانه 200 روز کاری به جامعه هدف توسط کلینیک سیار دندانپزشکی خدمات ارائه دهیم، خاطرنشان کرد: اگر به ما اجازه بدهند در قالب اردوهای جهادی این کلینیک سیار آماده خدمت‌رسانی است.

وی با بیان اینکه تنها 12 روستا در کاشان و چهار روستا در آران و بیدگل یونیت دندانپزشکی دارند، تصریح کرد: هزینه ماشین، یونیت و برخی از تجهیزات توسط وزارت بهداشت به ارزش 450 میلیون تومانن تأمین شده است و برخی اقلام همچون مواد مصرفی و برخی تجهیزات دیگر به ارزش 40 میلیون ریال توسط دانشگاه علوم پزشکی کاشان تأمین شده است.

مسئول واحد سلامت معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی کاشان با بیان اینکه در نخستین مرحله روز شنبه به روستای ون و وادقان خدمت رسانی می‌کنیم، ابراز داشت: در کل استان اصفهان دو یونیت سیار دندانپزشکی وجود دارد که یکی از آنها متعلق به شهرستان کاشان و دیگری ویژه شهر اصفهان است.

انتهای پیام/

R7845/P1357/S6,1369/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۲۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر

برداشت گل محمدی همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت از گلستان‌های کاشان آغاز شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری خبرگزاری تسنیم از کاشان، همزمان با فرا رسیدن ماه اردیبهشت چینش گل محمدی از گلستان‌های این شهرستان آغاز شده است و عطر و رایحه خوش گل محمدی تمام منطقه را پر کرده است.

سرپرست فرمانداری شهرستان کاشان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، با بیان اینکه 2 هزار و 600 هکتار از اراضی کشاورزی شهرستان کاشان تحت کشت گل محمدی است، افزود: حدود 10هزار تن از باغات گل برداشت می‌شود و در این راستا 26 واحد صنعتی و دو هزار واحد سنتی مشغول به گلابگیری هستند.

کشت گل محمدی در 600 هکتار اراضی کشاورزی کاشان

سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان کاشان با بیان اینکه صنعت گل و گلاب 10هزار اشتغال را در سال به خود اختصاص داده است، ابراز داشت: واحدهای صنعتی و سنتی آمادگی برداشت 25 هزار تن گل و تولید 45 هزار تن گلاب را دارند.

انتهای پیام/801/.

دیگر خبرها

  • سند چشم‌انداز شهرستان کاشان باید ‌تدوین شود
  • سکوی توسعه‌ نوآوری و فناوری صنعت پتروشیمی کشور رونمایی می‌شود
  • اردوی جهادی دندان پزشکان کشور در شیراز
  • خدمات دندانپزشکی با استفاده حداکثری از ظرفیت گروه‌های جهادی ارائه می‌شود
  • برداشت گل محمدی از گلستان‌های کاشان + تصاویر
  • بهره برداری از کلینک داندانپزشکی و درمانگاه شهید زارعی در بندرعباس
  • تعطیلی بناهای تاریخی و جاذبه های گردشگری کاشان
  • ارائه خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال
  • انتصابات جدید در مناطق یک و چهار همچنین سازمان مدیریت پسماند شهرداری ارومیه
  • فقر، مشتری ثابت دندان‌پزشکی زیرپله‌ای