Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در سرخه،آیین تجلیل و تقدیر از خبرنگاران شهرستان سرخه با حضور مویدی زاده فرماندار شهرستان سرخه، معاون و خبرنگاران در سالن فرمانداری برگزار شد.

ذر این آیینمویدی زاده ضمن تبریک روز خبرنگار گفت: خبرنگاران نسبت به همه امور حساسیت دارند ولی در مورد خودشان چیزی نمی گویند و این نشان از تقوا و علاقه آنها به این حرفه است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خبرنگاران در موارد بحرانی و شرایط سخت در جاهایی که امور باید پیگیری شود در صحنه حاضر می شوند و نقش خود را به خوبی ایفا می کنند.

وی افزود: در دوران دفاع مقدس نیز خبرنگاران زیادی در میدان جنگ حضور داشتند که ما از آن دوران 144 خبرنگار شهید و 50 جانباز داشته ایم. امروز عصر ارتباطات است و با ظهور فضاهای مجازی نقش حوزه های اطلاع رسانی خاص تر می شود و حتی در رسانه های خارجی که مقید به زمان خاص هستند، بخشی به عنوان خودتان خبرنگار خودتان باشید دارند.

فرماندار سرخه خاطر نشان کرد: اگر اطلاع رسانی نباشد مسولین ما نخواهند توانست به مطالبات مردم رسیدگی نمایند و ارتباط متقابل بین مردم و برنامه ریزان از اهمیت خاصی برخوردار است. خبرنگاران علی رغم سختی کار وارد این حرفه می شوند و از خصوصیات آن ها می توان به مواردی چون ذوق، استعداد، هنر شنیدن، هنر انتقاد، حساسیت نسبت به محیط پیرامون و مواردی از این قبیل اشاره کرد.

وی افزود: اخلاق اجتماعی یکی از ویژگی های بارز این گروه است که ضمن در نظر گرفتن منافع شخصی برای منافع جمعی و رساندن اطلاعات به مردم نیز اهمیت زیادی قائل هستند و این افراد اجر و قرب والایی در جامعه و در نزد مردم دارند و اقدامات آنها پایدار خواهد بود چون نفع مردم برایشان در اولویت است در حالی جز مشاغل پرخطر دنیا محسوب می شود.

مویدی زاده گفت: یکی از ارکان نظام رسانه می باشد چون اگر رسانه نباشد پیشرفتی اتفاق نخواهد افتاد، زیرا اتفاقاتی که در زیر پوست و بدنه جامعه رخ می دهد از طریق رسانه منتقل می شود.

وی با تاکید بر بیان مسائل موجود در شهرستان سرخه توسط خبرنگاران گفت: حساسیت ها که از طریق خبرنگاران به مسولین منتقل می شود زمینه حل مشکلات سرخه را فراهم خواهد کرد. همچنین پیشنهاد داد جلساتی به فاصله 45 روز یکبار در فرمانداری سرخه بین خبرنگاران و فرماندار به منظور حل مسائل شهرستان برقرار شود.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۲۸۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، شانزدهم فروردین‌ماه نخستین سالروز درگذشت زنده‌یاد کیومرث پوراحمد کارگردان سینمای ایران بود که به همین مناسبت قرار است مراسم بزرگداشت و یادبود او برگزار شود.

زمان برگزاری این مراسم روز چهارشنبه ۲۹ فروردین‌ماه ساعت ۱۶:۳۰ در سالن سیف‌الله داد (خانه سینما) اعلام شده است.

در این مراسم عباس یاری، ابوالحسن داوودی، محسن امیریوسفی و مازیار فکری ارشاد درباره سینمای کیومرث پوراحمد و میراث او برای سینمای ایران سخن خواهند گفت.

این برنامه به همت کمیته فرهنگی انجمن نویسندگان و منتقدان سینمای ایران و همکاری انجمن کارگردانان سینمای ایران تدارک دیده شده و ورود برای عموم آزاد و رایگان است.

به دلیل همزمانی سالروز درگذشت فیلمساز با ماه مبارک رمضان، زمان برگزاری این بزرگداشت به تاریخ یاد شده منتقل شده است.

بزرگداشت داریوش مهرجویی در ایتالیا با نمایش «لامینور»

دانشگاه شرق‌شناسی ناپل با نمایش فیلم سینمایی «لامینور» آخرین اثر داریوش مهرجویی بزرگداشتی برای این فیلمساز فقید برگزار می‌کند.

زمان این برنامه ساعت ۱۷ روز ۱۸ آوریل (۳۰ فروردین) در دانشگاه شرق شناسی ناپل (Pallazzo Corigliano)، دپارتمان مطالعات آسیایی، آفریقایی و مدیترانه است. «ناتالیا تورنسلو» استاد دانشگاه در این برنامه سخنرانی خواهد کرد.

بزرگداشت داریوش مهرجویی بخشی از نشست سینمای ایران در این دانشگاه ایتالیایی است که با موضوع تنهایی و جستجوی هویت در سینمای معاصر ایران با حضور آنتونیا شرکا منتقد سینمای ایران برگزار خواهد شد.

«لامینور» به تهیه‌کتندگی رضا دُرمیشیان تولید شده و محمد اطبایی (مستقل‌های ایرانی) پخش‌کننده بین‌المللی این فیلم است.

داریوش مهرجویی فیلمساز سرشناس سینمای ایران و وحیدیه محمدی فر همسر وی ۲۲ مهر ۱۴۰۲ در خانه شان به قتل رسیدند.

دیگر خبرها

  • چهره سال هنر انقلاب اسلامی استان قم تجلیل شد
  • مدیران شهرستان تنگستان با رسانه‌ها گفتگو کنند
  • آیین نکوداشت حکمت الله ملاصالحی برگزار می شود
  • آیین سنتی بیل‌گردانی محلات در اردیبهشت‌ماه برگزار می‌شود
  • آئین تجلیل از همسران شهدای دشتی و تنگستان برگزار می شود
  • کشت گلابی خاردار برای اولین بار در سرخه
  • اجتماع «وعده صادق» در سمنان و سرخه برگزار می‌شود
  • برگزاری دو آیین بزرگداشت برای دو سینماگر فقید
  • دستگیری حفاران غیرمجاز در سرخه
  • همه فعالیت‌ها در خوی باید پیوست فرهنگی رسانه‌ای داشته باشد