Web Analytics Made Easy - Statcounter

همسر شهید مدافع حرم حامد کوچک‌زاده با اشاره به اهمیت حرکت شهدای مدافع حرم در راستای ایجاد امنیت برای کشور و مردم گفت: مردم باید قدر امنیت و آزادی موجود در کشور را بیشتر بدانند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، جمعی از اعضای دفتر نمایندگیخبرگزاری تسنیمدر استان گیلان و گروه جهادی متخصصان گیلان با خانواده شهید حامد کوچک‌زاده از شهدای مدافع حرم در رشت دیدار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همسر شهید کوچک‌زاده در این دیدار با اشاره به دغدغه‌های فرهنگی شهید کوچک‌زاده در طول حیات دنیوی ایشان عنوان داشت: روز و شبی نبود که شهید کوچک‌زاده از اینکه نتوانسته برای دین و انقلاب کاری کند، گله و شکایت نکند.

وی با بیان اینکه شهید کوچک‌زاده جنگ نرم را بسیار مهم‌تر و سخت‌تر از جنگ سخت می‌دانست، گفت: ویدارای اخلاقی بسیار خوش بود و حتی تذکرات خودرا به‌گونه‌ای مطرح می‌کرد تا کسی از او ناراحت نشود و همین امر سبب شده بود تا اقوام و دوستان تمایل زیادی برای ارتباط با ایشان داشته باشند.

همسر شهید کوچک‌زاده افزود: وی همواره برای انجام فعالیت‌های فرهنگی پیشگام و آماده بود و برایش مهم بود تا بتواند فرد مفیدی باشد و هرگاه مشغول به کار بود با تمام وجود تمام خستگی‌ها، می‌شد رضایت و محبترا در چهره او دید.

وی با اشاره به دغدغه‌هایشهید کوچک‌زاده پیرامون جنگ نرم و فعالیت‌های فرهنگی اظهار داشت: شهید کوچک‌زاده همواره تاکید می‌کرد، کسی که می‌خواهد کار فرهنگی کند باید خود را تنها ببیند تا بتواند به خوبی با سختی‌ها مواجه شود.

همسر شهید کوچک‌زاده عنوان داشت: بعد از شهادت شهید سید اسماعیل سیرت نیا، حال حامد کاملاً متفاوت شده بود و با تمام وجود در برگزاری مراسمات شهید سیرت نیا همکاری می‌کرد.

وی ضمن بیان دغدغه خانواده‌های امروز خانواده شهدای مدافع حرم گفت: در سفری که همراه با سایر خانواده شهدای مدافع به سوریه داشتیم به‌طور جدی معنای ناامنی را احساس کردیم.

همسر شهید کوچک‌زاده خاطرنشان کرد: در آنجا با تمام وجوددرک کردیم که این شهدا چه کار عظیمی برای کشور و مردم انجام دادندو مردم نیز باید قدر امنیت و آزادی موجود در کشور را بیشتر بدانند.

مدیر دفتر نمایندگیخبرگزاری تسنیمدر استان گیلان نیز در این دیدار با اشاره به اهمیت حرکت شهدای مدافع حرم اظهار داشت: حرکت شهدای مدافع حرم، شجاعت آن‌ها و دل کندن از فرزند و خانواده به‌قدری عظیم است که تا مدت ها نمی‌توان ابعاد مختلف آن را تشریح کرد.

علیرضاخاکپور ضمن تجلیل از جایگاه همسران شهدای مدافع حرم افزود: همسران شهدا در اجر شهادت این شهدا سهیم هستند زیرا فضایی را مهیا کرده‌اند تا این عزیزان با اطمینان خاطر از زندگی و فرزندان خود بتوانند بهفعالیت‌های جهادی خود بپردازند.

انتهای پیام/

R7877/P41362/S6,71/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۳۵۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر بیان کرد: به تازگی هویت هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس مشخص شده که از این هشت شهید، هفت شهید گمنام در فارس به خاک سپرده شده بودند که نام این شهدا به سپاه استان‌های مربوطه اعلام شده است.

رییس امور ایثارگران سپاه فجر فارس با بیان اینکه هویت این شهدا از طریق تطبیق دی ان ای آنها با خانواده‌شان مشخص شده خاطرنشان کرد: دو شهید از این شهدا مربوط به استان کرمان است که یکی از آنها در گلزار شهدای مرودشت و دیگری در گلزار شهدای دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم بیان کرد: پیکر دو شهید دیگری که در دارالرحمه شیراز به خاک سپرده شده‌اند نیز مربوط به خانواده‌هایی در استان‌های تهران و زنجان است.

وی افزود: پیکر شهید مدفون در سپیدان مربوط به خانواده‌ای از قم و پیکر شهید مدفون در جهرم نیز مربوط به خانواده‌ای در تهران است و یک شهید دیگر مربوط به استان گلستان بوده که در شیراز دفن شده است که پیکر این شهدا از سال ۱۳۸۴ در استان فارس خاکسپاری شده بودند.

سرهنگ دوم مظلوم رضایی در ادامه گفت: سال گذشته از ۱۱۳ شهید گمنام و مفقودالاثر مدفون در فارس نمونه دی ان ای گرفته شد و فرایند تشخیص هویت جهت تطبیق دی ان‌ای این شهدا با دی ان‌ای گرفته شده از خانواده‌های آنها همچنان ادامه دارد.

رئیس امور ایثارگران سپاه فجر فارس گفت: در جمع شهدای تازه تفحص شده، هویت شهید سید علاءالدین اسدپور اهل یکی از روستاهای شهرستان زرقان نیز که بیست و سوم خردادماه هزار و سیصد و شصت و هفت در تک شلمچه به شهادت رسیده از طریق پلاک وی مشخص شده و پیکر وی همراه با پلاک هم اکنون در معراج شهدای تهران است.

وی افزود: پیکر این شهید گرانقدر ساعت هفت صبح فردا چهارشنبه وارد شیراز خواهد شد و روز شنبه ۱۵ اردیبهشت هم زمان با شهادت امام جعفر صادق (ع)، بر روی دستان مردم شهیدپرور استان فارس تشییع خواهد شد.

کد خبر 6092917

دیگر خبرها

  • فارس میزبان پیکر مطهر شهید علاءالدین اسدپور می‌شود
  • حیات و جاودانگی امروز کشور مرهون خون شهدا است
  • استخراج ۱۸۳ هزار بشکه نفت در بهمئی/ سد آبریز آرزویی بر دل مردم
  • شناسایی هویت ۷ شهید گمنام مدفون در فارس
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجو معلم در لرستان
  • یادواره‌ای به نام شهدای دانشجومعلم در لرستان
  • بازگشت پدر به خانه
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • لحظه اعلام خبر شناسایی شهید «فیضی زاده» به خانواده اش
  • پیکر پاک شهید جاویدالاثر ایلامی بعد از ۴۱ سال گمنامی شناسایی شد