Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- محمد علیزاده در کنسرت پیش روی خود با تدارک آثاری از جمله "شهرباران" و " جز تو" با طرفدارانش در زنجان دیدار می‌کند.

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگی خبرگزاری میزان، محمد علیزاده خواننده جوان موسیقی پاپ در شب های پایانی مردادماه با مخاطبان خود دیدار می کند.

علیزاده در اجرای پیش رو مجموعه ای از قطعه های آلبوم "گفتم نرو" را به همراه تعدادی از آثار خاطره انگیزش از جمله "جز تو" و "شهر باران" روی صحنه می برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آلبوم «گفتم نرو»محمد علیزادهاز ۸ قطعه به نام‌های «بی‌معرفت»، «بیمارم»، «یه آدم دیگه‌ای»، «خدانگهدار»، «عشقم این روزا»، «چهل درجه»، «تصمیمتو بگیر» و «گاهی بخند» تشکیل شده است.

علیزادهدر جدیدترین آلبوم موسیقی خود در زمینه ترانه با مهرزاد امیرخانی و سید محمد کاظمی همکاری داشته و در زمینهآهنگسازینیز علاوه بر خودش، میلاد ترابی و فرشید ادهمی فعالیت داشته‌اند.

درآلبوماین خواننده جوان در زمینه تظیم قطعه‌ها نیز میلاد ترابی، معین راهبر، امیرحسین اویسی و شهاب اکبری فعالیت داشته‌اند.

خوانندهآلبوم «دلت بامنه»در ماه رمضان سال گذشته نیز با تیتراژسریال تلویزیونی «برادر»از آنتنشبکه دوسیما میهمان مخاطبان تلویزیون بود. این هنرمند معتقد است بخشی از موفقیت او در عرصه فعالیت‌های موسیقایی‌اش به دلیل تیتراژ‌های مناسبتی است که در ماه رمضان خوانده است.

محمد علیزاده 24 و 25 مرداد در ساعت های 18:00 و 21:00 در تالار هلال احمر شهر زنجان با هموطنان خود دیدار می کند.

گزارش از بهاره کنجکاوفرد

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۳۵۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد

به گزارش ورزش سه، منتظر محمد ستاره عراقی تیم مس رفسنجان در دیدار با گل‌گهر سیرجان غایب بود و برای حضور در تیم ملی عراق فراخوانده شده بود.

محرم نویدکیا در واکنش به غیبت این بازیکن واکنش جالبی داشت و گفت: ما می‌توانستیم منتظر را به تیم ملی عراق ندهیم اما دور از انصاف بود، او کاپیتان تیم ملی امید عراق است و حق دارد که در تیم ملی کشورش حضور داشته باشد.

نویدکیا با رد شایعه مصدومیت این بازیکن گفت: منتظر مصدومیتی ندارد، او دو اخطاره بود و فردا برای عراق بازی خواهد کرد.

تیم ملی زیر 23 سال عراق فردا در دیدار رده‌بندی جام ملت‌های زیر 23 سال آسیا به مصاف اندونزی خواهد رفت.

دیگر خبرها

  • تصاویر جدید جاستین بیبر که طرفدارانش را نگران کرد + عکس
  • پشت‌پرده آهنگ مشهور فریدون فروغی بعد از ۱۶سال فاش شد + ویدئو
  • آغاز بهسازی آسفالت آزادراه تبریز – زنجان
  • استقلال خوزستان و ملوان امتیازات را تقسیم کردند
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • افزایش ۳۰درصدی نرخ عوارض آزادراه‌ها
  • افزایش ۳۰ درصدی نرخ عوارض آزادراه‌های کشور | نرخ جدید عوارض آزادراه ها را ببینید
  • نرخ عوارض آزادراه‌های کشور ۳۰ درصد افزایش یافت