Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-آیت‌الله فاضل گلپایگانی در پیامی به آیت‌الله هاشمی شاهرودی تبریک گفت.پیام تبریک آیت‌الله فاضل گلپایگانی به آیت‌الله هاشمی شاهرودی به شرح ذیل است:

باسمه تعالی

اسلامیت، رکن هویت‌بخش و متمایز کننده نظام جمهوری اسلامی ایران از دیگر مدل‌های سیاسی حاکمیت در اعصار مختلف است. انطباق قوانین و دستورالعمل‌ها بر ابعاد مختلف دین أعم از شریعت، اخلاق، اعتقادات و مبانی معرفتی انسان‌شناختی و جهان‌شناختی آن که در مجموع با عنوان فقه از آن یاد می‌شود، اصل اولی و لازم‌الرعایة همه متصدیان اجرائی و دستگاه‌های تصمیم‌ساز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فقه پویای مورد تأکید امام راحل «رضوان اللّه تعالی علیه» از ظرفیت والائی برای تحفظ توأمان بر منویات دین و اقتضای زمان برخوردار بوده که رسالت عملیاتی کردن آن طبق قانون أساسی بر عهده مجمع تشخیص مصلحت نظام قرار دارد.

اینجانب ضمن گرامی‌داشت یاد و خدمات مرحوم آیت اللّه هاشمی رفسنجانی در این جایگاه، انتصاب شایسته حضرت آیت اللّه هاشمی شاهرودی «دامت توفیقاته» که بحمداللّه از فضل و مرتبه منیع علمی و تجربه ذی‌قیمت عملی برخوردارند را به ایشان و رهبر معظم انقلاب تبریک گفته، رجاء واثق دارم با توجه به افزایش ظرفیت و توانمندی حاصل شده در این دوره، مراتب پیش گفته و حاکمیت فقه پویای جعفری در ارکان مختلف نظام اسلامی، با قدرت و قوت بیشتری تداوم یابد.

امید است دیگر أعضاء محترم نیز فرصت خدمت در دوره پیش رو را غنیمت دانسته، با حضور عالمانه و متعهدانه خود زمینه تحقق هر چه بیشتر حاکمیت اسلام به معنای حقیقی کلمه را فراهم آورند.

و اللّهُ ولیُّ التّوفیق

فاضل گلپایگانی

نماینده مردم شریف استان تهران در مجلس خبرگان رهبری

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۳۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد

سیدعباس هاشمی‌منش با رای اعضای مجمع، به‌عنوان رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای‌ رزمی به مدت چهار سال انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، مجمع عمومی انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز چهارشنبه _دوازدهم اردیبهشت_ به ریاست سید محمد شروین اسبقیان، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات کمیته ملی المپیک برگزار شد.

سید مناف هاشمی، دبیرکل کمیته ملی المپیک و هاشمی سیاوشانی معاون امور مجامع دفتر امور مشترک فدراسیون‌های ورزشی در این مجمع حضور داشتند.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سید عباس هاشمی‌منش و محمد نوحی به عنوان کاندیدا معرفی شده بودند که با انصراف حجت جوانمردی، رضا شهرانی و محمد نوحی، رقابت بین سید مجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش ادامه یافت.

در نهایت سید عباس هاشمی‌منش با ۳۶ رای از ۴۸ آرای اعضای مجمع به عنوان رئیس این فدراسیون انتخاب شد.

سید مجتبی شیرزادی ۱۲ رای بدست آورد.

رضا حیدری پیش از برگزاری مجمع انتخاباتی، عهده‌دار سرپرستی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی بود.

منبع: ایرنا

کد خبر 749701

دیگر خبرها

  • سامانه پیش‌بینی نقطه‌ای وضع هوا، قابل رقابت با نمونه‌های مشابه خارجی است
  • رئیس فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی مشخص شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • عارف: باید مسئولانه در صحنه حضور داشت
  • هیات عالی نظارت مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد
  • طرح الزام ثبت رسمی اموال غیرمنقول در آستانه نهایی‌شدن
  • مراحل پایانی طرح الزام ثبت رسمی معاملات غیر منقول در مجمع تشخیص
  • مصباحی مقدم : کنترل بانک‌ها از خرداد در اختیار بانک مرکزی قرار می‌گیرد
  • بانک مرکزی از خرداد ماه بانک ها را کنترل می کند
  • الزام به تنظیم سند رسمی یک جراحی حقوقی ـ اقتصادی ـ اجتماعی