Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شد.

به گزارش خبرآنلاین؛ علیرضا منصوریان سرمربی تیم استقلال در کنفرانس خبری پیش از بازی مقابل سایپا حاضر شد. استقلال فرداشب باید از ساعت 20:45 در ورزشگاه تختی به مصاف تیم سایپا برود.

منصوریان در ابتدا گفت:«بازی فردا در استادیوم تختی است که کیفیت چمن بالایی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم بازی زیبا شود.»

منصوریان در خصوص تیم حریف گفت:« دایی تیم خوبی را آماده کرده.سایپا تیم جوانی است و از بالانس خوبی برخوردار است. بازی سخت و محکمی پیش روی ماست.»

سرمربی استقلال در خصوص حواشی چند روز اخیر گفت:« در مورد میناوند صحبت نمی کنم. تمام تمرکز ما روی بازی فرداست.»

منصوریان ادامه داد:«وقتی که مالکانه بازی می کنیم طبعا به دنبال سه امتیاز هستیم.ما پارسال جانانه بازی می کردیم و امسال به دنبال فوتبال زیبا هستیم.هواداران باید از بازی ما لذت ببرند.»

سرمربی استقلال در خصوص مصدومان تیمش گفت:« من دیروز جلسه خوبی با دکتر نوروزی داشتم و از روند بازگشت مصدومان راضی هستم. امید ابراهیمی پس از بازی های تیم ملی کاملا آماده می شود و به جمع ما اضافه می شود. پادوانی،فرشید اسماعیلی و باقری هم با ما تمرین می کنند. فقط محسن کریمی مانده که منتظریم مصدومیتش کامل برطرف شود تا به تمرینات برگردد. ما از عملکرد تیم در تمرینات راضی هستیم. فشار تمرینات ما بالاست و وسایل بدنسازی هم در کنار زمین گذاشته ایم.

منصوریان در خصوص جدایی مگویان گفت:«هرایر برای ما زحمت کشیده اما تصمیم گرفتیم که در کنار منتظری و پادوانی به جوانانمان در خط دفاع اعتماد کنیم. مشکل مگویان حتما حل می شود. قرار است جلسه ای با ادموند اختر داشته باشیم.»

منصوریان در بخش پایانی صحبت هایش در مورد جباری گفت:« اگر شرایط جباری خوب باشد می تواند فردا از ابتدا شروع کند. دغدغه ما زمین مسابقه است. او روزهای خوبی را در تمرین پشت سر می گذارد. الحمدالله ایده آل تمرین می کند. اگر شرایط مطلوب باشد امکان بازی کردنش در ترکیب اصلی هست. »

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۴۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ شاید تساوی هم چندان نتیجه بدی برای تراکتور در جدال با تیم صدرنشین نباشد اما حمید مطهری با اضافه کردن یک مهاجم به خط حمله، توان تهاجمی تیم خود را افزود تا نشان دهد برای پیروزی وارد زمین شده است.

به نقل از ورزش سه او در کنار خط نیز دائما بازیکنان تیمش را برای انجام فرآیند هجومی و عبور از خط دفاعی مستحکم استقلال راهنمایی می‌کرد و امیدوار بود که با فشار فضای هواداری تیمش بتواند سرانجام دروازه استقلال را باز کند.

با این حال زمانی که آخرین دقایق بازی فرا رسید و اسکوربورد نتیجه صفر صفر را نشان می‌داد، مطهری هم سر ناامیدی روی زمین نشست و افسوس این نتیجه را می‌خورد.

مطهری در پست تازه خود با انتظارات زیادی از هواداران روبروست اما خودش که سابقه چندین قهرمانی لیگ با پرسپولیس دارد، انتظاراتی بیشتر را از خود و شاگردانش دارد و شاید همین موضوع تبدیل به رمز موفقیت تراکتور شود.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1902011

دیگر خبرها

  • جواد نکونام: خوشحالم مالکان جدید خیلی زود فهمیدند چه کسانی مخل آسایش استقلال هستند
  • عکس| حسرت سرمربی پرسپولیسی از مساوی مقابل استقلال
  • مورایس: به سود استقلال بازی کردیم!
  • جواد نکونام: باد روی عملکرد ما تاثیر گذاشت؛ مردم می‌دانند سر چه کسانی باید پایین باشد
  • گل‌محمدی، احتمالا سرمربی جدید تراکتور/ جواد نکونام از سبک کی‌روش تقلید می‌کند
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد 
  • اوسمار انگیزه نورافکن را دو چندان کرد
  • کاهش انگیزه علت امتیاز نگرفتن پیکان است
  • نویدکیا: چه زمانی گفتم کار خارق‌العاده‌ای کردم؟ شما خودتان را ناراحت نکنید!
  • تعجب بایرن مونیخ از اولی هونس؛ چرا در این مقطع حساس آن حرف‌ها را به توخل زدی؟