Web Analytics Made Easy - Statcounter

اسامی شناگران اعزامی به همراه تیم ملی شنای ایران برای مسابقات داخل سالن ترکمنستان و رده‌های سنی ازبکستان معرفی شدند.

به گزارش ایسنا، به گفته مسئولان فدراسیون و مرربیان هدف اصلی تیم ملی شنای ایران مسابقات داخل سالن ترکمنستان است. از این رو تیم ملی شنای ایران تمرینات خود را به میزبانی استخر آزادی پیگیری می‌کند تا حضوری قدرتمند در این رقابت‌ها داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از نکات قابل توجه در این باره این است که، مسابقات داخل سالن ترکمنستان به صورت مسافت کوتا برگزار می‌شود اما به دلیل نبود استخر ۲۵متر در ایران ملی ‌پوشان در عرض استخر آزادی تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

به گزارش ایسنا، مسابقات شنای داخل سالن ترکمنستان از تاریخ ۳۱ شهریور ماه تا سوم مهر ماه سال جاری به میزبانی کشور ترکمنستان برگزار می‌شود. همچنین مسابقات رده‌های سنی آسیا نیز از تاریخ ۱۵ تا ۲۶ شهریور ماه در ازبکستان برگزار می‌شود. در همین راستا اسامی نفرات اعزامی به این مسابقات اعلام شدند.

مهدی انصاری، جمال چاوشی‌فر، علیرضا یاوری، متین سهران، سینا غلام پور، آریا نسیمی‌شاد، علی فتحی، بنیامین قره‌حسنلو، امیرعباس امراللهی، علیرضا امین‌زمردی، متین بالسینی، سامان قپانوری،علی رشیدی گوغری ترکیب اعزامی تیم ملی شنای ایران به مسابقات آسیایی پیش رو را تشکیل می‌دهند.

عباسعلی کشتکار،خشایار حضرتی وفرشاد کرمیکادر فنی تیم‌ ملی شنای ایران در مسابقاتداخل سالن ترکمنستان را تشکیل می‌دهند. اما در مسابقات رده‌های سنی آسیاعباسعلی کشتکار، خشایار حضرتی، گامر دیلانچیان و صابر مهری کادر فنی تیم‌ملی ایران را تشکیل می‌دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۴۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»

به گزارش قدس خراسان به نقل از اداره روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، حسن نوری‌زاده یکشنبه ۹ اردیبهشت در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران اکسپو ۲۰۲۴ اظهار کرد: هیات‌هایی از کشورهای چین و ترکمنستان در دومین روز از نمایشگاه اکسپو ۲۲۰۴  در غرفه استانداری خراسان رضوی حضور یافتند و مذاکراتی در خصوص فرصت‌های تجاری و سرمایه‌گذاری دو طرف صورت پذیرفت.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: در این بازدید ضمن ارائه گزارشی از آخرین وضعیت اقتصادی استان برخی از اقدامات اقتصادی صورت پذیرفته از ابتدای دولت ارائه شد.

وی ادامه داد: حضور دبیرکل اتاق اصناف کشور، اعضای شورای شهر مشهد و رایزن اقتصادی ایران در آفریقای جنوبی از دیگر رویدادهای مهم روز دوم بود.

دیگر خبرها

  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • پایان مسابقات شنای کارگران خراسان شمالی در هفته کار و کارگر
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد
  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • آشنایی با حریفان جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • رقبای جوانان ایران در لیگ ملت‌های والیبال آسیای مرکزی
  • جدال شاگردان مؤمنی مقدم با ترکمنستان در گام نخست
  • میزبانی غرفه خراسان رضوی از هیات‌های تجاری چین و ترکمنستان در روز دوم «ایران اکسپو ۲۰۲۴»
  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • بیمه البرز، حامی چهل و چهارمین دوره جام جهان پهلوان تختی