Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-25@15:50:16 GMT

هف سمنان از حضور در لیگ دو کشور کنار کشید

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۴۸۹۸

هف سمنان از حضور در لیگ دو کشور کنار کشید

استان‌ها>سمنان - طی جلسه ای که در محل هیات فوتبال استان سمنان برگزار شد تیم فوتبال هف سمنان رسما از حضور در لیگ دو کنار کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین علی رضا علی رئیس هیات فوتبال استان سمنان طی گفتگویی با خبرنگار ما اعلام کرد طی جلسه نهایی که امروز چهارشنبه در محل هیات فوتبال استان سمنان با حضور حسین وفا مدیر عامل باشگاه هف و مجتبی رضوانی دبیر هیات فوتبال استان برگزار شد تیم هف سمنان رسما از حضور در لیگ دو کشور کنار کشید و هیات فوتبال استان سمنان به دنبال رایزنی برای واگذاری امتیاز به باشگاه دیگری است که البته مذاکرات مقدماتی انجام شده و در روزهای نخست شهریور ماه قطعی خواهد شد
رئیس هیات فوتبال استان از نام بردن نام این باشگاه خوداری کرد و گفت اجازه بدهید تا نهایی شدن این موضوع نامی برده نشود وی ادامه داد با توجه به فرصت اندک از مرتضی دهرویه مربی بومی سمنانی درخواست کرده ایم از فردا استارت کار برای جذب بازیکن زده شود تا بیش از این عقب نمانیم به همین منظور از تمام مسئولین استان و تماشاگران و تیم های خوب استان درخواست دارم با حمایت همه جانبه خود ما را در این راه مشکل و سخت دشوار یاری نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

46

کلید واژه‌ها : استان سمنان -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۴۸۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد

جاویدپور سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: سامانه تلفنی۱۱۱، سامانه اینترنتی ۱۱۱، میز خدمت و نامه‌نگاری، چهار راه ارتباطی مردم با رییس جمهور و هیات دولت در سفر به استان سمنان بود.

سرپرست دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی، امور حقوقی و ارتباط مردمی استانداری سمنان گفت: بیشترین ثبت درخواست‌ها از طریق سامانه تلفنی ارتباط مردم و دولت با فراوانی ۴۷ هزار و ۵۶۰ درخواست ثبت شد.

وی بیان کرد: سامانه ارتباط مردم و دولت در سمنان(سامانه تلفنی ۱۱۱) با ۶۰۰ کاربر پاسخگوی شهروندان این استان برای ثبت درخواست‌ها در سفر دولت سیزدهم بود.

وی ادامه داد: ۳۰ میز خدمت در مناطق مختلف و به همت دستگاه‌های اجرایی در سفر آیت الله رئیسی و هیات دولت به استان سمنان برپا بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • جلسه ساماندهی و طرد اتباع غیر مجاز در سمنان
  • برگزاری مجمع هیات ژیمناستیک استان سمنان
  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • ۸۰ کشور از ایران اکسپو استقبال کردند/ حضور هیات عربستانی
  • برگزاری مجمع هیات ژیماستیک استان سمنان
  • درخواست‌های تلفنی مردم در سفر رئیس جمهور به سمنان پیگیری می‌شود
  • ۱۲۸ هزار درخواست مردم استان سمنان در سفر رییس‌جمهور ثبت شد
  • 7 سال پیش در چنین روزی؛ لیونل مسی سانتیاگو برنابئو را به آتش کشید / عکس
  • حضور نخبگان در لایه‌های حکمرانی