Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان گفت: این تیم برای حضوری مقتدرانه در مسابقات آسیایی اقدام به جذب ۲ بازیکن از کشور لهستان کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از لارستان،فاطمه کاملی بعدازظهر امروز در نشست خبری از جذب 2 بازیکن از کشور لهستان برای تیم شهید چمران لارستان خبر داد و اظهار داشت: در پی قهرمانی مقتدرانه و غرورآفرین تیم لارستان در فصل اخیر لیگ برتر بانوان کشور، این تیم به عنوان نماینده ایران در مسابقات آسیایی شرکت می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه با نظر مساعد مسعود راستی لاری مدیر عامل تیم شهید چمران لارستان و برای حضور هر چه قوی‌تر در مسابقات آسیایی 2 بازیکن خارجی جذب تیم شد، افزود: برای کسب بالاترین افتخار برای ایران، بهترین بازیکنان کشور طی فراخوانی در هفته‌های گذشته از سوی خانم شافعیان سرمربی تیم شهید چمران لارستان به این تیم کمک می‌کنند.

سرپرست تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان تصریح کرد: درلیست ارسالی به فدراسیون هندبال ج.ا.ایران قرار است این تیم با حضور 18 بازیکن به همراه 4 نفر کادر فنی در این مسابقات شرکت کند.

تیم هندبال بانوان شهید چمران لارستان این روزها زیر نظر مربی فدراسیون و تیم ملی کشورمان نشمین شافعیان خود را جهت حضور در مسابقات آسیایی که قرار است از 30 شهریور ماه در کشور ازبکستان برگزار شود، آماده می‌کند.

انتهای پیام/

R41382/P41362/S6,61/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۵۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم بانوان شطرنج ایران پس از تساوی برابر شطرنج‌بازان کشور مغولستان در مسابقات خانتی مانسیسک برابر حریف نپالی قرار گرفت.

آناهیتا زاهدی فر در این دور از مسابقات استراحت کرد و ایرانی‌ها با ترکیب میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف موفق به شکست سنگین نمایندگان کشور عراق شدند.

تیم شطرنج بانوان ایران با کسب نتیجه تساوی ۲-۲ برابر شطرنج‌بازان مغولستان و کسب پیروزی قاطعانه ۴ بر صفر برابر نپال هم‌اکنون در جایگاه چهارم جدول رده‌بندی مسابقات قرار دارند. جدول این رقابت‌ها با حضور ۱۵ تیم از ۱۱ کشور در حال برگزاری است.

کد خبر 6085861 زینب حاجی حسینی

دیگر خبرها

  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند
  • انتقال بیمار ۶۸ ساله با بالگرد به شیراز
  • ‏ نپال مغلوب دختران شطرنج‌باز ایران شد
  • حضور ۴ بازیکن سبزواری در پنجمین اردوی تیم ملی هندبال جوانان
  • تراکتور به دنبال خرید ۴ بازیکن پرسپولیس
  • الفت با مفاهیم غنی قرآنی از آسیب‌های مدرن اجتماعی جلوگیری می‌کند  
  • دعوت ۷ بازیکن تیم هندبال فرازبام خائیز دهدشت به اردوی تیم ملی
  • پایان اردوی آمادگی تیم ملی نوجوانان هندبال در دهدشت
  • درخشش تیم بانوان سمنان در مسابقات کوراش کشور