Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا از روابط عمومی بانک مسکن، با این امکان تمام تسهیلات گیرندگان حوزه مسکن از بانک عامل بخش مسکن، می توانند به صورت مجازی و در کسری از ثانیه، بدون مراجعه به شعب، نسبت به آخرین وضعیت پرداخت اقساط تسهیلات مسکن خود مطلع شوند.

این امکان برای تمام تسهیلات مسکن دریافت شده از سوی تسهیلات گیرندگان اعم از تسهیلات گیرندگان صندوق پس انداز مسکن یکم، تسهیلات خرید مسکن از محل اوراق حق تقدم تسهیلات و سایر تسهیلات بانک عامل بخش مسکن به خصوص تسهیلات مسکن مهر فراهم شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از این پس تمامی تسهیلات گیرندگان می توانند در هر زمان و در هر مکانی با صرف زمانی بسیار اندک تمامی اطلاعات مربوط به آخرین وضعیت بازپرداخت تسهیلات خود اعم از مبلغ کل تسهیلات، مبلغ کل اقساط، مانده بدهی، مانده جریمه، مانده معوقه، تعداد کل اقساط، مانده کارمزد،کسری از قسط و تعداد اقساط پرداخت شده را مشاهده کنند.

در این سامانه اینترنتی، کاربران (تسهیلات گیرندگان) قادر خواهند بود علاوه بر مشاهده زمان سر رسید اولین قسط، از زمان دقیق سر رسید قسط بعدی در هر مرحله اطلاع پیدا کنند.

در این سامانه همچنین تسهیلات گیرندگان می توانند با مشاهده تمامی اطلاعات مربوط به دریافت تسهیلات اعم از اطلاعات هویتی شامل نام و نام خانوادگی صاحب حساب، شماره حساب و شماره کارت اقساط خود را مشاهده کنند و در صورت عدم تطابق با شماره حساب و کارت خود نسبت به منظور اصلاح مشکل ایجاد شده به سرعت مطلع شده و اقدام کنند.

این سامانه اینترنتی هم اکنون به آدرس https://epayment.bank-maskan.ir در اختیار و در دسترس تسهیلات گیرندگان انواع تسهیلات مسکن قرار دارد.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۵۲۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند

مالکی معاون وزیر راه و شهرسازی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران گفت: برای تحقق شعار سال با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی تنها اعتماد به بخش خصوصی و مردم است و در حوزه مسکن با توجه به آنکه باید سالانه یک میلیون واحد مسکونی ساخته شود می‌توان با اختصاص زمین و پرداخت تسهیلات این موضوع را اجرایی کرد.

به گفته وی، طی سال های گذشته با اختصاص اراضی به متقاضیان توانسته ایم بخش زیادی  از واحدهای نهضت ملی مسکن را به مرحله اجرایی برسانیم و این طرح تا حدود زیادی موفق بوده است.

او می گوید: اجرای طرح‌های واحدهای کوتاه مرتبه و طراحی نقشه ساده برای ساخت می‌تواند انگیزه متقاضیان را برای ورود به این بخش بیشتر کند.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: پرداخت تسهیلات ساخت ۵۵۰ میلیون تومانی سازندگان بخش خصوصی و سرمایه های آنها و همچنين  مردم را به سمت بازار مسکن هدایت می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • رتبه دوم شبکه بانکی استان قم در پرداخت تسهیلات
  • پرداخت تسهیلات ساخت، مردم را به بازار مسکن هدایت می‌کند
  • جزییات وام ازدواج ۱۴۰۳؛ پرداخت فقط با یک ضامن!
  • هدف‌گذاری برای تسهیل پرداخت تسهیلات خرد توسط بانک‌ها
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند در سال ۱۴۰۳
  • قانون وام ازدواج ، فرزندآوری و مسکن ابلاغ شد
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج به شبکه بانکی/ تخلفات وام ازدواج را گزارش دهید
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ازدواج، فرزندآوری و مسکن در سال ۱۴۰۳
  • شرایط دریافت ۷۰۰ میلیون تومان وام ازدواج اعلام شد/ شرط مهم برای پرداخت وام سه میلیاردی به خانواده‌های فاقد مسکن/ وام فرزندآوری چند میلیون تومان شد؟
  • ابلاغ قانون پرداخت تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و مسکن