Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-01@12:34:52 GMT

هواوی در چند قدمی پشت سرگذاشتن اپل و سامسونگ

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۶۰۵۸

هواوی در چند قدمی پشت سرگذاشتن اپل و سامسونگ

فروشندگان این برند چینی بیان کرده‌اند که هواوی امید زیادی برای فروش بالای خانواده‌های محصولات سری P، میت و همچنین گوشی‌های پایین‌رده خود در سه‌ماهه سوم سال 2017 دارد.

آی تی رسان: در چند روز اخیر گزارشی به چاپ رسیده که اعلام می‌کند در سه‌ماهه سوم سال 2017 که تا پایان ماه سپتامبر خواهد بود، شرکت تولیدکننده گوشی‌های هوشمند چینی، یعنی هواوی، گوشی‌های هوشمند بیشتری نسبت به اپل به فروش خواهد رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
هواوی از همین حالا هدف‌گذاری خود را مبنی بر تبدیل شدن به برترین تولیدکننده گوشی‌های هوشمند جهان تا سال 2021، اعلام نموده است.
فروشندگان این برند چینی بیان کرده‌اند که هواوی امید زیادی برای فروش بالای خانواده‌های محصولات سری P، میت و همچنین گوشی‌های پایین‌رده خود در سه‌ماهه سوم سال 2017 دارد. در این سه‌ماهه هواوی می‌تواند 40 میلیون دستگاه به فروش برساند که نسبت به 38.5 دستگاه در سه‌ماهه دوم سال، رقم بیشتری است. در مدت مشابه، فروش آی‌فون‌های اپل کاهش می‌یابد؛ چراکه کاربران منتظر محصولات جدید این شرکت خواهند بود. برای سه‌ماهه مالی سوم سال، اپل 41.3 میلیون دستگاه آی‌فون به فروش رسانده که اندکی بهتر از مدت مشابه سال قبل است.

در پایان سه‌ماهه دوم سال، سهم هواوی از بازار جهانی گوشی‌های هوشمند 11.3 درصد و سهم اپل، با فروش 2.5 میلیون دستگاه بیشتر نسبت به هواوی، 12 درصد بود. طبق صحبت‌های گفته شده، حال که خریداران محصولات اپل به خاطر انتظار برای عرضه محصولات جدید این شرکت، اقدام به خرید نمی‌کنند؛ فرصتی طلایی برای هواوی به‌وجود آمده تا جایگاه دوم شرکت اپل در فروش جهانی گوشی‌های هوشمند را از آن خود کند.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۶۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت

به گزارش خبرگزاری مهر، سایپا اعلام کرد: پیرو اعلام نتایج در سامانه یکپارچه تخصیص خودرو به اطلاع نمایندگیها و متقاضیان حائز شرایطی که در طرح عادی سامانه مذکور در سال گذشته نسبت به ثبت نام اولیه خودرو ساینا اس با استاندارد ۸۵ گانه، شاهین G، شاهین با گیربکس اتوماتیک، کوییک GX و کوییک GXR اقدام نموده در تاریخ ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ پیامک به آنها ارسال شده میرساند، امکان واریز وجه خودرو و ثبت نام مطابق شرایط ذیل فراهم شده است.

کد خبر 6093987

دیگر خبرها

  • گوشی گلکسی A12 ناچو سامسونگ + قیمت موبایل Samsung Galaxy A12 Nacho
  • محدودیت دسترسی به گوشی‌های هوشمند و شبکه‌های اجتماعی برای کودکان فرانسوی
  • آغاز فروش فوق العاده و پیش فروش محصولات سایپا+ قیمت
  • گوشی هوشمند به "کنترل تلویزیون" تبدیل می‌شود
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۱ اردیبهشت)
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • قیمت گوشی سامسونگ s۲۴ ultra (۱۰ اردیبهشت) + مشخصات، دوربین گوشی Samsung Galaxy S۲۴ Ultra
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • قیمت گوشی s۲۳ ultra + مشخصات و مقایسه با آیفون ۱۵ پرومکس امروز ( ۱۰ اردیبهشت)