Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسیج سازندگی سپاه ناحیه درگز، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای توزیع در بین سیل‌زدگان کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از درگز، بعد از وقوع سیل اخیر درگز و آسیب تعدادی زیادی از منازل روستاها، در یک اقدام خودجوش، بسیج سازندگی سپاه ناحیه درگز، اقدام به جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای توزیع در بین سیل‌زدگان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این کمک‌ها در مسجد امام حسین (ع) شهرستان درگز با کمک مردم و خیرین جمع‌آوری‌شده و سپس در تجمیع و تقسیم‌بندی که در محل حوزه مقاومت شهری درگز صورت گرفت؛ ظهر امروز(25 مرداد) به‌صورت یک کاروان به مناطق سیل‌زده اعزام شد.

جمع‌آوری و توزیع این کمک‌های مردمی که از روز اول حادثه در حال انجام است؛ شامل، مواد غذایی، لوازم خانه، فرش، موکت و سایر مایحتاج زندگی است؛ همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۶۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا

 پیرحسین کولیوند، رئیس جمعیت هلال‌احمر کشورمان در پیامی به احمد ادریس، دبیرکل جمعیت صلیب سرخ کنیا از آمادگی کشورمان برای کمک به سیل زدگان این کشور خبر داد. در متن این پیام آمده است:

« جناب آقای دکتر احمد ادریس

دبیرکل محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا

جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب احترام خود را به جنابعالی، کارکنان و داوطلبان محترم جمعیت صلیب سرخ کنیا ابلاغ می‌کند. متاسفانه، مطلع شدیم بارش باران‌های شدید منجر به شکسته شدن سد در شمال شهر نایروبی و جاری شدن سیل شده است. به طوری که موجب کشته و مجروح شدن تعدادی از افراد شده است.

در این شرایط سخت، از طرف جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران مراتب همدردی خود را به جنابعالی، تمام همکاران جمعیت صلیب سرخ کنیا، افراد متاثر اعلام کرده و با خانواده‌های جان ‌باختگان ابراز همدردی می‌کنیم. همچنین جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران برای اعزام تیم‌های امدادی و درمانی به منظور حمایت از عملیات بشردوستانه به نفع سیل‌زدگان اعلام آمادگی می‌کند.

بهترین‌ها را برای جنابعالی و همکارانتان در فعالیت‌های بشردوستانه آرزو دارم.»

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • جمع آوری ۶ قلم کالای غیر استاندارد در نمایشگاه بین‌المللی قزوین
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۶۲۷ دستگاه لوازم سرمایشی وگرمایشی میان مددجویان کمیته امداد
  • آمادگی هلال احمر ایران برای کمک به سیل‌زدگان کنیا
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • توزیع پوشاک بین مددجویان بهزیستی یزد
  • عملکرد برتر بانک مسکن در میان بانک‌های کردستان
  • ایرانی‌ها سال گذشته چقدر صدقه دادند؟
  • رشد ۲۶ درصدی مشارکت های مردمی در کمیته امداد
  • زنده گیری روزانه ۵۰ سگ بی‌صاحب در تهران