Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی گفت: خریدوفروش اینترنتی جایگاه مناسبی در استان خراسان رضوی دارد و بخش غالب محصولات روز دنیا در این بازار جابه‌جا می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از یار خراسانی، محمد شفیعی ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه رئیس اداره پست خلیل‌آباد که در دفتر فرماندار این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: با توجه به سرویس‌های جدید و به‌روز و خریدوفروش اینترنتی که به‌شدت درحال‌توسعه است، خلیل‌آباد ظرفیت و فرصت زیادی برای کسب‌وکار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه شرکت‌های زیادی در عرصه خریدوفروش اینترنتی فعال‌شده است، خاطرنشان کرد: خریدوفروش اینترنتی جایگاه مناسبی در خراسان رضوی دارد و بخش غالب محصولات روز دنیا در این بازار جابه‌جا می‌شود.

مدیرکل شرکت پست خراسان رضوی با تأکید بر اینکه خریدوفروش اینترنتی بازاری است که نیاز به سرمایه زیادی ندارد و تنها یک حلقه اتصال و ارتباطی در جهت معرفی محصول است، تصریح کرد: این بازار در ایران به‌ویژه در مشهد به‌واسطه جمعیتی که دارد از اهمیت بالایی برخوردار است.

وی همچنین بیان کرد: اعتقاد داریم که ظرفیت خریدوفروش اینترنتی در استان به‌واسطه تردد 27 میلیون زائری بسیار بالا است و عموماً افرادی که در مشهد تردد می‌کنند به دنبال تهیه سوغات هستند و این فرصت بسیار خوبی است.

شفیعی بابیان اینکه با توجه به محصولات و ظرفیتی که در خلیل‌آباد وجود دارد می‌توان بازار اینترنتی برای معرفی و فروش محصولات شهرستان ایجاد کرد، گفت: شرکت‌هایی که در عرصه محصولات کشاورزی فعال هستند باید خود را با بسته‌بندی‌های شیک به‌روز کنند.

وی با اشاره به اینکه پست آگاهی کارکرد دیگری است که شرکت پست آن را دنبال می‌کند، خاطرنشان کرد: پست آگاهی به این منظور است که محصول کشاورزی یا صنایع‌دستی فردی که در روستا قرار دارد بدون پرداخت هیچ‌گونه وجهی با ارائه درخواست به خریدار ارائه می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۶۵۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی

محسن رستمی مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین در حاشیه بازدید از نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ گفت: استان قزوین در حوزه صادرات محصولات صنعتی همواره روند رو به رشدی را سپری کرده و به لحاظ توانمندی در عرصه‌های تولیدی توانسته جنبه بین المللی پیدا کند.

وی به حضور هشت واحد تولیدی از استان قزوین در ششمین دوره نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی جمهوری اسلامی ایران (اکسپو ۲۰۲۴) اشاره کرد و گفت: در این نمایشگاه واحد‌های تولیدی ارم چهلستون، آپادانا، زرین روی کاسپین، پارسا پلیمر شریف، سهیل گاز تهران، پویا چسب، خوشگوار و ویتانا حضور داشتند.

رستمی اضافه کرد: نمایش ظرفیت‌های صادراتی بنگاه‌های ایرانی در این نمایشگاه فرصت مناسبی برای رونق تولید و تحقق شعار سال در صورت بهره‌برداری درست از صنایع را فراهم خواهد ساخت.

این مسئول بیان کرد: در داخل استان قزوین و با برنامه ریزی صورت گرفته از همه ظرفیت‌ها برای تحقق جهش تولید استفاده شده که باید باید تلاش کنیم تا از ظرفیت‌های خارجی نیز در این مسیر بهره‌مند شویم.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت قزوین گفت: سه هزار و ۷۴۰ واحد صنعتی در استان مستقر بوده که رقمی معادل ۳۵۰ هزار میلیارد ریال سرمایه گذاری درون آنها صورت گرفته و این استان را به قطب صنعتی کشور تبدیل کرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • باز شدن پای محصولات صنعتی قزوین به بازار‌های بین المللی
  • تولید مرغ در داورزن خراسان رضوی ۵۰ درصد افزایش یافت
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • تجهیز چاه‌های کشاورزی خراسان رضوی به پنل خورشیدی
  • تمهیدات ویژه برای استفاده از پنل‌های خورشیدی در خلیل آباد
  • وضعیت طرح نهضت ملی مسکن در خراسان‌رضوی مطلوب است
  • تجلیل از کارگران نمونه شهرستان خلیل آباد
  • تعرفه تاکسی‌های اینترنتی را شرکت‌ها تعیین کنند یا شورای رقابت؟
  • ورود شورای رقابت به نرخ گذاری تاکسی‌های اینترنتی به صلاح نیست