Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-05@15:23:40 GMT

فرجام خواهی رئال مادرید برای محرومیت رونالدو رد شد

تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۶۷۷۶

وبسایت رسمی برنامه نود - فرجام خواهی مادریدی ها برای بخشش محرومیت رونالدو به نتیجه نرسید و این بازیکن ۵ بازی دور از میادین خواهد بود.

وبسایت نود: کریستیانو رونالدو که در دیدار رفت سوپرکاپ اسپانیا پس از گلزنی به دلیل در آوردن لباسش کارت زرد گرفت و پس از آن به دلیل تمارض توسط داور کارت زرد دوم خود را دریافت کرد و از زمین بازی اخراج شد، به دلیل هول دادن داور توسط کمیته داوران اسپانیا مجموعا ۵ دیدار محروم شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه مادریدی روز چهارشنبه به کمیته ورزشی اسپانیا با ارائه دلایلی درخواست بخشش این محرومیت را داشت اما این درخواست رد شد و این بازیکن نمی تواند در دیدار برگشت سوپرکاپ اسپانیا مادریدی ها را همراهی کند. با این وجود هنوز هم این باشگاه می تواند به دادگاه عالی اسپانیا موسوم به TAD شکایت کند تا ۴ دیدار محرومیت این بازیکن مورد بخشش قرار بگیرد.
این ششمین باری بوده است که رونالدو در ۸ سال حضورش در رئال مادرید از زمین بازی اخراج می شد و همواره در همه این موارد مادریدی ها تمام تلاش خود را انجام داده اند تا میزان محرومیت او را کاهش دهند. بر اساس قوانین کمیته انضباطی کشور اسپانیا هر گونه برخورد و هول دادن داور می تواند بین ۴ تا ۱۲ دیدار محرومیت برای یک بازیکن در پی داشته باشد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۶۷۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ

به گزارش قدس آنلاین، اشتوتگارت در هفته سی‌ودوم بوندسلیگا میزبان بایرن مونیخ بود و با نتیجه سه بر یک پیروز از میدان خارج شد. لئونیداس استرجیو، جونگ وو یون و سیلاس برای اشتوتگارت گلزنی کردند و هری کین از روی نقطه پنالتی تک گل باواریایی‌ها را ثبت کرد.

بایرن اکنون با ۶۹ امتیاز رده دوم جدول رده‌بندی بوندسلیگا را از آن خود دارد ولی اشتوتگارت فاصله‌اش را با مونیخ به دو امتیاز کاهش داده و با توجه به اینکه تنها دو هفته تا پایان لیگ باقی مانده، شانس رسیدن به بایرن را دارد.

توماس توخل، سرمربی بایرن، بعد از شکست برابر اشتوتگارت گفت: قطعا می‌شد از شکست جلوگیری کرد و این بازی را نباخت. در نیمه دوم موقعیت‌های خوبی برای زدن گل داشتیم. متاسفانه بی‌دقت بودیم. باید هر چه زودتر این بازی را فراموش کنیم. امروز را فراموش خواهیم کرد، چون یک بازی بسیار مهم در سانتیاگو برنابئو در پیش داریم. حتی نمی‌خواهم یک دقیقه را صرف این بازی کنم. تمام تمرکز روی بازی برگشت با رئال مادرید است. به کسی اجازه نمی‌دهم حتی برای یک ثانیه به این بازی فکر کند.

مکس ابرل، مدیر ورزشی بایرن، نیز درباره انتخاب مربی و بازی برگشت با رئال مادرید گفت: همه چیز به‌زودی حل می‌شود. تمام تمرکز ما الان روی بازی بزرگ چهارشنبه با رئال مادرید است.

مانوئل نویر نیز در پایان این بازی گفت: یک فینال در استادیوم برنابئو در انتظار ماست. می‌خواهیم بازی را ببریم و به‌وضوح برای این دیدار شانس داریم. این را قبلاً در بازی رفت نشان دادیم. رئال تیمی نیست که در خانه توپ و میدان را دست بگیرد بلکه دوست دارد از همه جای زمین موقعیت گل ایجاد و دروازه حریفان را باز کند.

دیدار رفت بازی رئال‌ مادرید و بایرن‌مونیخ در آلمان با تساوی دو بر دو به پایان رسید و دو تیم باید در مادرید دیدار برگشت‌شان را برگزار کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • حکومت نظامی توخل در بایرن مونیخ
  • رسمی: ستاره بایرن بازی با رئال را از دست داد
  • قهرمانی رئال مادرید در اسپانیا/ تاج گذاری کهکشانی ها لالیگا
  • پرافتخارترین بازیکنان تاریخ رئال مادرید؛ ناچو و مودریچ به صدر رسیدند
  • خلاصه بازی رئال مادرید و کادیز + فیلم
  • ساعت پخش زنده بازی رئال مادرید و کادیز + پخش آنلاین
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • موافقت کریستیانو رونالدو با رودیگر؛ 5 بازیکن برتر تاریخ رئال مادرید! / عکس
  • کیه لینی: حضور رونالدو در یوونتوس؟ او می‌خواست ثابت کند که از رئال مادرید قوی‌تر است