Web Analytics Made Easy - Statcounter

تابش از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان اعتصاب غذای کروبی خبر داد آفتاب‌‌نیوز : نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد.
به گزارش آفتاب‌نیوز، محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح روند پیگیری موضوع اعتصاب غذای کروبی از سوی فراکسیون امید اظهار کرد: بعد از اینکه از موضوع اعتصاب غذای آقای کروبی مطلع شدیم ضمن مشورت با جناب دکتر عارف و آقای مطهری و جمعی از دوستان نماینده تماسی با آقای حسین کروبی داشتیم و صحت و سقم مطلب را جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اعتصاب غذای خشک از صبح امروز را تایید کرد ما نیز مراتب نگرانی خود را اعلام کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای کروبی تازه آنژیو شده‌اند و باید داروی قلب و رقیق‌کننده خون را مصرف کنند و ممکن است عدم مصرف دارو مخاطراتی برای ایشان داشته باشد تقاضای دوستان این بود که به اعتصاب غذا پایان دهند و یا حداقل داروها را مصرف کنند. ایشان هم از پیگیری نمایندگان تشکر کردند و قرار شد موضوع را منتقل کنند و گفتند اصرار خانواده مصرف داروهاست.
نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: ما بلافاصله موضوع را به وزیر اطلاعات انتقال کردیم و خواستار پیگیری جدی شدیم. همچنین موضوع با وزیر کشور در میان گذاشته شد و قرار شد از طریق رییس و مسئولین مربوطه در قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند. ضمناً قرار شد دکتر هاشمی وزیر بهداشت با توصیه دکتر عارف عیادتی از آقای کروبی داشته باشد.
تابش در پایان ابراز امیدواری کرد که با درایت مسوولان امر و در راستای پیگیری‌هایی که قبلا توسط کمیته منتخب نمایندگان عضو فراکسیون امید انجام شده بود و قولی که رئیس مجلس داده بود این مساله به نحوی حل شود که هم دغدغه خاطر مردم و خانواده آقای کروبی رفع شود و هم سلامتی ایشان به مخاطره نیفتد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۷۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم

سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مخرب دفع غیر بهداشتی پسماند‌ها به ویژه زباله‌های بیمارستانی گفت:رهاسازی مقداری از این پسماند‌ها منجر به آلودگی زیست محیطی زمین‌های کشاورزی و در نتیجه آلودگی محصولات و مواد غذایی می‌شود.

گروه بهداشت و درمان بازارنیوز- سعید ترکاشوند؛«فاطمه محمدبیگی» سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی در گفتگو با بازارنیوز پیرامون میزان آسیب‌زا بودن عدم بازیافت و یا معدوم‌سازی بهداشتی پسماند‌ها اظهار کرد:یکی از مهمترین مواردی که در فراکسیون محیط زیست مجلس پیگیری می‌کنیم موضوع دفع بهداشتی پسماند‌ها به ویژه پسماند‌های عفونی و بیمارستانی است.


سخنگوی فراکسیون محیط زیست مجلس شورای اسلامی با اشاره به مخرب بودن زباله‌های بیمارستانی افزود: این نوع پسماند‌ها به دلیل شاخص آلایندگی بسیار بالای خود می‌تواند مضرات و خطرات زیادی برای بهداشت انسان، حیوان و یا محیط انباشته شده در آن داشته باشد؛ لذا، با توجه به این موضوع، آیین نامه‌ای تدوین شده که طی آن دفع پسماند‌های بیمارستانی به شکل ویژه‌ای صورت بپذیرد.


وی تصریح کرد: هر ساله سازمان نظام پزشکی کشور با قراردادی که بین مطب‌ها، درمانگاه‌ها و مراکز بیمارستانی با سازمان دفع پسماند‌ها منعقد می‌سازد این چالش را مدیریت می‌کند. در حال حاضر ما نیازمند ارتقاء سطح استاندارد دفع پسماند‌ها و همچنین تفکیک آن‌ها از مبداء به ویژه زباله‌های بیمارستانی هستیم.


این عضو کمیسیون بهداشت مجلس تاکید کرد: رهاسازی مقداری از پسماند‌های بیمارستانی منجر به آلودگی زیست محیطی زمین‌های کشاورزی و سپس آلودگی مواد و محصولات غذایی می‌شود.


مشروح گفته‌های محمدبیگی را در کلیپ زیر مشاهده کنید؛

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



پایان پیام//

نام نویسنده: برچسب ها: دفع پسماند ، پسماند مخرب ، محیط زیست ، آلودگی محیط زیست ، فاطمه محمدبیگی لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000TAG

دیگر خبرها

  • محورهای رایزنی وزرای خارجه روسیه و عربستان
  • رهاسازی پسماند‌های بیمارستانی باعث آلودگی زمین‌های کشاورزی می‌شود+ فیلم
  • واکنش علی مطهری به ماجرای خانم دف‌زن در مراسم شهید مطهری/بدون مشورت با من این خانم را با یک آقا جایگزین کردند /خانم‌های معترض از او دلجویی کردند
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل فولاد
  • درخواست عضو مرکزی حزب کارگزاران از نمایندگان مجلس آینده
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • وزیر کشور: مسئول رسیدگی به پرونده کشتی پرتغالی توقیف شده قوه قضاییه است
  • دیدار وزرای خارجه ایران و سودان در گامبیا
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود