Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار مشهد مقدس گفت: آزادسازی ارتفاعات جنوبی و اراضی حاشیه کشف رود با صلابت دستگاه قضایی محقق شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدسبه نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، سید صولت مرتضوی در مراسم افتتاح در مراسم افتتاح مجتمع قضایی تخصصی رسیدگی به امور زمین و ساختمان در بولوار هفده شهریور واقع شده است، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران برآیند همه انبیاء و اوصیاء و حاصل خون شهدا از صدر اسلام تاکنون بوده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: جمهوری اسلامی ایران طرحی نو در انداخت تا نظامی را طراحی کند و سعادت دنیا و آخرت را برای بشریت به ارمغان آورد.

شهردار مشهد مقدس با بیان این مطلب که این نظام جمهوری باید بماند تا سرنوشت مردم را به دست آخرین ذخیره الهی بسپارد، ادامه داد: این نظام برای ماندگاری نیاز به حافظ دارد و این دستگاه قضایی است که حافظ است. قوه قضاییه مرجع تظم خواهی از حقوق بر باد رفته نظام و مردم است.

مرتضوی تصریح کرد: اگر دکترین قضایی ما به نحو احسن اجرا شود صحیح ترین دستگاه قضایی برای معرفی به جهان داریم. در این راستا تکلیف همگان ایت که برای صلابت این دستگاه همکاری و تلاش کنند.

وی بیان داشت: خدا را شاکریم که دستگاه قضایی ما بدون مماشات در حال صیانت است، خدمات دستگاه قضایی در حوزه مدیریت شهری برای حفظ حقوق شهروندی و بیت‌المال گسترده است. در ارتفاعات جنوبی، اگر صلابت دستگاه قضایی نبود معلوم نبود چقدر از بیت‌المال هدر می‌رفت.

شهردار مشهد مقدس ادامه داد: در مورد همین غده چرکین 10- 18 ساله کشف رود،اگر صلابت دستگاه قضایی نبود مگر می‌توانستیم 30-40 کیلومتر از بستر و حاشیه این رود را ازادسازی نموده و 200 هکتار پارک در این محدوده اجرایی نماییم.

مرتضوی با بیان این مطلب که نظام جمهوری اسلامی ماندگار است مگر اینکه فساد اداری و اقتصادی در آن خلل ایجاد نماید که دستگاه قضایی با این موضوع مبارزه می‌کند، بیان داشت: در این 4 سال تمان هممان این بود که با کمترین تقصیر کارمان را به پایان برسانیم، اما به هر حال ما هم انسانیم و در کار انشان خطا وجود دارد.

وی ادامه داد: بخش اعظمی از اراضی و املاک مشهد متعلق به 4 سازمان استان قدس رضوی، اوقاف، راه و شهرسازی و شهرداری است که امیدواریم در این مجتمع قضایی به پرونده‌های این حوزه به صورت تخصصی رسیدگی شود.

انتهای پیام/

R41347/P1377/S6,1188/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۷۳۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛فرمانده انتظامی دورود گفت: مأموران پلیس آگاهی دورود در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا حین کنترل خودرو‌های عبوری با هماهنگی مقام قضایی یک دستگاه خودروی پژو پارس حامل بار قاچاق را متوقف کردند.
 سرهنگ مجتبی نوریان افزود: در بازرسی از خودروی توقیفی ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق به ارزش سه میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال کشف و ضبط شد.
 در این زمینه یک نفر دستگیر و تحویل مراجع قضایی شد .

 

 

دیگر خبرها

  • افزون بر پنج هزار متر مربع از اراضی ملی در خلخال آزادسازی شد
  • رشته شیلات به رشته های تحصیلی محقق اردبیلی افزوده می شود
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • توزیع عادلانه امکانات؛ رمز اصلاح حاشیه‌نشینی در مشهد
  • تامین اعتبار مطالعات چهار پروژه شیلات استان اردبیل
  • کشف ۳۷ دستگاه گاز صفحه‌ای قاچاق در لرستان
  • مشکل آب مشهد به سرعت قابل حل است
  • توزیع منابع با نگاه عدالت محور کلیدواژه حل مشکل حاشیه نشینی است
  • رفع تصرف ۴۶۰۰ هکتار از اراضی ملی سیستان و بلوچستان
  • اعترافات تکان‌دهنده؛ ۳ جنایت خانوادگی در ۲۴ ساعت