Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد.
محمدرضا تابش در گفت‌وگو با ایسنا در تشریح روند پیگیری موضوع اعتصاب غذای کروبی از سوی فراکسیون امید اظهار کرد: بعد از اینکه از موضوع اعتصاب غذای آقای کروبی مطلع شدیم ضمن مشورت با جناب دکتر عارف و آقای مطهری و جمعی از دوستان نماینده تماسی با آقای حسین کروبی داشتیم و صحت و سقم مطلب را جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اعتصاب غذای خشک از صبح امروز را تایید کرد ما نیز مراتب نگرانی خود را اعلام کردیم.
وی افزود: با توجه به اینکه آقای کروبی تازه آنژیو شده‌اند و باید داروی قلب و رقیق‌کننده خون را مصرف کنند و ممکن است عدم مصرف دارو مخاطراتی برای ایشان داشته باشد تقاضای دوستان این بود که به اعتصاب غذا پایان دهند و یا حداقل داروها را مصرف کنند. ایشان هم از پیگیری نمایندگان تشکر کردند و قرار شد موضوع را منتقل کنند و گفتند اصرار خانواده مصرف داروهاست.
نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: ما بلافاصله موضوع را به وزیر اطلاعات انتقال دادیم و خواستار پیگیری جدی شدیم. همچنین موضوع با وزیر کشور در میان گذاشته شد و قرار شد از طریق رییس و مسئولین مربوطه در قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند. ضمناً قرار شد دکتر هاشمی وزیر بهداشت با توصیه دکتر عارف عیادتی از آقای کروبی داشته باشد.
تابش در پایان ابراز امیدواری کرد که با درایت مسئولان امر و در راستای پیگیری‌هایی که قبلا توسط کمیته منتخب نمایندگان عضو فراکسیون امید انجام شده بود و قولی که رئیس مجلس داده بود این مساله به نحوی حل شود که هم دغدغه خاطر مردم و خانواده آقای کروبی رفع شود و هم سلامتی ایشان به مخاطره نیفتد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۷۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمدعلی نیکبخت، وزیر جهاد کشاورزی در نخستین گردهمایی آمار و فناوری در دولت سیزدهم، ضمن تاکید بر اهمیت محاسبه آمار و تحلیل داده‌ها در حوزه کشاورزی گفت: پیش‌بینی پذیر شدن بازار عرضه و تقاضا، ارتباط مستقیم با آمار و داده‌های هر محصول در زمان و مکان معین دارد.

وی تفاوت موجود در آمارهای ارائه شده از سوی مراکز متولی را محصول محاسبه داده‌های متفاوت در یک مورد واحد دانست و گفت: البته برای رسیدن به یک چشم‌انداز واقعی و مدیریت واحد، نیازمند به‌کارگیری روش واحد با ضریب خطای کم هستیم؛ این‌گونه خواهیم توانست در میدان عمل از ابزار مطمئن برای مدیریت شرایط موجود بهره گیریم.

وزیر جهاد کشاورزی، آمار غلط را موجب سوگیری نادرست مدیریتی دانست و افزود: اطلاعات و آمار درست در حوزه کشاورزی، کنترل بازار تقاضای داخل و برنامه‌ریزی برای حضور در بازارهای صادراتی را به دنبال خواهد داشت.

نیکبخت با تاکید بر لزوم بازنگری اساسی در خصوص داده‌ها و اطلاعات آماری در وزارت جهاد کشاورزی، تصریح کرد: باید به سمتی حرکت کنیم تا مرکز آمار وزارت جهاد کشاورزی مسؤول اصلی جمع‌آوری اطلاعات و تحلیل داده‌ها در حوزه کشاورزی باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، وزیر پیشین وزارت جهاد کشاورزی در نخستین کنگره ملی مراکز جهاد کشاورزی که در محل سالن سران اجلاس برگزار شد، عنوان کرده بود، وزارت جهاد کشاورزی نابیناست زیرا آمار دقیقی از فعالیت‌های کشاورزی به ویژه در تولید و زمین‌های زیر کشت ندارد در نتیجه نمی‌توان برنامه‌ریزی درست و دقیق داشت.

کد خبر 6099304

دیگر خبرها

  • آمار واقعی مبنای مدیریت هوشمند بازار محصولات کشاورزی است
  • نامه مهم مهدی تاج به وزیر ورزش درباره فصل آینده لیگ برتر
  • مرگ و زندگی ما به دست میدان مغناطیسی زمین است!
  • حضور وزیر فرهنگ در جلسه شورای سیاستگذاری نمایشگاه بین‌المللی کتاب
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران موجب رشد پایدار اقتصاد دیجیتال است
  • سورپرایز وزیر کار برای کارگران ؛ افزایش ۲برابری حق مسکن
  • پیشنهاد افزایش ۲ برابری حق مسکن از سوی وزیر کار
  • پیشنهاد وزیر کار برای افزایش ۲ برابری حق مسکن کارگران
  • سیمونه اینزاگی: مهدی طارمی بازیکن بزرگی است و از داشتن او خوشحالیم
  • مذاکرات مهدی کروبی با شورای نگهبان به روایت آیت الله هاشمی /سردار سلیمانی و ناطق نوری مهمانم بودند /آقای حجازی از بهزاد نبوی دلخور بود