Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاست>مجلس - ایسنا نوشت: نایب رئیس فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی از درخواست جمعی از نمایندگان و اعضای فراکسیون امید برای پایان دادن به موضوع اعتصاب غذای مهدی کروبی خبر داد.

محمدرضا تابش در تشریح روند پیگیری موضوع اعتصاب غذای کروبی از سوی فراکسیون امید اظهار کرد: بعد از اینکه از موضوع اعتصاب غذای آقای کروبی مطلع شدیم ضمن مشورت با جناب دکتر عارف و آقای مطهری و جمعی از دوستان نماینده، تماسی با آقای حسین کروبی داشتیم و صحت و سقم مطلب را جویا شدیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایشان اعتصاب غذای خشک از صبح امروز را تایید کرد ما نیز مراتب نگرانی خود را اعلام کردیم.

وی افزود: با توجه به اینکه آقای کروبی تازه آنژیو شده‌اند و باید داروی قلب و رقیق‌کننده خون مصرف کنند و ممکن است عدم مصرف دارو مخاطراتی برای ایشان داشته باشد تقاضای دوستان این بود که به اعتصاب غذا پایان دهند و یا حداقل داروها را مصرف کنند. ایشان هم از پیگیری نمایندگان تشکر کردند و قرار شد موضوع را منتقل کنند و گفتند اصرار خانواده مصرف داروهاست.

نماینده مردم اردکان در مجلس ادامه داد: ما بلافاصله موضوع را به وزیر اطلاعات انتقال دادیم و خواستار پیگیری جدی شدیم. همچنین موضوع با وزیر کشور در میان گذاشته شد و قرار شد از طریق رییس و مسئولین مربوطه در قوه قضاییه موضوع را پیگیری کنند. ضمناً قرار شد دکتر هاشمی وزیر بهداشت با توصیه دکتر عارف عیادتی از آقای کروبی داشته باشد.

تابش در پایان ابراز امیدواری کرد که با درایت مسوولان امر و در راستای پیگیری‌هایی که قبلا توسط کمیته منتخب نمایندگان عضو فراکسیون امید انجام شده بود و قولی که رئیس مجلس داده بود این مساله به نحوی حل شود که هم دغدغه خاطر مردم و خانواده آقای کروبی رفع شود و هم سلامتی ایشان به مخاطره نیفتد.

حضرتی: درباره اعتصاب غذای کروبی با لاریجانی و جهانگیری دیدار کردم

به گزارش خبرآنلاین، الیاس حضرتی درباره انتشار خبر اعتصاب غذای حجت‌الاسلام کروبی در توئیتر خود نوشت: بعد از شنیدن خبر اعتصاب غذا آقای کروبی، با لاریجانى، جهانگیرى، قاضى زاده هاشمى و علوى، صحبت کردم و از دکتر هاشمى خواستم به ایشان سرى بزنند.

27212

کلید واژه‌ها : فراکسیون امید در مجلس دهم - مهدی کروبی -

منبع: خبرآنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۷۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • جلسات قالیباف و رقبایش با منتخبان مجلس دوازدهم به روایت فرید موسوی /فعلا خبری از مرامنامه و مانیفست نیست
  • نوری قزلجه: فراکسیون مستقلین احتمالا برای ریاست مجلس و دیگر پُست ها کاندیدا دارد /تعداد اعضای فراکسیون ممکن است به ۱۰۰ نفر هم برسد
  • سخنگوی فدراسیون فوتبال: درخواست حواله خودرو برای قهرمانان فوتسال را پیگیری می کنیم
  • اصولی: درخواست حواله خودرو برای فوتسالی‌ها را پیگیری می‌کنیم
  • پیگیری ۱۸۴ درخواست در ملاقات مردمی با فرماندار مشهد
  • باغ هنر با دو رویداد آغاز شد
  • اولین گام نبویان برای ناک اوت کردن قالیباف /اعلان جنگ علنی با تشکیل یک فراکسیون
  • نوری قزلجه: ریاست قالیباف از بیرون مجلس حمایت می‌شود /طرح‌های «صیانت» و «شفافیت» سفارش شده بودند /نگران رادیکال‌های مجلس آینده نیستم
  • پزشکیان لیدر می‌شود؟/ترکیب‌ احتمالی فراکسیون‌های مجلس آینده