Web Analytics Made Easy - Statcounter

تلویزیون بحرین تماس تلفنی فاش شده میان نخست وزیر سابق قطر با دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین را منشتر کرد. آفتاب‌‌نیوز : تلویزیون بحرین گزارش داد که در این تماس تلفنی میان حمد بن جاسم، نخست وزیر سابق قطر با شیخ علی سلمان، دبیرکل جمعیت الوفاق بحرین صحبت‌هایی پیرامون انجام "گفتگو" و کمک قطر به شیخ علی سلمان جهت برگزاری دیدارهایی با جفری ولتمن، معاون وزیر خارجه آمریکا در امور خاورمیانه مطرح شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، به نقل از روزنامه الأیام بحرین، تلویزیون بحرین مدعی شد که قطر با معترضان بحرینی هماهنگ کرد تا طرحی جهت حمایت از مخالفان بحرینی ارائه دهد. تلویزیون بحرین مدعی شد که به این اعتبار، بن جاسم از مخالفان بحرینی خواست تا اعتراضات خود در سال ۲۰۱۱ را متوقف نکنند.
تلویزیون بحرین اعلام کرد که در این طرح قطر، درخواست‌هایی برای تشکیل دولت انتقالی در بحرین طی دو ماه مطرح شده بود.
تلویزیون بحرین گزارش داد که بن جاسم در ین تماس تلفنی گفت: ما همواره با شما صادق هستیم.
تلویزیون بحرین مدعی شد که طرح قطر با هدف براندازی نظام حاکم در بحرین بود.
تلویزیون بحرین اعلام کرد که دوحه نپذیرفت که وارد نیروهای سپر جزیره بشود و از این نیروها که "برای حفاظت از کشورهای عربی حوزه خلیج فارس شکل گرفته بود" تبرئه جست و به تشکیل دولت ائتلافی و عقب نشینی نیروهای سپر جزیره و سیطره بر رادیو و تلویزیون بحرین ترغیب کرد.

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۸۰۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال

خبرگزاری رسمی سوریه «سانا» گزارش داد که فیصل المقداد، وزیر امور خارجه سوریه با عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در ساختمان وزارت خارجه دمشق دیدار کرد.

خبرگزاری آرتی نیز گزارش داد در پایان ماه مارس گذشته، بشار اسد، رئیس جمهور سوریه دعوت رسمی از حمد بن عیسی آل خلیفه، پادشاه بحرین برای شرکت در نشست آتی سران کشور‌های عربی دریافت کرد.

اجلاس سران کشور‌های عربی قرار است ۱۶ می در منامه پایتخت بحرین برگزار شود.

سال گذشته، اسد برای اولین بار پس از ۱۲ سال دوری و توقف عضویت دمشق در اتحادیه عرب در نشست سران این اتحادیه عرب در جده عربستان شرکت کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

دیگر خبرها

  • ادعای تکراری وزیرخارجه انگلیس علیه ایران
  • ادعای وزیر خارجه انگلیس علیه ایران
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد
  • اسد خطاب به وزیر بحرینی: همبستگی کشورهای عربی به ثبات در منطقه می‌انجامد
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال
  • تغییر رئیس سازمان سینمایی تکذیب شد
  • تغییر محمد خزاعی در سازمان سینمایی تکذیب شد
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند