Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- یک متخصص قلب و عروق در رابطه با دلایل تپش‌های قلب شبانه توضیحاتی را ارائه کرد. جعفر گوران در گفت و گو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری میزان گفت: یکی از اصلی‌ترین دلایل تپش قلب شبانه و پیش از خواب، خوردن بیش از اندازه غذا است. وی افزود: افرادی که بلافاصله بعد از خوردن غذا اقدام به خوابیدن می‌کنند بیش از سایرین دچار تپش قلب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این متخصص قلب و عروق یکی دیگر از دلایل تپش قلب در حین خواب را مصرف کافئین دانست و بیان کرد: نوشیدن مواد دارای کافئین همانند قهوه در اواخر روز، سبب تپش قلب در زمان خواب می‌شود. گوران با تاکید بر اینکه تپش‌های قلب شبانه خطراتی را به همراه ندارد تصریح کرد: تپش قلب در حین خواب خطرناک نیست و اگر افراد مبتلا به بیماری‌های قلبی نباشند نباید از تپش‌های قلب ابراز نگرانی کنند. وی با تاکید بر اینکه افراد از خوردن مواد قندی پیش از خواب باید جلوگیری کنند خاطرنشان کرد: یکی از دلایل تپش‌های قلب مصرف مواد قندی از جمله انواع کاکائوست و توصیه می‌شود قبل از خواب افراد از مصرف مواد قندی خودداری کنند.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۸۱۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس

بانک صادرات پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس اعلام کرد: در این واگذاری با اولویت رد دیون دولت و سهم ۵ درصدی حضور یافت. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بانک صادرات هم پس از دو بانک شهر و ملت پیرو الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس از حضور در مزایده با اولویت رد دیون دولت و سهم 5 درصدی در این واگذاری خبر داد.

بر اساس این گزارش، "وبصادر" پیرو درخواست سازمان بورس مبنی بر الزام توضیح درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس و برنامه‌های آتی احتمالی، اعلام کرد: پیرو تصمیمات دولت و مذاکرات با وزارت اقتصاد به منظور حل مشکلات باشگاه پرسپولیس، کنسرسیومی متشکل از بانک های غیر دولتی تشکیل و نسبت به حضور در مزایده واگذاری 85 درصد سهام باشگاه با شرایط اعلامی در آگهی عرضه سازمان خصوصی سازی اقدام شد.

با امعان نظر به صورت جلسه 21 فروردین شورای پول و اعتبار، واگذاری این باشگاه با اولویت رد دیون دولت به بانک‌های خریدار صورت خواهد پذیرفت و سرمایه‌ گذاری تا دو سال مشمول مجازات‌های قانونی و انتظامی مربوط به فعالیت‌های غیر بانکی نخواهد شد. همچنین طبق توافقات قدرالسهم این بانک از سهام قابل واگذاری 5 درصد تعیین شده است.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • خوردن این غذا‌ها در شب باعث سوزش معده می‌شود
  • متن گزارش کمیسیون بهداشت درباره دلایل کمبود و گرانی دارو
  • دلایل فرود نیامدن مجدد انسان روی ماه
  • توضیح بانک صادرات درباره دلایل خرید بخشی از سهام پرسپولیس
  • این چند نکته ساده کمک می‌کند که بدون عطر خوشبو شوید!
  • ریشه‌کن شدن یبوست با این ماده غذایی | دلایل یبوست را بشناسید
  • چغاله بادام پلو با مرغ یک غذای متفاوت برای فصل بهار
  • درباره فواید خوردن صبحانه بیشتر بدانیم
  • افراد دارای تناسب اندامی که هیچ وقت باشگاه نمی روند این ۷ عادت را دارند
  • اهمیت صبحانه برای کودکان