Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- کاپیتان تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: پرسپولیسی‌ها قبل از این دیدار ما را دست کم گرفته بودند و این مسئله کار ما را راحت‌تر کرد.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری میزان حسین بادامکی پس از تساوی یک-یک سیاه‌جامگان مقابل پرسپولیس اظهار داشت: قبل از مسابقه شرایط به نحوی بود که همه از برتری پرسپولیس سخن می‌گفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شرایط به نفع ما شد و کار ما را آسان‌تر کرد. پرسپولیسی‌ها ما را دست کم گرفتند و باید بابت تساوی مقابل تیم بزرگ پرسپولیس خدا را شکر کنیم. کسب یک امتیاز از این دیدار از لحاظ روحیه و اعتماد به نفس به ما کمک خواهد کرد تا در ادامه لیگ عملکرد بهتری داشته باشیم.

وی در خصوص تشویقش از سوی هواداران پرسپولیس عنوان کرد: هواداران پرسپولیس همیشه به من لطف داشتند و از زمان جدایی از این تیم هر بار که به ورزشگاه آزادی آمدم من را مورد محبت خود قرار دادند. از هواداران پرسپولیس ممنون هستم و امیدوارم پرسپولیس این فصل نیز قهرمان لیگ برتر شود.

کاپیتان تیم سیاه‌جامگان در خصوص اعتراض پرسپولیسی‌ها به عملکرد داور مسابقه گفت: نباید در خصوص مسئله داوری من صحبت کنم، اما اعتقاد دارم حاج‌ملک تا جایی که در توانش بود سعی کرد قضاوت خوبی داشته باشد. ممکن است صحنه‌ای به نفع پرسپولیس و صحنه‌ای دیگر به نفع ما سوت زده باشد.

بادامکی در پایان در خصوص موقعیت گلی که در ابتدای مسابقه از دست داد، خاطرنشان کرد: متاسفم که نتوانستم آن توپ را تبدیل به گل کنم چرا که موقعیت بسیار خوبی بود. فکر می‌کردم صد در صد توپ را گل می‌کنم که متاسفانه این اتفاق نیفتاد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۸۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سکوهای ورزشگاه آزادی با هواداران پرسپولیس قرمز شد +فیلم
  • هواداران سپاهان با شعارهای طلایی در ورزشگاه آزادی +فیلم
  • باانگیزه‌ترین پرسپولیسی در تقابل با سپاهان
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • اوسمار: حضور هواداران در بازی با سپاهان به ما کمک می‌کند
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی