Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@18:10:08 GMT

نرخ تاکسی‌های شهرستان بجنورد ۹ درصد افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۱۹۶۰۶

نرخ تاکسی‌های شهرستان بجنورد ۹ درصد افزایش یافت

بجنورد- رئیس کمیسیون عمران و ترافیک شورای اسلامی شهر بجنورد از موافقت اعضای شورا با افزایش ۹ درصدی نرخ کرایه تاکسی در مرکز استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقیب شامگاه چهارشنبه در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر بجنورد که با محوریت تبادل تجربیات و اندیشه‌ها و با حضور اعضاء ادوار گذشته شورا و اعضای منتخب پنجمین دوره شورای شهر برگزار شد اظهار کرد: این افزایش نرخ کرایه تاکسی‌ها باهدف رفاه حال مردم انجام‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این افزایش نرخ در بعضی از مسیرها به کاهش کرایه و در بعضی دیگر از مسیرها به افزایش کرایه منجر می‌شود اما درمجموع ۹ درصد به نرخ کرایه تاکسی‌ها منجر می‌شود.

اجرای مجدد طرح پارکبان از ۱۴ روز آینده

نقیب همچنین به رأی اعضای شورا برای فعالیت مجدد پارکبان در بجنورد اشاره کرد و گفت: بر اساس رأی اعضای شورا، طرح پارکبان از ۱۴ روز دیگر مجدداً فعالیت خود را آغاز می‌کند تا تأثیری مثبت در کاهش معضل کمبود جای پارک و همچنین ترافیک مسیرهای اصلی شهر داشته باشد.

عدم حضور اعضای دوره پنجم علی‌رغم دعوت

عضو شورای اسلامی شهر بجنورد در ادامه این جلسه گفت: در دویست و چهل و هفتمین جلسه شورای شهر بجنورد که اعضای دوره پنجم نیز دعوت بودند، هیچ‌یک از منتخبین به‌جز یک عضو، در جلسه حضور نیافته است.

اعظم السادات افشین فر اظهار کرد: در دوره گذشته نیز این جلسه برگزار شد و اعضای دوره چهارم و دور سوم حضور داشتند.

وی افزود: در جلسه امشب از اعضای دوره پنجم تنها علیرضا باغچقی حضور داشت.

عدم حضور اعضای شورا نقطه ضعف است

رئیس کمیسیون حقوقی و پیگیری شورای شهر درباره عدم حضور اعضای دوره پنجم گفت: در دوره سوم از زمان اعلام نتایج انتخابات تا آغاز به کار دوره چهارم حدود ۱۰ جلسه با اعضای دوره چهارم برگزار کردیم اما جلسه امشب نخستین جلسه مشترک با اعضای دوره پنجم است.

رضا فیروزه اظهار کرد: این موضوع نقطه‌ضعفی برای شورای چهارم استو از این لحاظ اعضای دوره پنجم حق‌دارند که به جلسه نیایند.

فیروزه درباره بودجه‌های سالانه در شورای چهارم گفت: در این چهار سال یک مشکل بزرگ داشتیم که باید برای مردم رفع ابهام شود.

وی عنوان کرد: در سال ۹۲ شهرداری را از کیوان دژهوت گرفتیم بدهی نداشت اما در سال ۹۴ که دوباره به وی بازگرداندیم، ۷۰ میلیارد تومان بدهی داشت.

وی افزود: این مشکل در دوره چهارم وجود داشت و بیشترین حاشیه‌ها را برای ما ایجاد کرد؛ شهردار کنونی در دو سال اخیر حدود ۱۰ میلیارد تومان از بدهی‌ها را پرداخت کرده که تفاوت شیوه و سطح مدیریت مشهود است.

عباس ابوالحسنی، عضو دوره نخست شورای اسلامی شهر بجنورد که به‌عنوان میهمان ویژه در این جلسه حضور داشت، گفت: در سال‌های اخیر شهرداری دچار بحران شده بود که دوره چهارم به کمک دژهوت توانستند آرامش را به شهرداری بازگردانند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۱۹۶۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی

به گزارش جماران؛ شورای‌عالی انقلاب فرهنگی نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را مصوب کرد.

جلسه شورای‌عالی انقلاب فرهنگی عصر امروز سه‌شنبه به ریاست سید ابراهیم رئیسی با تصویب سه مصوبه برگزار شد.

اولین مصوبه این جلسه نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش بود که با رای اکثریت اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید.

این سند با وجود برخورداری از غنای مبنایی، فاقد نقشه راه اجرایی بود که با تلاش شش ماهه وزارت آموزش و پرورش و ستاد تعلیم و تربیت شورای‌عالی انقلاب فرهنگی کلیات آن تدوین و در جلسه امروز این شورا تصویب شد.

همچنین در جلسه امروز دو نفر از اعضای حقیقی شورای سیاستگذاری جایزه  کاظمی آشتیانی و پنج نفر از اعضای حقیقی برای عضویت در هیئت امنای بنیاد سعدی با نظر موافق اعضای شورای‌عالی انقلاب فرهنگی انتخاب شدند.

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • افزایش فرزندآوری در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال | روند صعودی زایمان فرزند چهارم و پنجم
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • تصویب نقشه راه اجرایی‌سازی سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در شورای‌عالی انقلاب فرهنگی
  • نرخ کرایه تاکسی در مهاباد ۵۰ درصد افزایش یافت
  • برگزاری نشست مشورتی دوره‌های مختلف شهرداری بندرعباس
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته نظارتی منطقه ۵ اصفهان در ۱۴۰۳
  • ۲۰ درصد سهم تامین اعتبار اتوبوس‌های بجنورد برعهده شهرداری است
  • تامین ۲۰ درصد سهم اعتبار اتوبوس‌ها توسط شهرداری
  • برگزاری دوره‌های حقوقی و قضایی برای اعضای شورا‌ها در گلستان