Web Analytics Made Easy - Statcounter


جمعه ۲۷ مردادماه گالری ها در حالی به استقبال نمایشگاه های متنوع آثار عکس، نقاشی و مجسمه می روند که شمار نمایشگاه های انفرادی نسبت به نمایشگاه های گروهی رشد بهتری نسبت به هفته های قبل دارد.

به گزارش خبرنگار بی‌باک، در آخرین جمعه مردادماه هنرمندان عرصه هنرهای تجسمی با برپایی بیش از ۱۴ نمایشگاه گروهی و انفرادی به گالری های تهران می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه نگاهی داریم به برخی از این نمایشگاه ها:

گالری ایده پارسی:نمایشگاه آثار نقاشی آزیتا هدایتی هنرمند ایرانی مقیم اسلوونی ۲۷ مرداد در گالری ایده پارسی افتتاح می شود.این نمایشگاه اولین نمایشگاه او در ایران است.آزیتا هدایتی در آثار خود به مباحث تبادل فرهنگی میان کشورها توجهی ویژه دارد و سعی می کند تا المان های فرهنگی هر کشور را در نقاشی های خود با سبک ایرانی درهم آمیخته و به مخاطبان ارائه کند. آثار وی در خارج از ایران مورد توجه مجموعه داران و علاقه مندان به هنر است.نمایشگاه آثار این هنرمند شامل ۱۲ اثر بوده و تا روز ۱ شهریور ماه پذیرای علاقمندان خواهد بود.

گالری ایده پارسی درخیابان شریعتی، خیابان دولت (کلاهدوز)، نرسیده به سه‌راه نشاط، کوچه اله‌وردی آذر، پلاک ۲۸ واقع است.

گالری خوانش: مراسم افتتاحیه نمایشگاه نقاشی «روزهای نه چندان دور» جمعه ۲۷ مرداد در گالری خوانش برگزار می‎ شود.در نمایشگاه نقاشی گروهی «روزهای نه چندان دور» آثار طراحی و نقاشی پنج نوجوان که چند سالی است زیر نظر روناک ربیعی آموزش می‌ بینند، به نمایش گذاشته شده‌ است.آوا امین، سحر باقریان، تارا علیزاده ، یاس‌ گل طاهری و ریحانه موسوی پنج نوجوانی هستند که آثارشان در این نمایشگاه به نمایش در می‌ آید.افتتاحیه روز جمعه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ است و نمایشگاه «روزهای نه چندان دور» تا ۳ شهریور ادامه دارد.

گالری خوانش در خیابان بهار شمالی، کوچه بهشت، پلاک ۱۱ قرار دارد.

گالری هپتا:جمعه ۲۷ مرداد مجموعه‌ ای از عکس‌ های افشان ستارهبهنام «گذر» و به انتخاب شادی قدیریاندر گالری هپتا روی دیوار می‌ رود. افشان ستاره متولد سال ۱۳۵۵ و دارای مدرک کارشناسی ارشد نقاشی از دانشگاه الزهرای تهران است.«گذر» اولین نمایشگاه انفرادی افشان ستاره است و او در توضیح فضای این مجموعه گفت: زمانی که روی این مجموعه کار می‌ کردم، در حال گذر از مرحله‌ ای از زندگی بودم که برایم ناشناخته و مبهم بود. شاید فضای رازآلود عکس‌ ها در نتیجه‌همین موقعیت خاص ذهنی و فیزیکی من باشد.در این نمایشگاه ۲۲ اثر در سایزهای ۱۰۰ در ۷۰، ۵۰ در ۷۰ و ۳۰ در ۴۰ نمایش داده می‌شود.این نمایشگاه که در روز جمعه ۲۷ مرداد از ساعت ۱۶ تا ۲۰ در گالری هپتا افتتاح خواهد شد تا هشتم شهریور ماه ادامه دارد.

گالری هپتا در خیابان ایرانشهر، روبه‌روی پارک هنرمندان، بن‌بست نیکوشهر، شماره‌ سه واقع شده است.

گالری نگر: نمایشگاه عکس‌های سعید فلاح‌فر با عنوان «جایی که هیچکس نیست»که توسط سودابه کردی جمع‌آوری شده از ۲۷ مرداد تا ۱ شهریور در گالری نگر واقع در قیطریه، ضلع جنوبی پارک، خیابان روشنایی، کوچه دلارارم، پلاک ۳۳، زنگ سوم واقع است.

گالری آ: نمایشگاه آثار مهرداد کریمی با عنوان «بی‌عملی»۲۷ مرداد در گالری آ به نمایش در می‌آید. علاقمندان می‌توانند برای بازدید از این نمایشگاه به خیابان کریم‌خان زند،خیابان عضدی (آبان جنوبی)، کوچه اردشیر ارشد،شماره ۷ مراجعه کنند.

گالری ترانه باران: اولین پرفورمنس کالیگرافی همراه با برگزاری موسیقی زنده، توسط استادمهدی حاجی محمدی فریمانی با عنوان «قابهای خالی»از ۲۷ تا ۳۰ مرداد برگزار می‌شود. گالری ترانه باران در خیابان شریعتی، پل رومی، خیابان شریفی‌منش، نبش کوچه لادن پلاک ۲۷، واحد ۲ واقع شده است.

گالریساربان: نمایشگاه «روایت جنون»عنوان نمایشگاه طراحی‌های کیومرث کیاست است که از بیست و هفتم مرداد تا ششم شهریورماه برقرار است. برای بازدید از این نمایشگاه هنرمند پیشکسوت اهل تبریز می توانند همه روزه به جز سه‌شنبه‌ها از ساعت ۱۶ تا ۲۰ به گالری ساربان، واقع در خیابان سهروردی شمالی، خیابان هویزه غربی، نبش شهید یوسفی، پلاک ۱۳۰ مراجعه کنند.

گالریشکوه: نمایشگاه گروهی نقاشی با ارائه آثاری از زهرا پاشایی، پرمیس ثابتی، عسل ثمری‌آرا، نازنین زهرا شجاعتی، فاطمه سادات طباطبائی، ریحانه کریمی، مژده باقریان در گالری شکوه برگزار می‌شود. این نمایشگاه که «نقش‌بازی با اشعار شاهنامه»نام دارد ۲۷ و ۲۸ مرداد در فرمانیه، بلوار شهید اندرزگو، خیابان سلیمی شمالی، کوچه امیر نوری، پلاک ۱۹ میزبان علاقمندان به هنرهای تجسمی است.

گالری بیست و شش: نمایشگاه گروهی نقاشی با عنوان «دوئت» با ارائه آثاری از نیلوفر ساسانی و سارا رشیدی ۲۷ مرداد تا ۷ شهریور برگزار می‌شود. گالری بیست و شش در فرمانیه شرقی، خیابان پورظهیر، شماره ۲۶ ، واحد ۳ واقع شده است.

گالری ماه: نمایشگاه «تابستانه»گالری ماه با ارائه آثاری از احمد پرمو، احمد مرشدلو، اکبر میخک، امیرحسین زنجانی، امیرصادق تهرانی، الکساندرا هاپتون، آیدین آغداشلو، بهرام حنفی، بهمن دادخواه، بهمن محمدی، پرویز کلانتری، پروانه اعتمادی، جلال شباهنگی، حسین احمدی‌نسب، حسین چراغچی، خسرو حسن‌زاده، دنیا رستمی، رامین جمشیدی، رسول اکبرلو، رضا امیر یار احمدی، رضا بانگیز، رضا بهاروند، رضا عظیمیان، رضا مافی، رضوان صادق‌زاده، زهرا شفیع، سمیرا علیخان‌زاده، شاهو بابایی، شنتیا ذاکر عاملی، شهریار احمدی، صادق تبریزی، علی ترقی‌جاه، علی‌رضا دیانی، علی علوی، فرزانه حسینی، قاسم حاجی‌زاده، کیوان بیرانوند، محسن فولادپور، محمد احصایی، محمد رحیمی، مرتضی یزدانی، مرجان مرتضوی، منوچهر معتبر، مهدی فرهادیان، مهرداد ختایی، مهرداد فلاح، مهشید عزیز محسنی، نازنین اصغرزاده، واحد خاکدان، هاوار امینی، هوراد گرجی و یعقوب عمامه‌پیچ از ۲۷ مرداد تا ۲۸ شهریور در خیابان آفریقا، کوچه گلستان، شماره ۲۶ به نمایش در می‌آید.


--------------------------------------------------------------------------

تذکر: کاربر محترم! انتشار مطالب دیگر رسانهها از سوی پایگاه خبری تحلیلی بی‌باک لزوما به معنای صحت و تایید محتوای آنها نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای بازنشر می‌شود. در ضمن شما می توانید اخبار و مطالب وزین خود را که تا کنون در هیچ رسانه‌ای منتشر نشده است از طریق بخش "تماس با ما" یا پل ارتباطی این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید برای ما ارسال نمایید تا در صورت دارا بودن مولفه‌های لازم، منتشر گردد.

------------- با کلیک بر روی لینکهای ذیل تمامی روزنامه‌های کشور را رایگان مطالعه کنید -------------

روزنامه‌های عمومی | روزنامه‌های اقتصادی | روزنامه‌های ورزشی | سایر روزنامه‌ها| هفته‌نامه و ماهنامه | نشریات استانی

منبع: بی باک نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bibaknews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بی باک نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۰۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افغانستان،حسرت ما و جام جهانی

 تیمی که در اولین حضورش در جام ملت‌ها مسافر جام جهانی شد. تیم ملی افغانستان برای ما مهم بود؛ چون معماری آن کاملاً ایرانی بود و تمام سنگ‌های گرانقیمت آن از دل خاک پرگهر خراسان بیرون کشیده شده بود. مجید مرتضایی و حمید معصومیان در تایلند کاری کردند کارستان.

آن‌ها از کوچه‌پس‌کوچه‌های مشهد جواهراتی را برای تزئین تیم ملی افغانستان جمع کردند که سال‌ها در بستر بی‌توجهی خاک می‌خوردند. حقیقت این است که افغانستان خسته از سال‌ها جور و ستم امروز به فرزندانی که در این خاک رشد کرده‌اند می‌بالد و این هنر مردان ایرانی بود که غرور جریحه‌دار شده افغان‌ها را به دست خودشان التیام بخشیدند.

صعود افغانستان به جام جهانی نشان داد خراسان بزرگ چقدر در بازیکن‌سازی و مربی‌سازی ظرفیت و توانایی دارد و چقدر مدیران ورزش و البته مسئولان رده بالا در حق جوانان این شهر با تصمیم‌های عجیب جفا کرده‌اند. واقعیت تلخ ماجرا این است که علاوه بر تیم ملی افغانستان هنوز هم می‌توان تیم ملی دیگری از دل شمال‌شرق ساخت و به جام جهانی فوتسال فرستاد.

در فوتبال هم البته که همین است. اگر درایت و دوراندیشی در ورزش خراسان بود، امروز نباید شاهد جولان تیم‌هایی چون خوشه طلایی ساوه در مخمل استادیوم‌های مشهد می‌بودیم. مشهد هنوز هزاران مرتضایی و معصومیان دارد و هنوز می‌توان از دل آن با هنر مدیریت صحیح چند تیم فوتبال و فوتسال باشگاهی در حد آسیا سبز کرد. افسوس که در تمام این سال‌ها استعدادهای شگرف این خطه در آتش جنگ‌های سیاسی – مدیریتی سوختند و امروز جز تلی از ناکامی و حسرت برای ورزش مشهد باقی نمانده است.

آمار می‌گوید قهرمان جام ملت‌های آسیا مشهد بود.علاوه بر احسان اصولی به عنوان رئییس کمیته فوتسال فدراسیون، تیم ملی ایران چند بازیکن مشهدی و تیم ملی افغانستان سه مربی مشهدی  داشت و شاکله اصلی‌اش را بازیکنان قد کشیده در کوچه‌پس‌کوچه های گلشهر مشهد تشکیل می‌دادند. پس صعود افغانستان باید تلنگری جدی باشد برای آن‌ها که خودشان را به خواب زده‌اند و بیدار هم نمی‌شوند.

محمدجواد رستم‌زاده

دیگر خبرها

  • افغانستان،حسرت ما و جام جهانی
  • بهسازی معابر اراک برای افزایش رفاه شهروندان آغاز شد
  • روند ثبت جهانی قلعه فلک‌الافلاک باید تا مرداد نهایی شود
  • نمایشگاه نقاشی گروهی دانش آموزان ابتدایی شاهرود
  • افتتاحیه نمایشگاه «در ستایش سعدی» در موزه خوشنویسی ایران
  • افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • عکس/ حضور رئیسی در افتتاحیه ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور رئیس‌جمهور در ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • افتتاحیه مسابقات فوتسال جام یاریگران زندگی
  • نمایشگاه کتاب و آثار خط و نقاشی در هرات