Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@13:25:41 GMT

واکنش امام جمعه کوثر به معضل آسفالت شهر گیوی

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۰۶۹۷

واکنش امام جمعه کوثر به معضل آسفالت شهر گیوی

امام جمعه کوثر در واکنش به معضل چاله چوله های شهر گیوی گفت: باید ورودی و خروجی شهر را بست و مانع حضور مسافران و گردشگران در شهر شد، چرا که ارائه چنین خدمات شهری با چاله چوله های معابر و خیابانها و نبود حتی یک متر آسفالت در فصل کار مایه آبروریزی و تاسف را دارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از کوثرخبر، حجت الاسلام والمسلمین بیگی با بیان این مطلب اظهار کرد: گیوی به عنوان باغ شهر استان اردبیل دارای مناطق زیبا و گردشگری بسیاری است که لازم است در تبلیغ و اطلاع رسانی در این خصوص اقدامات شایسته ای در جذب و نگه داری مسافران و گردشگران صورت گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ارائه خدمات شهری اظهار کرد: متاسفانه در چند ماه اخیر هیچ تحرکی در خصوص ارائه خدمات شهری در حوزه آسفالت معابر و خیابانها از سوی شهرداری گیوی شاهد نبوده ایم، هرچند دیگر مسئولان راه و شهرسازی مسیر میدان نیروی انتظامی تا سد گیوی را آسفالت و بهسازی کرده اند.

امام جمعه کوثر در واکنش به معضل چاله چوله های شهر گیوی گفت: باید ورودی و خروجی شهر را بست و مانع حضور مسافران و گردشگران در شهر شد، چرا که ارائه چنین خدمات شهری با چاله چوله های معابر و خیابانها و نبود حتی یک متر آسفالت در فصل کار مایه آبروریزی و تاسف است.

رئیس شورای فرهنگ عمومی کوثر اضافه کرد: شوراهای شهر گیوی در این مدت کوتاه مدیریتی خود ملزومات یک شهر را که در آسفالت معابر و خیابان ها خلاصه شده است، انجام دهند و تا فصل کار به اتمام نرسیده عملیات آسفالت کاری را آغاز کنند.

حجت الاسلام والمسلمین بیگی گفت: یک جدول سالم و صاف در سطح شهر، بلوار ها و میادین نداریم؛ جوانان منطقه همت کرده اند در رنگکاری جداول بلوار ها و میادین کمک حال شهرداری شدند؛ شهرداری نیز با همیاری شوراهای شهر در زیباسازی مبلمان شهری، آغاز عملیات آسفالت معابر و خیابانها و در دیگر ارائه خدمات شهری به اهالی و مسافرین تسریع کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۰۶۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد


به گزارش شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما، کیفیت معابرشهری یکی ازعوامل موثردر تردد مردم در سطح شهر وهمچنین یکی ازشاخص‌های رضایت ازعملکردشهرداری‌ها محسوب می‌شود. خیابان بنفشه یکی از محله‌های کوی فرهنگیان اهواز است که وضعیت بد آسفالت معابر این منطقه مشکلات فراوانی برای ساکنان آن ایجاد کرده است و شهروند خبرنگار ما ضمن گلایه از عملکرد ضعیف شهرداری منطقه ۳ اهواز درخواست ساماندهی و بهسازی آسفالت این معابر را دارد.

متن پیام شهروند خبرنگار ما:
سلام بنده چندین مرتبه با سامانه ۱۳۷ و شهرداری منطقه ۳ اهواز جهت اسفالت ورودی خیابان بنفشه واقع در اهواز منطقه ۳ شهرداری اهواز هم به صورت تلفنی و حضوری پیگیر شدم الان چند سال فقط وعده الکی میدن هیچ کاری برای مشکلات خیابان انجام ندادن خواهشا از صدا و سیما درخواست رسیدگی و رفع مشکلات مذکور داریم شهرداری فقط میان عکس میگیرن و میرن هیچ انجام نمیدند.

دیگر خبرها

  • جهاد آسفالت معابر شهر کرمان شروع شد
  • آمادگی پلیس قم برای ساماندهی زباله‌ گرد‌ها
  • پیش‌بینی ۲۱۷ هزار تن آسفالت برای سطح معابر قم در سال ۱۴۰۳
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • ترمیم آسفالت خیابان بنفشه درخواست شهروندان اهوازی شد
  • امنیت و زیبایی بصری ماحصل روشنایی معابر قشم
  • متاسفانه در سنوات گذشته از آسفالت مناسبی برای بزرگراه‌ها استفاده نشده است
  • فرسودگی روکش آسفالت در معابر دغدغه شهروندان شهریار شد + تصاویر
  • ببینید | واکنش متفاوت یک امام جمعه به بازگشت دوباره گشت‌ ارشادها
  • ماموستا ملااحمد فخری منشأ خدمات بسیاری برای دین بود