Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان هایباشگاه خبرنگاران جواناز اصفهان،کریم داودی اظهار کرد: پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای به عنوان یک اثر ماندگار برای کشور ایران خواهند بود؛ واقعاً در منطقه خاورمیانه سالن و مرکز بین‌المللی به این عظمت وجود ندارد.

وی افزود: حدود یک‌صد هزار متر مساحت ساختمان‌هایش و سالن اصلی‌اش که یک نیم دایره است به قطر 90 متر ساخته شده است که بدون ستون ارتفاع برخی از نقاط آن به 40 متر هم می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان تصریح کرد: از نظر سازه‌ای سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای در اصفهان یک پروژه منحصر به فردی است که در این سالن می‌تواند همایش‌ها بزرگی برگزار شود که در یک همایشی که از 400 تیم تشکیل شده است، تیم‌ها به صورت 4 نفره جداگانه در این سالن حضور داشته باشند.

وی تأکید کرد: مجموعه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای چند سالن اصلی بزرگ جمعی دارد که در آینده می‌تواند در آن سمینارهای کشوری و سیاسی و بزرگ‌ترین همایش‌های علمی منطقه برگزار شود.

داودی با بیان اینکه این سالن متشکل از چندین سالن جمعی برای برگزاری کنفرانس‌ها دارد، گفت: هم چنین سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای شامل چندین اتاق کار است که شرکت‌کنندگان در همایش‌ها می‌توانند فعالیت‌های کارشناسانه و تحقیقاتی خود را انجام دهند.

وی ادامه داد: به طور کلی پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای بسیار خوب است و ما نگاهی به ساخت سریع آن نداریم باید نگاهی دراز مدت به اجرای کامل آن داشته باشیم چرا که یک پروژه سنگین و منحصر به فردی است.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان با بیان اینکه از سال 90 تا به حال برای سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان حدود 250 میلیارد تومان هزینه شده است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود تا پایان تکمیل این پروژه 200 میلیارد تومان دیگر هم هزینه، نیاز باشد.

وی با اشاره به بدعهدی‌های دولت یازدهم برای کمک به شهرداری در اجرای پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان بیان کرد: بستگی به نگاه دوره پنجم شورای اسلامی شهر اصفهان دارد که سالن پروژه همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای چه زمانی به اتمام برسد.

داودی تأکید کرد: پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان به نوعی نشان‌دهنده اصفهان نصف‌جهان هم هست چرا که به شکل نیمکره کرده زمین ساخته شده است.

وی در رابطه با کاربردها و تأثیرات این پروژه بیان کرد: پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان می‌تواند یک منطقه تفریحی هم برای خود اصفهانی‌ها محسوب شود.

عضو شورای اسلامی شهر اصفهان گفت: برگزاری کارگاه‌های آموزشی، تئاترهای مختلف، سالن غذاخوری، برگزاری همایش‌هایی در سطح بین‌المللی و غیره از قابلیت‌ها کاربردهایی است که می‌توانیم از این پروژه عظیم و ماندگار داشته باشیم.

وی ادامه داد: پروژه سالن همایش‌های بین‌المللی امام خامنه‌ای اصفهان می‌توانند با کاربرهای بهتر و قوی‌تری همانند سالن برج میلاد تهران مدام برنامه‌هایی را برگزار کند.

داودی اظهار کرد: در شهرداری اصفهان سالی 50 الی 70 میلیارد تومان برای تکمیل این پروژه در نظر گرفته شده است اما منتظر اختصاص 80 میلیارد تومانی که دولت برای تکمیل این پروژه قول داده بود، هستیم.

وی تأکید کرد: قرار بود تا دولت به شهرداری اصفهان برای تکمیل این پروژه 100 میلیارد تومان کمک کند اما تا به حال دولت تنها 20 میلیارد تومان برای این پروژه اعتبار تخصیص داده است اما نکته قابل توجه این است که شرکت‌هایی گفتند نمی‌توان این ساختمان را در ایران ساخت اما با قدرت تمام این پروژه اجرا شد.

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۰۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، شرکت‌های پست بین المللی که به‌اختصار به IPC شهرت دارند، در حوزه حمل و نقل بین کشورها و حتی قاره‌های مختلف فعالیت می‌کنند. وجود این شرکت‌ها برای افراد معمولی، تاجران، صاحبان کسب‌وکارها و… بسیار اهمیت دارد.

این شرکت‌ها در حوزه ارائه خدمات پستی در جهان پیشرو هستند و به همین دلیل هم خدمات آن‌ها در سراسر جهان متقاضیان زیادی دارد. شرکت‌های پست بین‌المللی می‌توانند بسته‌های مختلف، محموله‌ها، بسته‌های ارزشمند، مدارک و… را برای شما به هر نقطه‌ای از دنیا ارسال کنند. شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس هم در زمینه حمل و نقل در سطح جهانی فعالیت دارد و بنابراین می‌تواند به شما در ارسال بسته‌های پستی کمک کند. اگر متقاضی چنین خدماتی هستید، در ادامه با ما همراه باشید تا شرکت اسپیدکس را بیشتر به شما معرفی کنیم.

عملکرد شرکت‌های پست بین‌المللی چگونه است؟

شرکت‌های پست بین‌المللی باید به‌گونه‌ای کار کنند که بتوانند جواب‌گوی خواسته‌های متقاضیان خود باشند. این شرکت‌ها معمولاً یا خودشان وسایل حمل و نقل دارند، یا اینکه با شرکت‌های هواپیمایی، ریلی، کشتیرانی و پایانه‌های مسافربری قرارداد می‌بندند تا بتوانند در اسرع وقت، محموله‌های شما را به مقصد برسانند و بهترین خدمات حمل و نقل و جابه‌جایی را به شما ارائه دهند.

شرکت پست اسپیدکس هم شرکتی پیشرو و باسابقه در زمینه حمل و نقل است که انواع روش‌های حمل و نقل محموله و بسته‌های پستی را به مشتریان ارائه می‌دهد. این شرکت ویژگی‌های درخور توجهی دارد و همین موضوع باعث شده تا خدمات این شرکت متقاضیان بیشتری داشته باشد و درصد بالایی از مشتریان هم از خدمات راضی باشند. در ادامه درمورد مزایای شرکت‌های پستی و همچنین ویژگی‌های شرکت اسپیدکس با شما صحبت می‌کنیم.

مزایای شرکت‌های پست بین‌المللی چیست؟

این روزها تقاضای حمل و نقل بار در جهان افزایش یافته است و مهم‌ترین موضوعی که وجود دارد، نیاز افراد مختلف به شرکت‌های پست بین‌المللی است. این شرکت‌ها می‌توانند کار افراد را برای جابه‌جایی بسته‌های کوچک و بزرگ راحت کنند. شرکت‌های پست بین‌المللی مزیت‌های زیادی را ارائه می‌دهند که در ادامه به آن‌ها اشاره می‌کنیم:

افزایش سرعت و کارایی در ارسال بسته‌ها؛

دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل منحصربه‌فرد؛

بهبود روش‌های پیگیری بسته‌ها و خدمات پس از ارسال بسته؛

هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه.

۱) افزایش سرعت و کارایی در ارسال بسته‌ها

شرکت‌های پست بین‌المللی می‌توانند باعث افزایش سرعت ارسال محموله‌ها و بسته‌های پستی شوند. این شرکت‌ها با هدف ارسال بسته در سطح بین‌المللی ایجاد شده‌اند و می‌توانند بهترین خدمات را در این زمینه به شما ارائه دهند. اگر در ارسال بسته‌های پستی خود عجله داشته باشید، بهترین روش این است که از همین شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی کمک بگیرید.

۲) دسترسی به شبکه‌های حمل و نقل منحصربه‌فرد

دومین مزیت استفاده از شرکت پست بین‌المللی این است که شما می‌توانید به شبکه‌های حمل و نقل گسترده و منحصربه‌فرد دسترسی داشته باشید. این شرکت‌ها با توجه به نوع بار، از روش‌های حمل و نقل متفاوتی استفاده می‌کنند و بنابراین تنوع در روش‌های آن‌ها زیاد است. همین تنوع باعث می‌شود تا بتوانید بهترین روش را با توجه به محدودیت زمانی و بودجه خود انتخاب کنید و خیالتان هم از رسیدن بسته‌ها به مقصد راحت باشد.

۳) بهبود روش‌های پیگیری بسته‌ها و خدمات پس از ارسال بسته

یکی از مهم‌ترین نکات در ارسال بسته‌های پستی، پیگیری آن‌هاست. وقتی از یک شرکت حمل و نقل بین‌المللی برای ارسال بسته‌های خود کمک می‌گیرید، خیلی راحت می‌توانید بسته‌های خود را پیگیری کنید و ببینید که در چه مرحله‌ای از ارسال هستند. این شرکت‌ها همچنین خدمات پس از ارسال بسته را به شما ارائه می‌دهند تا خیالتان از بابت سالم و به‌موقع‌رسیدن بسته‌ها راحت باشد.

۴) هزینه‌های مقرون‌به‌صرفه

شرکت‌های حمل و نقل گزینه‌های مختلفی را به متقاضیان ارسال بار و بسته ارائه می‌دهند. شما می‌توانید با توجه به میزان بودجه خود، ارسال بسته را انجام دهید. البته اگر در ارسال عجله داشته باشید، می‌توانید از روش حمل و نقل هوایی استفاده کنید که هزینه آن بالاتر از سایر روش‌هاست. روش‌های دیگر مانند حمل و نقل زمینی هزینه بسیار کمتری دارند.

ویژگی‌های شرکت پست اسپیدکس

امروزه جهان در حال پیشرفت است و همین موضوع سبب شده تا روش‌های ارسال و دریافت بسته‌ها اهمیت پیدا کنند. در این بین، این شرکت‌های حمل و نقل بین‌المللی هستند که می‌توانند کار افراد را در جابه‌جایی محموله‌ها راحت‌تر کنند.

شرکت‌های حمل و نقلی مانند اسپیدکس در این زمینه بسیار کارآمد هستند و می‌توانند به شما در ارسال بسته‌های پستی کمک کنند. در ادامه به تعدادی از ویژگی‌های این شرکت اشاره می‌کنیم:

امنیت: شرکت اسپیدکس برای امنیت بسته‌ها اهمیت ویژه‌ای قائل است و بنابراین شما می‌توانید از سلامت بسته‌های خود، از لحظه تحویل تا زمان رسیدن به مقصد، اطمینان داشته باشید.

وقت‌شناسی: شرکت حمل و نقل اسپیدکس زمان ارسال بسته‌های شما را تضمین می‌کند. با استفاده از این شرکت خیلی راحت می‌توانید برای ارسال بسته‌های خود برنامه‌ریزی کنید و آن‌ها را به‌موقع به مقصد برسانید.

صرفه‌جویی در هزینه: شرکت پست اسپیدکس برای ارسال بسته هزینه‌های مختلفی دارد. این هزینه‌ها با توجه به فاصله مبدأ و مقصد، نوع بسته، وزن و… تعیین می‌شوند، اما شرکت پستی اسپیدکس بهترین خدمات را با هزینه‌ای مقرون‌به‌صرفه به شما ارائه می‌دهد؛ پس درمورد هزینه نگرانی نداشته باشید.

مراحل ارسال بسته پستی با شرکت اسپیدکس

برای اینکه بسته‌ای را به مقصد موردنظرتان ارسال کنید، باید چند مرحله را پشت سر بگذارید. شرکت اسپیدکس از بهترین کارشناسان بهره می‌برد تا این مراحل را برای شما آسان‌تر کنند. در ادامه به این مراحل اشاره می‌کنیم:

۱) در مرحله اول باید نوع بسته خود را مشخص کنید.

۲) در مرحله بعد باید با شرکت تماس بگیرید و درمورد هزینه‌ها با هم به توافق برسید.

۳) در ادامه باید به شرکت مراجعه کنید و مدارک و بسته خود را ارائه دهید.

۴) اگر مرسوله موردنظر را بسته‌بندی نکرده باشید، کارشناسان بسته‌بندی شرکت این کار را برای شما انجام می‌دهند، که البته هزینه آن جداگانه دریافت می‌شود.

۵) سپس باید بسته خود را بیمه کنید.

۶) در مرحله بعد، شرکت روش ارسال بسته را با توجه به زمان و بودجه شما مشخص می‌کند.

۷) در ادامه باید هزینه ارسال را پرداخت کنید و رسید بگیرید.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد.

کد خبر 6091899

دیگر خبرها

  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • هزینه ۳۰۰ میلیارد تومانی شهرداری در حوزه گردشگری همدان
  • همایش نمایش اسب‌های اصیل ایرانی در دستگرد برخوار
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار شد
  • ارسال ارزان و سریع بار با شرکت پست بین‌المللی اسپیدکس
  • پیشرفت ۴۰ درصدی رمپ خروجی پل امام خمینی (ره)
  • برگزاری همایش جهش تولید در دیم زار‌های روستای امام قیس شهرستان بروجن
  • اجرای همایش شورا‌های اسلامی شهر و روستا
  • اختصاص بودجه ۱۵۱ هزار میلیارد تومانی پروژه‌های عمرانی تهران
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود