Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴-مدیر عامل بنیاد باران گفت: امیدواریم که شاهد آزادی و رفع حصر هرچه سریع‌تر و پایان این شکاف بین نیروهای انقلاب و درد کشیدگان نظام باشیم.در اولین کنگره حزب مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب، جواد امام ضمن تشکر از نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر و فعالان سیاسی و زندانیان قبل از انقلاب از جمله دکتر اکرمی که یادگار دوران رجایی است و همچنین با تقدیر از شخصیت بهزاد نبوی گفت : از همه کسانی که در عرصه سیاست کمر خم کرده‌اند تشکر جدی دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با یادآوری اینکه روح امام قبل از ورود آزادگان پر کشید، گفت امروز شاهد محصوریت یاران انقلاب هستیم و متاسفانه متوجه شدیم به همین دلیل حجت‌الاسلام کروبی به اعتراض اعتصاب غذا کرده است.

امام از میرحسین موسوی و زهرا رهنورد نیز یاد کرد و گفت: امیدواریم که شاهد آزادی و رفع حصر هرچه سریع‌تر و پایان این شکاف بین نیروهای انقلاب و درد کشیدگان نظام باشیم.

مدیر عامل بنیاد باران گفت: جمعی از ایثارگران جنگ به منظور حفظ میراث امام در دفاع از آرمان‌های اصیل جمهوری اسلامی اعم از استقلال و آزادی و دین متعهد شدند و این بار نه برای بیرون راندن دشمن متجاوز بلکه برای اعتلای ایران جمع شده است.

امام تاکید کرد:‌ در تداوم این تلاش‌ها ایثارگران پس از ارزیابی عملکرد گذشته و مشورت با بزرگان اصلاح‌طلب تصمیم گرفتند فعالیت‌های خود را در قالب حزب سازماندهی کنند. شخصیت‌هایی از قبیل آیت‌الله هاشمی ممنوع‌الخروج از قلب‌ها و جناب آقای سید محمد خاتمی و جناب آقای ناطق نوری همواره ما را حمایت کردند و یکی از مشوقان اصلی ما یادگار حضرت امام سید حسن خمینی بوده است.

او خاطرنشان کرد: متاسفانه تاکنون یک جریان خاص کلیه مفاهیم ایثارگری را در انحصار خود گرفته و با تشکیل گروه‌هایی سعی در بیرون راندن اصلاح‌طلبان از این عرصه را داشته است. آرمان مشترک مجمع ایثارگران تحقق جامعه‌ای برخوردار از عدالت و آزادی و معنویت است. ما قصد داریم با عمل به نص قرآنی امر به معروف و نهی از منکر که چیزی جز توجه به منافع ایران نیست این حرکت را به شیوه‌ای اصلاح‌طلبانه پیش بگیریم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: اگرچه اخذ موافقت ماده ده احزاب فراز و فرودهایی داشت اما پس از دو سال به ثمر نشست. با ورود اعضای لیست امید به مجلس این حزب به تصویب رسید و هیات مرکزی این حزب با تشکیل سه کمیته به تدوین اساسنامه و جذب نیرو پرداخت و نتیجه مورد تصویب قرار گرفت. برای رشد و هم‌افزایی جلسات متعددی برای تحلیل کارشناسانه موضوعات جامعه انجام شد و با انجام ملاقات‌هایی با دوستان و مشوقان حضور ایثارگران بهره‌هایی بردیم و هم اکنون سیصد نفر عضو داریم.

امام گفت: امروز از این تریبون به نمایندگی از مجمع ایثارگران از رهبری درخواست می‌کنیم یاران انقلاب را از این وضعیت خارج کنند و اگر تضمینی هست، تصمیم ایثارگران است که توانستند از این آب و خاک پاسداری کنند و ما باید از این دستاورد‌ها حفاظت کنیم.

او در پایان گفت : عزیزان فکر نمی‌کنم سکوت ما برای آزادگی و اعتلای کشور و پاسداری از این مرام و خون شهدا بهره‌ای داشته باشد. ما آمده‌ایم برای کشورمان و برای تک تک عزیزان و هم ‌طنان خود و پای دستاورد‌های جنگ ایستاده‌ایم. امروز نباید شاهد حصر و بند و ممنوع‌التصویری باشیم. امروز عاجزانه از دلسوزانی که میتوانند مرجع این اقدامات باشند می‌خواهیم به این وضعیت پایان دهند.

منبع: رویداد24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۰۹۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان گفت: پرداخت تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران در سال ۱۴۰۳ ، پایان خرداد سال‌جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از زنجان و به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، عباس برزگر با اشاره به اینکه پیگیری تأمین مسکن جامعه ایثارگری از جمله وظایف بنیاد شهید است، اظهار کرد: جانبازان با هر درصد جانبازی، فرزندان و همسران شهدا، والدین شهدا و آزادگانی که تا کنون از تسهیلات مسکن استفاده نکرده‌اند و متقاضی تسهیلات مسکن هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه my.isaar.ir یا با مراجعه حضوری به بنیاد شهید محل پرونده خود نسبت به ثبت‌نام و تشکیل پرونده در جهت بهره‌مندی از تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران اقدام کنند.

وی با بیان اینکه تسهیلات خرید یا ساخت مسکن ایثارگران ۲۰ ساله و با نرخ سود چهار درصد است، یادآور شد: پرداخت مابه‌التفاوت سود این تسهیلات بر عهده دولت است و در صورتی‌که ایثارگری قبلاً یک‌بار از این تسهیلات در سنوات گذشته بهره‌مند شده است و تا پایان سال ۱۴۰۱ نسبت به تسویه اقدام کرده باشد، اما دارای دهک‌بندی زیر ۷ و فاقد مسکن و مستأجر باشد، می‌تواند مجدداً از این تسهیلات استفاده کنند.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان با تاکید بر اینکه مهلت معرفی به بانک جهت دریافت این تسهیلات تا پایان خرداد سال‌جاری است، ادامه داد: نرخ تسهیلات مسکن برای شهرهای با جمعیت بالای یک میلیون نفر، ۶۰۰ میلیون، مراکز استان‌ها، ۵۰۰ میلیون، شهرستان‌ها، ۴۰۰ میلیون و روستاها ۳۰۰ میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

کد خبر 751340

دیگر خبرها

  • اسلامی: کنفرانس ۲۰۲۴ فرصتی برای تقابل با جریان مخرب علیه صنعت هسته ای ایران بود
  • مفاهیم درسی باید به سمت عقلانیت محوری سوق پیدا کند
  • سهمیه خانواده های شهدا و ایثارگران در استخدام ها لحاظ شود
  • تلاش برای اعتلای مفاهیم انسانی اهل بیت (ع) در یک رویداد هنری
  • جشنواره امام رضا(ع) مسیر پر افتخاری را طی کرده است/ رویدادهای موثر و جریان ساز نقش مهمی در اعتلای مفاهیم انسانی و عدالت خواهانه اهل بیت(ع) دارند
  • مهلت پرداخت تسهیلات مسکن ایثارگران تا پایان خرداد
  • مزیت اصلاح‌طلبان رو به اضمحلال؛ بالشتک ضربه‌گیر بین جامعه و حکومت از میان رفته
  • دیدار کارگزاران حج با رهبر معظم انقلاب
  • واگذاری زمین به خانواده‌های شاهد و ایثارگران بوشهری
  • رئیسی: در غرب شاهد تقابل شرافت و شرارت هستیم