Web Analytics Made Easy - Statcounter

پول‌نیوز - دکتر محمد علی سهمانی مدیرعامل بانک رفاه در پیامی پنجاه و هفتمین سالگرد تاسیس بانک رفاه را به همه کارکنان گرامی، مشتریان گرانقدر بانک و سهامداران ارجمند تبریک گفت.
به گزارش گروه بانک و بیمه پول‌نیوز، متن پیام به شرح زیر است:

فرا رسیدن 27 مردادماه ، پنجاه و هفتمین سالروز تاسیس بانک رفاه را به همه کارکنان گرامی، مشتریان گرانقدر بانک و سهامداران ارجمند تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز در حالی قریب به 60 سال تلاش، حرکت و فعالیت مستمر را جشن می گیریم که بانک رفاه در بسیاری از شاخص های اقتصادی سرآمد و یکی از مهم ترین بانک های تجاری کشور در اجرای برنامه های توسعه ای و اشتغال زاست. اکنون بانک رفاه به عنوان تنها بانک اجتماعی و مهم ترین پشتیبان نظام سلامت کشور در مسیر پیشرفت و سربلندی ایران عزیز و اسلامی مقتدرانه پیش می راند و همواره، حتی در تنگناهای اقتصادی، با ثبات و در چارچوب قوانین و مقررات موضوعه گام برداشته است .
بانک رفاه از دیرباز و از آغاز تاسیس تاکنون که خدمت به قشر شریف و زحمتکش کارگران را هدف نهایی و ارزشمند خود قرار داده، همواره سعی در بهینه کردن فرایندها و خدمات خود داشته و با سرلوحه قراردادن مشتری محوری در برنامه ها، اهداف و استراتژی های خود، بر این مهم پای فشرده و در این راستا گام می نهد.
این دستاوردهای کسب شده نتیجه تلاش، همدلی، انسجام و یکپارچگی مدیریت و کارکنان و حاصل پیوند دیرینه و ناگسستنی نسل جدید و در حال اشتغال بانک با ریشه های خود و نسل گذشته آن بوده و مهم است قدر بدانیم تلاش پیشینیان را و ارزش قایل شویم برای توجه، اهتمام و تعهدی که در جهت بالندگی روزافزون بانک معطوف داشته اند.
آنچه به دست آمده است یک دستاورد است ، توشه ای گرانبها که از تجربه ای دیرپا نشات می گیرد. لازم است از این تجارب ارزشمند برای رونق بخشیدن به کسب و کار و برای طرح ریزی برنامه های بانک در آینده به نحو مطلوبی استفاده کنیم. در فضای رقابتی حاضر و برای تقویت برند بانک، بسیار می توان از گذشته تابناک آن بهره برد و در همه سطوح بانک جاری ساخت.
اطمینان دارم با اتکا به ظرفیت بالایی که در بین کارکنان بانک رفاه وجود دارد و با سند چشم انداز، نقشه راه و برنامه هایی که ترسیم شده و به پشتوانه تجارب و دانشی که تحصیل شده است، در آینده نیز خواهیم توانست در پیشبرد اهداف کلان اقتصادی کشور و در جهت رضایتمندی همکاران، مشتریان، سهامداران و سایر ذینفعان گام های بزرگی برداریم؛ آنچنان که از بانکی با قدمت بانک رفاه کارگران انتظار می رود. از خداوند متعال توفیق بیش از پیش بانک معظم رفاه و سلامتی و بهروزی همه ذی نفعان، اولیاء، پیشینیان، مشتریان،کارکنان و خانواده های ایشان را خواستارم.

منبع: پول نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۱۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت

به گزارش  اتاق خبر به نقل از نبض بازار،علی بهادر جهرمی در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی گفت که افزایش 35 درصدی مستمری این قشر در هیئت دولت تصویب شده است.

وی افزود: البته سایر اجزای حقوق مثل حوزه هایی که ناظر به عائله مندی و سایر کمک‌هزینه های جانبی افزایشش بعضا از این مقدار هم بیشتر بوده و افزایش قابل قبولی بوده و ان شا الله به جبران هزینه هایی که در طول ماه و سال این خانواده بزرگ و عزیز بازنشستگان تامین اجتماعی دارند کمک کند.

وی بیان کرد: یکی از محورهای مهم سیاست‌های سازمان تامین اجتماعی به حوزه انتظام‌بخشی به سیاست‌های حمایتی در کشور اختصاص دارد و امروز آیین‌نامه‌ای در هیات وزیران به منظور ایجاد پنجره واحد خدمات حمایتی ایرانیان و در راستای محور مهم سیاست‌های کلی تامین اجتماعی به تصویب رسید. 

بهادری‌جهرمی خاطرنشان کرد: هیات وزیران امروز با این آیین که به پیشنهاد وزارت کار به هیات وزیران تقدیم شده بود و در جلسات متعدد کمیسیون‌های مربوطه مورد بحث و بررسی قرار گرفته بود موافقت کرد که بتوانیم انتزاع‌بخشی مناسبی داشته باشیم و هم کارآمدی و هم انسجام را در خدمت‌رسانی‌ حمایتی به جوامعی که تحت پوشش نهادهای مختلف حمایتی هستند و یا به روش‌های مختلف حمایت‌هایی از آنها انجام می‌گیرد مطابق این مصوبه داشته باشیم.

وی ادامه داد: درخصوص سیل سیستان و بلوچستان که پیش از این گزارش‌هایی در همه جلسات از ابتدای سیل تا امروز وزرای مرتبط در جلسه ارائه کرده بودند امروز به پیشنهاد مشترک وزارت کشور و سازمان برنامه و بودجه در جلسه هیات وزیران مقرر شد که فعلا میزان هزار و ۵۰۰ هزار میلیارد تومان به صورت تنخواه در اختیار استاندار و وزارت کشور قرار بگیرد تا بتوانند به عنوان هزینه‌های ضروری اولیه در سطح استان هزینه کنند البته مبالغ خسارت که بیش از این برآورد شده بعد از برآورد نهایی توسط مجموعه‌ها و دستگاه‌های مربوطه درخصوص آن تصمیم‌گیری خواهد شد.

     

دیگر خبرها

  • گزارش دیوان محاسبات از ترک فعل سازمان تامین اجتماعی
  • سهام سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران واگذار نشده است
  • سهام مازاد سازمان تامین اجتماعی در بانک رفاه کارگران، واگذار نشده است
  • ماجرای یک مناسبت جدید و مهم در تقویم عربستان
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • بانک کشاورزی چک الکترونیک سایر بانک‌ها را نقد می کند
  • راه‌اندازی سکوی مبادله پست کهکلویه و بویراحمد، با همت مضاعفی دنبال شود
  • ساعت اوج یعنی چه و چرا باید برق کمتری مصرف کنیم؟
  • جدیدترین خبر افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه امروز ۱۵ اردیبهشت
  • حمایت‌ های بانک رفاه کارگران از ساخت مسکن کارگری شتاب می‌ گیرد