Web Analytics Made Easy - Statcounter

سومین روز بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوزادهم صبح امروز آغاز شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم از سه‌شنبه (24 مردادماه 96) در صحن علنی مجلس آغاز شد و طی دو روز متوالی دو دو نوبت صبح و عصر به طول انجامید.

بهارستان‌نشینان در دو روز گذشته نقطه نظرات خود را به عنوان موافق و مخالف در صحن علنی مجلس شورای اسلامی مطرح کردند و همچنین بررسی برنامه و صلاحیت وزرای پیشنهادی آموزش و پرورش، ارتباطات، اقتصاد، امور خارجه، بهداشت و تعاون، کار و رفاه اجتماعی را در برنامه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



(برای مشاهده متن کامل اخبار، روی عناوین کلیک کنید)

آغاز سومین روز بررسی صلاحیت وزرا با 90 صندلی خالی در مجلس

سومین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی برای بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم، صبح امروز (26 مردادماه 96) به ریاست علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

*آزادگان در جبهه‌های جنگ و در زندان‌های رژیم صدام به مقابله با این رژیم پرداختند

در ابتدا، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به سالروز بازگشت آزادگان به میهن، اظهار داشت: عزیزان آزاده ما حق بزرگی به گردن ملت ایران دارند و عملاً در دو جبهه مجاهدت کردند، جبهه نخست در دفاع از میهن اسلامی در مقابل تجاوز رژیم صدام بود که سال‌ها در این میدان مجاهدت کردند و جبهه دوم مبارزه با رژیم صدام در زندان‌های آن رژیم بود که پایداری این عزیزان در آن دوران باعث فرسایش و از بین رفتن روحیه رژیم صدام شد.

حسینی در مخالفت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

آقای حجتی‌! در دوره مدیریتی خود چرا جلوی زمین‌خواری‌ها را نگرفتید؟

محمد حسینی نماینده مردم تفرش در مجلس شورای اسلامی در ادامه بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی دولت دوازدهم به عنوان مخالف وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی طی سخنانی، اظهار داشت: وزارت جهاد کشاورزی به عنوان یکی از وزارتخانه‌هایی که بستری برای خلق ثروت از مسیر تولید و اشتغال مولد محسوب می‌شود و 90 درصد از ارزش مواد غذایی مورد نیاز و 19 درصد اشتغال مولد کشور را به عهده دارد، می‌تواند نقش مهمی را در فرایند توسعه ملی ایفا کند.

محمودزاده در موافقت با وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی:

«حجتی» در 4 سال گذشته از وزرای موفق دولت یازدهم بوده است/ تولید گندم در دوران وزارت حجتی افزایش یافت

در ادامه، جلال محمودزاده نماینده مردم مهاباد در مجلس طی سخنانی به عنوان موافق محمود حجتی وزیر پیشنهادی جهاد کشاورزی، اظهار داشت: آقای حجتی 6 سال مسئولیت‌ استانداری در یکی از محروم‌ترین استان‌های کشور را برعهده داشت و طرح‌های عظیمی مانند سد کرخه را اجرا کرد.

ادامه دارد..

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۱۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز جلسه علنی عصر مجلس

چلسه علنی عصر مجلس شورای اسلامی برای ادامه بررسی ایرادات شورای نگهبان در لایحه برنامه هفتم توسعه شروع شد.

به گزارش ایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی از ابتدای صبح امروز بررسی بخش دوم لایحه بودجه ۱۴۰۳ مربوط به جدوال را به پایان رساندند.

سپس مجلس وارد بررسی ایرادات شورای نگهبان در برنامه هفتم توسعه شد.

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت عصر ایرادات باقی مانده از برنامه هفتم توسعه را مورد رسیدگی قرار می دهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دیدار رهبر مخالفان نتانیاهو با وزیز خارجه امارات
  • بررسی آخرین وضعیت روابط دوجانبه توسط وزرای خارجه ایران و استونی
  • تصویری از میز غذای وزیر اقتصادمان در شهر ریاض عربستان
  • بررسی و تصویب ۵ طرح بهبود و توسعه میادین نفت و گاز کشور
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو | درخواست علی آبادی از شرکت های خودروساز چه بود؟
  • دستور وزیر صمت برای بررسی ارز خواری مونتاژکاران خودرو
  • آغاز جلسه علنی عصر مجلس
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • قالیباف: این مجلس به دوران تاریک رانت‌های صنفی پایان داد