Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرهنگیان استان رتبه نخست جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی کشور را از آن خود کردند. به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین, معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان قزوین گفت: اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی در مدارس استان در سال جاری برگزار شد.رضا طاهرخانی افزود: در این جشنواره 32 نفر از معلمان و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان استان ایده های ارزشمند خود را به فیلم تبدیل کردند و به دبیرخانه استانی جشنواره ارسال نمودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطر نشان کرد: از این تعداد 2 اثر از فیلم های منتخب آموزگاران دوره ابتدایی و دانشجویان دانشگاه فرهنگیان به دبیرخانه کشوری جشنواره ملی فیلم ارزشیابی کیفی-توصیفی مستقر در استان البرز ارسال گردید.طاهرخانی تصریح کرد: پس از داوری در دبیرخانه جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی –توصیفی، در بخش فرهنگیان، غزاله جلیلوند به عنوان تهیه کننده و محبوبه خلیلی به عنوان کارگردان از استان قزوین برترکشوری شناخته شدند و رتبه اول را کسب نمودند.ایشان اضافه کرد: آیین اختتامیه جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی در 25 مرداد ماه سال جاری در استان البرز برگزار گردید.معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش قزوین تأکید کرد: برگزاری اولین جشنواره ملی فیلم کوتاه ارزشیابی کیفی-توصیفی یکی از گــــام‌ های مؤثر در مسیر کیفیت بخشی و ارتقای دوره ابتدایی، تغییر نگاه جامعه به برنامه ارزشیابی توصیفی و آگاهی از تحولات و نوآوری های علمی است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۱۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت

ضرغام مردانی در گفت و گو با خبرنگار مهر با تبریک این موفقیت به جامعه تعلیم و تربیت شهرستان، اظهار داشت: پس از اجرای هشتمین جشنواره سفیران سلامت در سطح مدرسه، منطقه و استان در سال تحصیلی جاری، معلم و دانش آموزان گناوه ای در این جشنواره موفق به کسب رتبه‌های برتر کشوری و استانی شدند.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان گناوه افزود: از آثار راه یافته به مرحله کشوری در این جشنواره، عاطفه عرب زاده به عنوان مدرس سلامت، رتبه دوم کشوری را کسب کرد.

وی بیان کرد: در بخش دانش آموزی «نیروانا محمدپور» و «فاطمه دهقانی» در رشته مدرس کوچک و «آینا اسفندیاری» در رشته قصه گویی به ترتیب موفق به کسب رتبه‌های اول و دوم کشوری شدند.

مدیر آموزش و پرورش گناوه بیان کرد: «روژان تاجدینی»، «دینا رئوفی»، «فاطمه رستمی» و «عاطفه ابراهیمی» رتبه اول استانی و «مهدیه راستی»، «آرمینا قلی زاده» و «احمد رضا قربانی» رتبه دوم استانی در رشته‌های مختلف این جشنواره را به خود اختصاص دادند.

کد خبر 6087098

دیگر خبرها

  • درخشش معلم و دانش آموزان گناوه ای در جشنواره سفیران سلامت
  • فرهاد قائمیان: رشد کمی و کیفی خاصی را در بخش های مختلف جشنواره امام رضا(ع) شاهدیم/ اعطای جایزه ویژه «غزه» برای نخستین بار
  • نخستین دوره جایزه داستان و بازآفرینی فراخوان داد
  • پیگیری راه‌اندازی مقطع ارشد در دانشگاه فرهنگیان خوزستان
  • جشنواره فوتسال دانش‌آموزان دختران استان بوشهر برگزار شد
  • پذیرش بدون کنکور استعدادهای برتر ملی ‌در دانشگاه فرهنگیان
  • «افسانه کوه ننوک» به کوزوو می‌رود
  • «افسانه کوه ننوک» در راه کوزوو است
  • «کالبو» آماده نمایش شد/ حضور «تنگه» در جشنواره فرانسوی
  • فراخوان بیستمین جشنواره فیلم کوتاه «نهال» منتشر شد