Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بولتن نیوز»
2024-05-04@23:47:01 GMT

دستیار صوتی گوگل از طریق وب قابل دسترس خواهد بود

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۱۵۲۲

گروه فناوری _ همان‌طور که می‌دانید، دستیار صوتی گوگل به نام گوگل اسیستنت، تنها در گوشی‌هایی مانند پیکسل و دستیار خانگی گوگل هوم وجود دارد. ولی اخیرا گزارشی منتشر شده است که نشان می‌دهد گوگل اسیستنت به کروم بوک نیز راه پیدا خواهد کرد. اما این‌ دستگاه‌ها، تنها پلت‌فرم‌هایی نیستند که گوگل اسیستنت از آن‌ها پشتیبانی می‌کند؛ بلکه قرار است به‌زودی گوگل اسیستنت در نسخه‌ی وب هم عرضه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش بولتن نیوز وبه نقل از زومیت ، این گفته‌ بر اساس یک گزارش جدید از تیم توسعه کروم است که باور دارد دستیار صوتی گوگل را می‌توان در مرورگر کروم در دسترس قرار داد. همان‌طور که وب‌سایت Ausdroid اشاره می‌کند، طبق آخرین آمار ویکی‌پدیا ، در حال حاضر کروم بیشترین میزان مرورگر فعال را در میان رقبا دارد و بیشتر از ۵۰٪ کاربران وب از کروم استفاده می‌کنند.

این بدان معنا است که گوگل با اضافه کردن دستیار صوتی‌اش به مرورگر کروم - که در حال‌ حاضر تعداد بسیار زیادی کاربر دارد - می‌تواند شروع خوبی در این زمینه داشته باشد (مانند اپل که به‌طور پیش‌فرض از اپل موزیک در آیفون استفاده کرد). با این کار، دستیار صوتی گوگل برای کاربران غیر اندروید نیز در دسترس قرار می‌گیرد؛ زیرا از طریق کروم و با هر سیستم‌عاملی می‌توانند از آن استفاده کنند. بنابراین حتی در رایانه‌های مبتنی بر ویندوز و مک امکان تعامل با این دستیار هوشمند وجود دارد.

با این وجود هنوز تاریخ دقیق انتشار دستیار صوتی گوگل از طریق وب مشخص نشده است.

منبع: بولتن نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bultannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بولتن نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۱۵۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد

به گزارش «نماینده»، محمد صالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی گفت : قانون « شفافیت قوای سه گانه » موظف می‌کند که همه اطلاعات و داده‌ها، به جز موارد مربوط به امنیت ملی و منافع اقتصادی، در دسترس عموم قرار گیرد.

وی افزود : تشکیل کارگروهی برای تشخیص اطلاعات قابل انتشار یک کارگروه به جای شورای عالی امنیت ملی تشکیل می‌شود تا در مورد انتشار یا عدم انتشار اطلاعات توسط دستگاه‌ها تصمیم‌گیری کند.

جوکار اظهارداشت : با توافق مجلس و شورای نگهبان، ابهامات مربوط به مصالح عالی نظام و ترکیب کارگروه رفع شد.

وی افزود : این قانون به مطالبات دیرینه مردم و جوانان برای شفافیت پاسخ می‌دهد و از سوی نمایندگان مجلس نیز با رای بالا به تصویب رسید.

جوکار ابراز داشت : با رفع ایرادات، انتظار می‌رود که شورای نگهبان نیز این قانون را تایید کند و زمینه اجرای آن فراهم شود.

رئیس کمیسیون شوراها و امورداخلی کشور در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد : طبق این قانون، آراء نمایندگان، دارایی‌های مجلس، دولت و سایر نهادها و همچنین آراء شوراها و کمیسیون‌ها باید به طور شفاف در دسترس عموم قرار گیرد.

دیگر خبرها

  • پایان سلطه گوگل با این موتور جست‌وجوی جدید
  • یوتیوب روی توسعه ابزار جدید هوش‌مصنوعی کار می‌کند
  • جوکار: طبق قانون شفافیت قوای سه گانه آراء نمایندگان باید در دسترس عموم قرار گیرد
  • وزارت دادگستری آمریکا به دنبال تحریم گوگل است
  • آرتتا: همه بازیکنان آرسنال در دسترس هستند؛ کسی به دنبال فروش ژسوس نیست
  • هوشمند برای پرسپولیس در دسترس شد
  • ایموجی صوتی؛ عجیب‌ترین قابلیت گوگل که به تماس‌های صوتی اضافه شد
  • گوگل ایموجی صوتی را به تماس‌ها می‌افزاید
  • یک برنامه رادیویی مرا به زندگی برگرداند
  • آموزش افزایش صدای تلویزیون بدون استفاده از ساندبار یا سیستم صوتی