Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی سابق تیم وزنه برداری ذوب آهن به عنوان سرمربی تیم بیمه رازی انتخاب شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ علی جباری سرمربی سابق تیم وزنه برداری ذوب آهن با روسای باشگاه وزنه برداری بیمه رازی به توافق رسید و به عنوان سرمربی این تیم انتخاب شد.
تیم بیمه رازی با حضور در لیگ برتر وزنه برداری موفق به جذب وزنه برداران المپیکی و ملی پوش همانند بهداد سلیمی، سهراب مرادی، کیانوش رستمی، جابر بهروزی و کیا قدمی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیدین نصرتی هم به عنوان مربی در این تیم فعالیت خواهد کرد.
­

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۱۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد

آرشیا گوسوامی چند سال پیش که توانست رکورد کوچکترین وزنه‌بردار هند در بخش ددلیفت را به نام خود ثبت کند، توجه دیگران را به خود جلب کرد. او در آن زمان، وزنه ۴۵ کیلوگرمی را بلند کرده بود.

آرشیا از همان زمان تاکنون تحت تمرین‌های سخت بوده است و اکنون توانست وزنه ۷۵ کیلوگرمی را که دو برابر وزن خود بود را بلند کند. تصویر این حرکت او که در خلال تمرین‌هایش انجام شد، در صفحات مجازی به اشتراک گذاشته شده و بازخورد‌های متعددی گرفته است.

بیشتر بازخورد‌ها مثبت بود و همه از قدرت و فرم بدن او تمجید کردند و لقب نسخه زن هرکول را به او دادند. اما برخی از افراد هم درخصوص سلامتی او ابراز نگرانی کردند و معتقد بودند، بلند کردن چنین وزنه‌های سنگینی در سن او ممکن است سلامتی‌اش را به خطر اندازد.

یکی از کاربران فضای مجازی نوشت، «ممکن است آرشیا ۹ ساله باشد، اما با انجام دادن این تمرینات سنگین، استخوان‌های او ۷۸ ساله خواهند بود.» برخی هم معتقد بودند، ستون فقرات این کودک هنوز کاملا قوی نشده تا بتواند چنین فشار‌هایی را تحمل کند و ممکن است برای سلامتی او مضر باشد.

اما این دختر ۹ ساله چنان به وزنه‌بردای علاقه‌مند است که قصد ندارد، دست از این ورزش بردارد و خود را برای مسابقات در سن خود آماده می‌کند.

منبع: خبرآنلاین

tags # وزنه برداری سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • وقوع یک میلیون و ۹۰ هزار زایمان در کشور در سال گذشته/ زایمان طبیعی سبب کاهش مشکلات تنفسی جنین
  • پاسخ به نیازهای ناشناخته بیمه‌گذاران بیمه رازی در ۱۴۰۳
  • بهره برداری از سامانه رضایت سنجی بیمه گذاران شرکت بیمه دی/ رضایتمندی ۹۷ درصدی مراجعان در اولین دوره نظرسنجی
  • بازگشت استراماچونی به دنیای مربیگری؛ یک تیم از سری‌آ دنبال سرمربی سابق استقلال!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: تیم اوسمار اقتصادی بازی نمی‌کند
  • چهار دلیل برای اینکه بدن زنان با وزنه‌برداری حجیم نمی‌شود
  • رونمایی از گزینه اصلی نیمکت تراکتور؛ سرمربی سابق تیم ملی ولز!
  • (عکس) دختر ۹ ساله‌ای که به لقب هرکول معروف شد
  • آیا بدنسازی، بدن زنان را حجیم می‌کند؟
  • درستکار: خدمات دبیر به کشتی ایران در طول تاریخ بی‌نظیر بوده است / بردن تیلور دور از دسترس نیست