Web Analytics Made Easy - Statcounter

گویی آقای اسحاق جهانگیری، هنوز در حال و هوای انتخابات بسر می برد و اگر نبود سخنان شبه انتخاباتی او درجلسه ی دیروز مجلس، هرگز این پست را منتشر نمی کردم.

سرویس سیاسی فردا؛ رضا رسولی: مردم عزیز ایران! باور کنید اصلا قصد انتشار چنین پستی را نداشتم. حالا که به رای مردم ،تایید شورای محترم نگهبان و تنفیذ رهبر حکیم انقلاب دکتر روحانی بر مسند ریاست جمهوری کشورمان تکیه زده اند، همه می پذیریم که ایشان رییس جمهور ماست و باید در راستای حرکت پویای نظام از او حمایت کنیم و اگر نقد ونظری هم هست از سر دل سوزی ومحبت و از باب گفتگوی اخوینی بیان می کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اما گویی معاون اول ایشان آقای اسحاق جهانگیری، هنوز در حال و هوای انتخابات بسر می برد و اگر نبود سخنان شبه انتخاباتی او درجلسه ی دیروز مجلس، هرگز این پست را منتشر نمی کردم.

مردم عزیز ایران! حتما می دانید که برادر اقای معاون اول، یعنی آقای مهدی جهانگیری، در زمان دکتر احمدی نژاد در سازمان میراث فرهنگی و گردشگری مسولیت داشته و مدیرعامل بزرگترین شرکت گردشگری ایران بوده است.

آیا می دانستید او بعد ازاین پست به عنوان معاون سرمایه گذاری این سازمان، یعنی معاون مهندس مشایی منصوب شد.؟ مردم عزیز ایران! آیا یادتان هست ماجرای یکی از همایش های گردشگری که با دف زدن، قرآن را به سالن اوردند و به دلیل زشتی این اقدام، معاون مربوطه مجبور به استعفا شد. آیا می دانستید این معاون مستعفی، همین آقای مهدی جهانگیری است؟

آیا می دانستید آقا مهدی به عنوان یک غول اقتصادی ایران، در زمان احمدی نژاد، مجوز بانک گردشگری را گرفت؟ به نظر شما یک آدم چقدر باید عزیز در دانه ی یک دولت باشد که هم در آن دولت، مسئولیت کلان اداری داشته باشد و هم یکی از بهترین مجوزهای دولتی، یعنی اجازه تاسیس بانک به او تعلق گیرد؟

مردم عزیز! آقای معاون اول، در تمام این چهارسال، مکرر در مکرر عملکرد دولت قبل را شماتت کرده و می کند. به نظر شما چند بار به اخوی خود نصیحت کرده که از مواهب آن دولت علیه ما علیه استفاده نکن؟ به نظر شما کمی قدرشناسی خوب نیست؟ به نظر شما کاسه ای زیر نیم کاسه نیست؟

مردم عزیز!حتما درجریان انتخابات دیدید که آقای معاون اول، خودش را به عنوان کاندیدا مطرح کرد درحالی که الکی بود و او کاندیدا نبود و از پول نفت شما، ساعت ها وقت شما را در رسانه ی ملی گرفت و بعد هم انصراف دادتا امروز که دوباره معاون اول شده است.

مردم عزیز ایران! آیا بهتر نیست آقای معاون اول به جای ادامه ی گرد وخاک های انتخاباتی، پشت میزشان بنشینند و به انجام وظایف اداری شان بپردازند؟

مردم عزیز! آیا فکر نمی کنید آقای جهانگیری،هم چنان دنبال قاتل بروسلی است؟ خب مردم عزیز! لطفا کمک کنید تا این قاتل بی رحم پیدا شود تا معاون اول ما آرام بگیرد وبه کارش برسد.

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۲۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماد‌های عجیب در انتخابات هند

   به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ از دهلی نو، کتری"، " لیوان"، "دمپایی"، جارو، " فیل"، " دسته گل"، کتاب، "عینک"، " دوچرخه" و هزاران نماد دیگر این روز‌ها در تبلیغات نامزد‌ها و احزاب در سطح خیابان‌ها و کوچه‌های شهر‌های مختلف هند دیده می‌شود.
در هند طبق قانون هر حزب و نامزدی باید در انتخابات ملی، ایالتی و محلی باید یک نشان تصویری داشته باشد.
تاریخچه اجبار داشتن نماد به سال‌های اول استقلال هند برمی‌گردد، زمانی که کمتر از ۲۰ درصد مردم هند با سواد بودند و رای دهندگان باید نامزد‌های منتخب خود را از روی نماد‌ها و نشان‌های تصویری انتخاب می‌کردند نه نام هایشان.
در زمان کنونی نیز که گفته می‌شود بیش از سه چهارم هندیان باسواد تلقی می‌شوند، اما همچنان این نشانه‌های تصویری حرف اول را در هنگام انتخابات می‌زنند.
از اولین انتخابات در سال ۱۹۵۱ میلادی زمانی که دست‌کم ۵۳ حزب برای حدود ۴۵۰۰ صندلی مجلس ملی و مجالس ایالتی با هم رقابت کردند کمیسیون انتخابات نماد‌هایی را به احزاب اختصاص داد و هر نامزدی می‌توانست با این نماد در انتخابات شرکت کند.
فرمان نماد‌های انتخاباتی در سال ۱۹۶۸ میلادی به همه احزاب در سطح ملی، ایالتی، محلی و همچنین نامزد‌های مستقل داده شد.
اولین نماد انتخاباتی در هند متعلق به کنگره بود حزبی که در مبارزات آزادی بخش و جنبش استقلال طلبی هند نقش فراوانی داشت.
نخستین نماد انتخاباتی حزب کنگره "یک جفت گاو نر" بود. پس از انفکاک در آن، نماد حزب به "گاوی که به گوساله خود شیر می‌دهد" تغییر کرد.
از سال ۱۹۷۹ "دست " نماد حزب کنگره شد.
حزب حاکم بی جی پی در سال ۱۹۸۰ تشکیل شد. این حزب نماد انتخاباتی خود را "نیلوفرآبی" برگزید. بنیانگذاران آن اعلام کردند تاریکی جای خود را به نور خورشید خواهد داد و نیلوفر آبی شکوفا می‌شود.
حزب عام آدمی یا عامه مردم که سال ۲۰۱۱ در دهلی تشکیل شد نماد خود را "جارو" انتخاب کرد.
حزب ملی مردم هند "کتاب" را بعنوان نماد خود انتخاب کرد. در هنگام برپایی جشن انتخاب این نماد اعلام شد که تنها سواد و تحصیل می‌تواند اقشار ضعیف را توانمند کند
هدف از این انتخاب اعتراض به فساد و نشان دهنده امید حزب برای پاک کردن کثیفی‌ها و فساد‌های نفوذ یافته در دولت و مجلس بود.
"
نماد‌ها و نشانه‌های تصویری، ساختار، عملکرد‌ها و اهداف سیاسی احزاب و افراد را ساده و خلاصه بیان می‌کنند.
نماد‌ها باید آشنا و به راحتی قابل تشخیص باشند و هیچ پیوند مذهبی یا احساسی با اعتقادات مردم مانند گاو، معبد، پرچم ملی، چرخ نخ ریسی و ... نداشته باشد.
نماد‌های انتخاباتی هند پیام‌های بی صدایی هستند که نقش بزرگی در هنگام انتخابات در هند ایفا می‌کنند.
این صحنه ها، ارتباطات تصویری بشر در ماقبل اختراع الفبا را به یاد می‌آورد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

اظهارات:
کیشو دیو: نامزد مستقل انتخابات مجلس هند

دیگر خبرها

  • مدل جدید اعتبارسنجی بانکی امسال عملیاتی می‌شود
  • فرمانده کل سپاه پیام صادر کرد
  • رفع محرومیت با تفکر و روحیه جهادی امکان‌پذیر است
  • حال و هوای انتخاباتی در ۱۵ استان
  • توضیحات معاون فرماندار زنجان درباره نحوه تقسیم‌بندی فضای تبلیغی شهری
  • شهادت «جلال اعتماد» نشانه کینه‌توزی عناصر وابسته به صهیونیستی است
  • شهادت«جلال اعتماد»نشانه کینه‌توزی عناصروابسته به صهیونیستی است
  • نماد‌های عجیب در انتخابات هند
  • هوای مازندران از فردا گرم می‌شو‌د
  • عکسی از تیپ خاص اسحاق جهانگیری در طبیعت /هوا واقعا دلچسب است