Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه اردبیل گفت: استان اردبیل دارای قابلیت‌های زیادی برای رشد و توسعه درختکاری و فضای سبز و همراه شدن با استانداردهای بین‌المللی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، آیت‌الله سیدحسن عاملی پیش از ظهر امروز در بازدید از طرح درختکاری حاشیه جاده اردبیل به مشگین‌شهر اظهار داشت: به همت مسئولان مربوطه نهضت درختکاری در اردبیل در حال تحقق بوده و قابل تحسین و ارائه به عنوان الگو برای کشور است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از اقدامات انجام گرفتهو بی‌سابقهکه توسط اداره کل منابع طبیعی در استان صورت گرفته و در حال توسعه و اجرا است به ویژه توسعه درختکاری در حاشیه جاده‌های منتهی به مرکز استان بیان کرد: انتظار می‌رود در زمینه توسعه درختکاری در حاشیه جاده‌های منتهی به تمامی مراکز شهرستان‌های استان اقدامات اساسی انجام شود.

نماینده ولی فقیه در استان اردبیل تصریح کرد:استان اردبیل دارای قابلیت‌های زیادی برای رشد و توسعه درختکاری و فضای سبز و همراه شدن با استانداردهای بین‌المللی بوده که توانمندی مدیران اجرایی می‌تواند در پیشبرد این مهم موثر واقع شود.

عاملی خواستار تخصیص و تامین اعتبار مورد نیاز پروژه‌های درختکاری و طرح‌های منابع طبیعی استان شد و گفت: برای تحقق نهضت درختکاری در تمامی شهرستان‌های استان باید بسیج همگانی انجام شود.

امام جمعه اردبیل افزود: استان اردبیلبا توجه به شرایط آب و هوایی و زمینه توسعه اکوتوریسم در آن باید حفظ ذخیره‌گاه‌های جنگلی و توسعه درختکاری با هدف افزایش سرانه پوشش جنگلی در اولویت مسئولان ارشد استانی قرار گیرد.

مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل نیز در این بازدید گفت: در ادامه نهضت درختکاری در حاشیه جاده‌های استان امروز شاهد افتتاح درختکاری فاز نخست در حاشیه جاده اردبیل به مشگین‌شهر در مساحت 15 کیلومتر هستیم که در هفته‌های گذشته نیز در مسیر اردبیل به خلخال در مسافت 20 کیلومتر در مسیر رفت و برگشت درختکاری افتتاح شد.

شهامت هدایت اظهار کرد: 8 هزار اصله نهال از گونه‌های آیلان، اقاقیا، سنجد در مسیر اردبیل به مشگین‌شهر غرس شد که در آینده نزدیک غرس نهال تا پلیس راه اردبیل به مغان و مسیر اردبیل به خلخال تا شهر هیر ادامه می‌یابد.

وی افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در راستایجلوگیری از تخریب جنگل‌ها و مهیا کردن زمینه برای توسعه فضای سبز خروجی تمام شهرستان‌های استان در قالب طرح نهضت جنگلکاری به همدیگر وصل خواهیم کرد.

انتهای پیام/

R41374/P1357/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند

به گزارش خبرنگار مهر، غلامرضا اسمعیلی عصر سه شنبه در نشست ساماندهی وضعیت دست فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان در چهار راه روستای گادویی با حضور مسئولان شهرستانی و دست فروشان فصلی عنوان داشت: برای جلوگیری از خطرات و حوادث رانندگی و ترافیکی و سد معبر در این مسیر راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان ظرف یک هفته نسبت به انجام تکالیف خود و ساماندهی دست فروشان این مسیر اقدام کند.

دادستان تنگستان افزود: حضور دست فروشان در کنار جاده سبب افزایش شمار تصادفات و بروز خسارت‌های جبران ناپذیر برای دست فروشان و نیز خودروهای در حال عبور می‌شود که نیاز است به جد دنبال ساماندهی و جانمایی برای این دست فروشان بود.

اسمعیلی یاد آور شد: فروش محصولات کشاورزی در کنار جاده نه تنها برای این تولیدکنندگان خطرآفرین است و تهدیدی برای جانشان به شمار می‌رود، بلکه ایمنی تردد مسافران و کاربران از جاده را نیز به خطر می‌اندازد و ممکن است سبب حادثه رانندگی شود.

وی گفت: در مسیر بزرگراه بوشهر کنگان مکانی برای دست فروشان جانمایی شده است اما متأسفانه چندان مورد استقبال قرار نگرفت است که نیازاست اقدام لازم صورت گیرد.

بمنظور ساماندهی وضعیت دست فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان در چهار راه روستای گادویی جلسه‌ای با حضور دادستان تنگستان، مسئولین شهرستانی و دست فروشان فصلی روستای گادوی برگزار شد

کد خبر 6099728

دیگر خبرها

  • بارش‌های بهاری و امیدواری کشاورزان اربیلی
  • از حاشیه بیمارستانی خواننده پاپ تا انتشار آلبوم آقای شاعر!
  • شهرداری قم در مسیر تغییر ریل / کیفی‌سازی فضای شهری در اولویت قرار گرفت
  • بارش‌های ۳ روز اخیر در اردبیل خسارتی به همراه نداشته است
  • دست‌فروشان در محور مواصلاتی بوشهر به کنگان ساماندهی شوند
  • هشدار سقوط سنگ در جاده کرج _ چالوس
  • وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در حاشیه بازدید از روند آماده‌سازی نمایشگاه کتاب تهران مطرح کرد؛باید فضای تبلیغی و محیطی تهران در قُرُق نمایشگاه بین‌المللی
  • احتمال ریزش سنگ در جاده کرج چالوس
  • فعالیت سامانه بارشی با وزش تندبادهای موقتی
  • سبزتر شدن فضای سبز حاشیه بزرگراه آزادگان تهران