Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@16:21:03 GMT

بدهی خانوارهای آمریکایی، ۱۳ تریلیون دلار شد

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۲۵۴۸

بدهی خانوارهای آمریکایی، ۱۳ تریلیون دلار شد

خبرگزاری میزان- میزان بدهی خانوارهای آمریکایی در سه ماه دوم سال جاری میلادی، با رسیدن به مرز ۱۳ تریلیون دلار به بیشترین رقم در ۹ سال اخیر رسید؛ ضمن اینکه وام مسکن همچنان بیشترین سهم را به خود اختصاص می دهد.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان و به نقل از «وال استریت ژورنال»، بانک فدرال رزرو «نیویورک» در تازه ترین گزارش خود در ارتباط با میزان بدهی خانوارهای آمریکایی اعلام کرد: میزان بدهی آمریکایی ها در سه ماه دوم سال ۲۰۱۷ میلادی، به ۱۲ تریلیون و ۸۰۰ میلیارد دلار افزایش پیدا کرده است که این رقم در مقایسه با شروع بحران مالی جهان در سال ۲۰۰۸ میلادی، حاکی از رشد ۱.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۲ درصدی بدهی خانوارهای آمریکایی دارد.

البته پیش از این هم، در سه ماه دوم سال ۲۰۱۳ میلادی بدهی خانوارهای آمریکایی به یک رکورد جدید رسید که رقم فعلی در مقایسه با آن، بیش از ۱۵ درصد افزایش نشان می دهد.

بر اساس گزارش بانک فدرال رزرو «نیویورک»، وام مسکن بیشترین سهم بدهی خانوارها را به خود اختصاص می دهد و در سه ماه دوم سال جاری میلادی، این بخش از بدهی در مقایسه با سه ماه نخست سال، با ۶۴ میلیارد دلار افزایش به ۸ تریلیون و ۷۰۰ میلیارد دلار جهش پیدا کرد.

در سه ماه نخست سال ۲۰۱۷ میلادی هم علاقه آمریکایی ها به خرید خودرو موجب شد تا میزان بدهی وام خودرو آنها با ۲۳ میلیارد دلار روند صعودی به یک تریلیون و ۲۰۰ میلیارد دلار برسد. این در حالی است که از مجموع بدهی کارت های اعتباری خانوارهای آمریکایی که رقم ۷۸۴ میلیارد دلار ثبت شده، فقط ۲۰ میلیارد دلار از آن باز پرداخت شده است.

همچنین وام دانشجویی در میان خانوارهای آمریکایی، یک تریلیون و ۳۰۰ میلیارد دلار اعلام شده است.

انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای منتشر می شود.

منبع: مهر

منبع: خبرگزاری میزان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۲۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از گیزموچاینا، هرچند مدتهاست موبایل های تاشو به بازار عرضه شده اند اما اپل تنها تولید کننده بزرگی است که هنوز از دستگاه های انعطاف پذیر رونمایی نکرده است. در این میان گزارشی جدید حاکی از آن است که این روند احتمالا سال آینده تغییر کند.

به گفته جف پو تحلیلگر International Securities اپل مشغول توسعه دو دستگاه تاشو است. همچنین در گزارشی دیگر به توسعه آیفون ۱۷ اسلیم نیز اشاره شده بود. اکنون آیفون تاشو و یک رایانه تاشو هیبریدی نیز در حال توسعه هستند. این تحلیلگر مدعی است دستگاه تاشو ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مک بوک است که از اواخر ۲۰۲۵ میلادی به طور انبوه تولید می شود.

در این میان طبق شایعات مختلف آیفون تاشو احتمالا از اواخر ۲۰۲۶ میلادی وارد مرحله تولید خواهد شد. این بدان معناست که دستگاه ۲۰ اینچی در ۲۰۲۶یا ۲۰۲۷ میلادی ارائه می شود. از سوی دیگر موبایل تاشو نیز در ۲۰۲۷ میلادی یا بعد از آن عرضه خواهد شد.

هم اکنون به نظر می رسد اپل مشغول توسعه نمایشگرهای دوتایی و آی پد/ مک بوک تاشو هیبرید است. بنابراین گجت ۲۰.۳ اینچی احتمالا یک مدل مک یا آی پد باشد. اما اگر گزارش صحت داشته باشد، اپل لاین جدیدی از محصولات را در چند سال آینده رونمایی می کند که شامل دستگاه های رده بالای اولترا خواهد بود.

کد خبر 6098132 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • برخورداری ۸۷ درصدی خانوارهای روستایی شهرستان پیرانشهر از راه آسفالت
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • ماسک: تا زمانی که مشکل بدهی آمریکا حل نشود، دلار ارزشی ندارد
  • صبر طلبکاران اوکراین تمام شد
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • پرداخت تسهیلات و تجهیزات حمایتی به خانوارهای آسیب دیده شفتی
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • استقبال خانوارهای استان همدان از طرح کالابرگ فجرانه
  • توزیع اقلام‌ اساسی بین خانوارهای حادثه دیده آتش‌سوزی روستای امام زاده ابراهیم
  • 15 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟