Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون اجرایی شهرداری بوشهر گفت: به دلیل اینکه چرخ و فلک ساخت کشور خودمان است و تا حدودی از برنامه ریزی انجام شده عقب هستیم بعد از اتمام کابین ها، چرخ و فلک تا آخر سال جاری راه اندازی می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سپاس؛ در مرداد ماه سال 94 غلامعلی میگلی نژاد، شهردار بوشهر با ارائه پیشنهادی به شورای شهر مبنی بر ساخت پارک بازی و بزرگترین چرخ و فلک کشور در بوشهر، ایجاد بزرگترین چرخ و فلک کشور در بوشهر محقق شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق تعاملی که بین شهرداری و شورای شهر صورت گرفت در مهرماه سال گذشته شهردار بوشهر از راه‌ اندازی چرخ و فلک ۸۰ متری بوشهر خبر داد و گفت: در کشور این بزرگترین چرخ و فلک در نوع خود است و سازنده آن انحصاری است و ظرف مدت ۱۵ روز آینده مونتاژ و برپا خواهد شد اما با گذشت 10 ماه از وعده 15 روزه شهرداری، تنها شاهد بنا شدن پایه های این چرخ و فلک عظیم هستیم.
از آنجایی که بوشهر با کمبود امکانات رفاهی و شهربازی روبرو است و این مسئله یکی از دغدغه های مهم مردم بوشهر برای گذراندن اوقات فراغت خود به خصوص در فصل تابستان است از این رو برای تکمیل این چرخ و فلک که می تواند علی الحساب یکی از امکانات تفریحی آن ها محسوب شود روز شماری می کنند.


عبدالرسول رمضانی معاون اجرایی شهرداری بوشهر در گفتگو با خبرنگار سپاس اظهار کرد: پروسه ساخت چرخ و فلک در مرحله ساخت کابین ها است و نهایتا تا دو ماه آینده ساخت کابین ها به اتمام می رسد.

وی با اشاره به امکانات این چرخ و فلک افزود: کابین های چرخ و فلک به سیستم گرمایشی و سرمایشی مجهز می شوند و در نظر داریم در زیر و اطراف چرخ و فلک، فست فود و غذاهای آماده بنا شود.

رمضانی با بیان اینکه چرخ و فلک به عنوان یک اِلمان استفاده می شود بیان کرد: بعد از اتمام مراحل ساخت و راه اندازی چرخ و فلک، بازهای مهیج دیگری نیز در فضای اطراف چرخ و فلک ساخته می شود.
معاون اجرایی شهرداری گفت: به دلیل اینکه چرخ و فلک ساخت کشور خودمان است و تا حدودی از برنامه ریزی انجام شده عقب هستیم بعد از اتمام کابین ها، چرخ و فلک تا آخر سال جاری راه اندازی می شود.

بر اساس این گزارش، شهربازی به عنوان یکی از خواسته‌های دیرینه مردم بوشهر مطرح بوده است ولی متاسفانه یک شهربازی در شان مردم بوشهر تاکنون راه‌اندازی نشده است و امکانات تفریحی بوشهر به چند پارک بادی در کنار ساحل محدود می‌شود.

حال پس از سال های متمادی که بوشهر در کمبود امکانات رفاهی به سر می برد اینک با ساخت بزرگترین چرخ و فلک شاید بتوان اندکی از خواسته مردم بوشهر را تحقق بخشید و آن ها هم مانند مردم شهرهای بزرگ کشور که دارای شهربازی های پیشرفته ای هستند از بازی های مهیج لذت ببرند.


انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۲۶۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، حسینی منش افزود:طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ مبنی بر وجود یک حلقه مار در داخل کابین کامیون، بلافاصله مأموران امداد و نجات به محل اعزام شدند.
 وی ادامه داد:این کامیون در مسیر انار به مهریز،۵کیلومتر بعداز مسجد حضرت ابوالفضل (ع) در حال تردد بوده است و راننده کامیون پس از آنکه با علائمی از وجود مار در داخل کابین مواجه می‌شود سریعاً با آتش نشانی تماس می‌گیرد و با مراجعه مأموران امداد و نجات توسط ابزار مخصوص، مار به دام می‌افتد که خوشبختانه در این رابطه به کسی و حتی مار آسیبی وارد نشد.
حسینی منش تصریح کرد:قابل توجه رانندگان، باتوجه به فرا رسیدن فصل بهار وزیادشدن حیوانات موزی و خزندگان، درمناطق بیابانی و کوهستانی ازبسته بودن درب خودرو خود اطمینان حاصل کنند.

دیگر خبرها

  • بررسی روند ساخت یادمان شهدا و موزه دفاع مقدس در خوی
  • مستمری والدین شهدا به ۱۵۰ میلیون ریال در سال جاری رسیده است
  • اجرای یک هزار طرح صنعتی با پیشرفت فیزیکی بالای ۶۰ درصد در آذربایجان شرقی
  • زنده گیری یک حلقه مار از داخل کامیون در محور مهریز- انار
  • راه‌اندازی محل ملاقات خانوادگی عمومی در شهر آلمانی
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی سازی ۸۵ درصد
  • تجهیز ۳۰ مدرسه در کهگیلویه و بویراحمد به سیستم گرمایشی و سرمایشی
  • ساخت بزرگ‌ترین سلول سوخت هیدروژنی جهان در ژاپن
  • داستان قطار ملی مترو؛ از مذاکرات با غرب تا بومی‌سازی ۸۵ درصد