Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-06@22:40:36 GMT

مهار آتش شرکت تولید قطعات خودرو کاشان

تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۴۴۲۲۹۰۶

مهار آتش شرکت تولید قطعات خودرو کاشان

با حضور به موقع آتش نشانان،آتش سوزی شرکت تولیدی قطعات خودرو کاشان مهار شد. به گزارش خبرگزاری صداوسیما ،مدیر روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت:صبح امروز، پس از اطلاع از وقوع آتش سوزی این شرکت ماشین سازی در مرحله دو شهرک صنعتی امیرکبیر، 10 نیروی آتش نشان ایستگاه های شهرک صنعتی مجهز به پنج خودرو اطفای حریق به محل حادثه اعزام و آتش را مهار کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روح اله فدایی پنج خودروی اطفای حریق همراه با 10 نیروی آتش نشان افزود: در این آتش سوزی تنها لوازم و قطعاتی بیرون از محوطه سوله های این شرکت دچار آتش سوزی شده بود و با حضور به موقع آتش نشانان از بروز آتش به سوله ها و خسارت سنگین به دیگر تجهیزات این شرکت جلوگیری شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۲۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جواد سجادی عصر یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران گفت: حوالی ساعت ۱۹ یک ساختمان ۴ طبقه در شهرک پردیسان طعمه حریق شد که ۳ دستگاه خودروی آتش نشانی و یک دستگاه خودروی نردبان با ۱۲ نیرو به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی آتش نشانی قم افزود: این حریق در طبقه ۴ این ساختمان بوده که با حضور به موقع عوامل آتش نشانی حریق در دقایق اول مهار شد و افراد ساکن در طبقات که حدود ۱۵ نفر بودند از طریق خودروی ویژه نردبان و راه پله از محل حادثه خارج شدند.

سجادی ادامه داد: این حادثه تلفات جانی نداشته و علت آن در دست بررسی است.

کد خبر 6097715

دیگر خبرها

  • مشترکان کم‌مصرف برق، خودرو جایزه می‌گیرند
  • ضرورت برخورد جدی دستگاه قضا با عاملان آتش‌سوزی عمدی جنگل‌ها
  • استقرار ۱۸ تیم اطفای حریق در مناطق حفاظت شده کرمانشاه
  • مهار حریق در ساختمان ۴ طبقه شهرک پردیسان
  • آتش سوزی مجتمع مسکونی در منطقه پردیسان قم
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه / مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • خودزنی آمریکا با تحریم روسیه/ مصائب بوئینگ بدون قطعه ساخت مسکو!
  • لزوم تجهیز امامزاده ابراهیم(ع) به سیستم اطفای حریق شبکه ای
  • اطفای حریق پایگاه نظامی دیهل متال آلمان متوقف شد