Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایلنا، «علی ربیعی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت شهادت شهید مدافع حرم «سجاد باوی» پیام تسلیت منتشر کرد.

متن کامل این پیام که بر روی کانال تلگرامی علی ربیعی منتشر شده به شرح زیر است:

فاطمه خانم و محمد علی عزیز ، فرزندانم،

ورأیت الشهداء واقفین، کلٌ على نجمته، سعداء بما قدّموا للموتى الأحیاء من أمل، ورأیتَ رأیت رأیت بلاداً یلبسها الشهداء ویرتفعون بها، أعلى منها وحیاً وحیاً، ویعودون بها خضراءَ وزرقاء، وقاسیةً فی تربیة سلالتهم: موتوا لأعیش!، فلا یعتذرون ولا ینسون وصایاهم لسلاتهم: أنتم غَدُنا، فاحیَوا کی نحیا فیکم!، وأَحِبُّوا زهر الرُمّان، وزهر اللیمون، وصُبُّوا خمرتنا فی عید الحب! فلم نجد الوقت لنشربها معکم، عفواً! لم نجد الوقت ، فلا تنْسَوا أنتم أن تجدوا الوقت لتحتفلوا بالحب، وتنتقموا بالحب لنا ولکم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمود درویش شاعر مقاومت فلسطینی

قلبم از شنیدن خبر شهادت پدرتان، مملو از درد شد. دردی اما آمیخته با غرور و افتخار. به ایرانی و مسلمان بودن خود بالیدم. چرا که می بینم سرزمینم از اصفهان که این روزها شهید محسن حججی را تقدیم سرزمینمان کرد تا خوزستان همیشه قهرمان که پدر دلیرتان شهید سجاد باوی را برای تامین امنیت و رفاه مردمان فدا کرد، پر از مردان بزرگی است که به واقع عمر خود را فدای به زیستن مظلومان و آسیب دیدگان می کنند.

پدر شما، چه آن زمان که در بهزیستی کمر خدمت بسته بود و چه وقتی که به جنگ داعشیان رفت، بی گمان تنها به آینده ای بهتر و امن تر برای شما و دیگر فرزندان این مرز و بوم می اندیشید. به اعتلای دین محمد (ص) و اینکه فرزندش زینب محبوبة المصطفى اینبار در شام تنها نماند. هرچند فرزندان سیدالشهدا، درد غریبی و بی پدری را یکجا کشیدند، اما ما نخواهیم گذاشت که شما در وطن اسلامیمان، تنها بمانید .

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۳۶۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 

کشاورز مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین در این مراسم گفت: شاخص‌های حوزه اشتغال نشان می‌دهد که در استان اتفاق خوبی رقم خورده است.

به گفته کشاورز، نرخ بیکاری استان در فصل زمستان چهار و هفت دهم درصد بود و هم اکنون شاخص‌های کار و تولید متناسب با میزان جمعیت است.

وی اضافه کرد: در حوزه کار و تولید رکن اصلی کارگران هستند و بر ما واجب است تا برای تقدیر از این قشر حداکثر توان خود را بگذاریم.

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان قزوین بر تقویت فرهنگ کار تاکید کرد و گفت: باید بتوان فضای مناسب تری را در حوزه کار و کارگر فراهم کرد.

کشاورز گفت: مسکن کارگری یکی از اولویت‌های استان است که استان رتبه خوبی در این زمینه دارد.

وی افزود: استان رتبه برتر اشتغال و امنیت را در فضای کسب و کار را دارد و در تلاشیم تا بهتر شود.

به گفته مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی، استان قزوین رتبه اول را در پرداخت تسهیلات تبصره ۱۶ دارد.

کشاورز در ادامه بر تقویت انجمن‌های ورزش کارگری و ایجاد بستر‌های مبتنی بر تعاونی تاکید کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • تجلیل از نخبگان جامعه کار و تولید استان قزوین 
  • لایحه پیشنهادی امنیت شغلی کارگران به کجا رسید؟
  • ۱۳ هزار نفر در شهرستان خلخال تحت پوشش تامین اجتماعی
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • معاون وزیر کار : دستمزد کارگران در کنار افزایش تورم تقریبا رشد کرده
  • کاهش ۳ درصدی نرخ بیکاری گیلان
  • بیکاری در کشور تک رقمی شد
  • جوانان باید به دنبال کسب مهارت برای ایجاد شغل باشند
  • پیام های تسلیت در پی درگذشت همسر شهید آیت الله سید مصطفی خمینی