Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین- استاندار قزوین با صدور پیامی ۲۶ مرداد؛ سالروز ورود آزادگان به میهمن اسلامی را تبریک گفت.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری، در پیام تبریک فریدون همتی استاندار قزوین به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهمن اسلامی آمده است:۲۶ مرداد، سالروز بازگشت غرور آفرین آزادگان سربلند و سرافراز به آغوش میهن اسلامی، یادآور اراده راسخ و عزم پولادین شیرمردانی است که در راه دفاع از کیان و عزت یک ملت، در برابر سخت‌ترین ناملایمات ایستادگی کردند و دست از اهداف و آرمان والای خود برنداشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیرمردانی که در دوران دفاع مقدس با افتخار و روحیه انقلابی و جهادگرانه از میهن اسلامی ایران دفاع کردند و صحنه ها و صفحاتی زرین و ماندگار در تاریخ پر فراز و نشیب این سرزمین برجای گذاشتند که به راستی این روزبزرگ و تاریخی موجب مباهات و غرور هر ایرانی آزاده و مقاوم است.

اینجانب این روز فرخنده را به رهبر معظم و فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی)، ملت شریف ایران، ایثارگران، جانبازان، خانواده معظم شهدا بویژه آزادگان سرافراز و خانواده های محترم این عزیزان در استان ولایتمدار، شهیدپرور و آگاه قزوین تبریک و تهنیت عرض می نمایم و از درگاه خداوند متعال توفیق خدمتگذاری خالصانه و مجاهدانه در راه سربلندی و پیشرفت ایران اسلامی را در آغازین روزهای استقرار دولت دوازدهم برای همگان خواستارم.
فریدون همتی
استاندار قزوین

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۲۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود امیرعبداللهیان به گامبیا

وزیر امور خارجه ایران که به‌منظور شرکت در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به گامبیا سفر کرده است، وارد این کشور آفریقایی شد.

به گزارش ایسنا، «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که در راس هیاتی به‌ منظور شرکت در پانزدهمین اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی به گامبیا کرده است، بامداد شنبه وارد بانجول، پایتخت این کشور واقع در قاره آفریقا شد.

در اجلاس سران سازمان همکاری اسلامی که طی روزهای شنبه و یکشنبه ۱۵ و ۱۶ اردیبهشت با موضوع اصلی «ارتقای وحدت و همبستگی از طریق گفتگو پیرامون توسعه پایدار» برگزار می‌شود، مسائل و چالش‌های مختلف جهان اسلام به ویژه موضوع فلسطین و وضعیت جاری در باریکه غزه مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.

در این اجلاس در مجموع سه سند شامل پیش نویس قطعنامه فلسطین، پیش نویس بیانیه بانجول و پیش نویس سند نهایی نشست سران برای تصویب به ترتیب به نشست شورای وزیران امور خارجه و سپس اجلاس سران ارائه خواهد شد.

امیرعبداللهیان ضمن حضور در این اجلاس، مواضع جمهوری اسلامی ایران را در قبال تحولات جهان اسلام و منطقه‌ای و بین‌المللی تبیین خواهد کرد.

وی همچنین در حاشیه این اجلاس با برخی مقامات کشورهای اسلامی دیدار و گفت‌وگو خواهد کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • پیام تبریک فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به مناسبت فرارسیدن روز بسیج سازندگی
  • قول وزیر نیرو برای رها کردن بخش دیگری از حق آبه قزوین از سد طالقان
  • تسلیت استاندار خوزستان به مناسبت درگذشت مادر شهیدان دزفولی
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز، سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • تشییع و خاکسپاری جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز سردار ایافت در مشهد برگزار شد
  • مراسم تشییع جانباز سرافراز؛ سردار ایاف در مشهد برگزار شد
  • دیدار استاندار ایلام با خانواده شهید فیضی زاده
  • ورود امیرعبداللهیان به گامبیا
  • پیام تسلیت امام جمعه و استاندار کرمانشاه در پی شهادت شهید فرزین بلیان