Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش برنا آذربایجان غربی، سرهنگ مالکی در خصوص اهم کشفیات و رخدادهای استان گفت :

- در پی کسب خبری مبنی بر دپوی مواد سوختی قاچاق در سطح شهرستان ماکو رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت ، با انجام اقدامات اطلاعاتی و پلیسی در نهایت محل مورد نظر شناسایی و در بازرسی از آن هزار و ۲۰۰ لیتر مواد سوختی از نوع گازوئیل کشف شد که در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

- بدنبال وقوع چند فقره سرقت منزل در شهرستان چالدران، دستگیری سارق یا سارقان در دستور ماموران انتظامی شهرستان قرار گرفت. پس از شناسائی سارق در استعلام های صورت گرفته مشخص شد متهم از سارقان حرفه ای است ماموران با تحت نظر قرار دادن وی موفق شدند متهم را دستگیر کنند در بازجویی های فنی پلیس متهم به ۵ فقره سرقت از منازل در شهرستان چالدران معترف و پس از تشکیل پرونده اولیه تحویل مراجع قضائی شد.

- در پی کسب خبری مبنی بر دپوی کالای قاچاق در شهرستان ماکو، رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت که با انجام اقدامات اطلاعاتی محل مورد نظر شناسایی و پس از کسب مجوز قضایی مورد بازرسی قرار گرفت که ۲۳۵ ثوب البسه و ۳۲۰ قلم کالای گمرکی قاچاق کشف شد که ارزش ریالی اقلام مکشوفه بنظر کارشناسان ۴۵۰ میلیون ریال براورد شده است .

- ماموران انتظامی نقده حین کنترل خودروهای عبوری در محور مهاباد - ارومیه یک دستگاه وانت سایپا را توقیف کردند که در بازرسی از ان ۵۷۶ قلم ظروف آشپزخانه قاچاق کشف شد .ارزش ریالی کالاهای مکشوفه ۴۰۰ میلیون ریال براورد شده است .در این راستا یک متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شد.

- جوان ۳۴ ساله ای در بازرگان بر اثر برخورد دکل بتن ریز با کابل برق ۳ فاز حین بتن ریزی جان خود را از دست داد . باتلاش ماموران انتظامی و گروه های امدادی ، برای بررسی بیشتر به پزشکی قانونی منتقل شد .

- ماموران ایستگاه ایست وبازرسی ایواوغلی شهرستان خوی حین کنترل خودروهای عبوری در محور ماکو - تبریز یک دستگاه وانت پیکان را توقیف کردند که در بازرسی از آن بیش از ۶ هزار قلم مواد غذایی قاچاق کشف شد . در این راستا و برابر اعلام کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه ۳۷۰ میلیون ریال براورد شده است .در این راستا ۲ متهم دستگیر و تحویل مراجع قضائی شدند.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۷۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی، فرمانده انتظامی شهرستان طرقبه شاندیز گفت: در پی وقوع سرقت‌های سریالی کابل‌های برق در شهرستان طرقبه شاندیز، پیگیری موضوع با هدف شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان احتمالی در دستور کار ماموران انتظامی کلانتری شاندیز قرار گرفت.   سرهنگ سیدجواد حسینی افزود: ماموران تجسس با بررسی صحنه‌های سرقت، گشت‌های هدفمند را آغاز و یک متهم را در این زمینه شناسایی و با به دست آوردن مستندات کافی با هماهنگی مقام قضائی وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند.   وی تصریح کرد: در ادامه این عملیات ماموران موفق شدند دو تن از همدستان این متهم را شناسایی و آن‌ها را دستگیر و مقدار قابل توجهی کابل برق و وسایل سرقتی از باغ ویلا‌ها کشف کنند.   این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: متهمان دستگیر شده در مواجهه با تصاویر و مستندات پلیس، تاکنون به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و وسایل از باغ ویلا‌های شهرستان طرقبه شاندیز اعتراف کردند.   سرهنگ حسینی با اشاره به اینکه تاکنون این پرونده ۲۵ شاکی داشته است، گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده مقدماتی به مراجع قضائی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • بازداشت کلاهبردار دارای اعلان قرمز پلیس اینترپل در خراسان شمالی
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • کشف ۵۰۰ میلیون ریال چک‌پول تقلبی در ایوان
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • گنج‌یاب‌ها در ساوه به گنج نرسیدند
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • جاسازی ۴۱۷ گرم هروئین در معده یک قاچاقچی