Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران لرستان گفت: دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت است که این آزادگان سالها دوری از وطن، شکنجه ها و دردها را تحمل کردند و مایه افتخار کشور شدند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از سفیر افلاکمراد روشنی مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان در مراسم گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به وطن که در اداره ارشاد بروجرد برگزار شد گفت: آزادگان اسطوره های صبر و استقامت هستند و سالها دوران اسارت را با صبر و استقامت تحمل کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: آزادگان با صبر و استقامت پیروز شدند و خواری و یاس را به دشمنان تقدیم کردند و در دوران اسارت جانانه و دلاورمردانه بر مصیب های اسارت صبوری کردند و با تحمل ضربات کینه دشمن سبب پایداری نظام و انقلاب شدند.

روشنی با اشاره به این که آزادگان دوران اسارت را با استقامت و تحمل شکنجه ها و دردها در برابر دشمن ایستادند افزود: سالهای اسارت، سال های وفاداری به دین، اهل بیت(ع)، ولایت و نماد عشق به امام(ره) بود.

به گفته وی آزادگان سالها دوری از وطن را تحمل کردند و دوران اسارت را به دانشگاه تبدیل کرده بودند.

مدیرکل بنیادشهید و امور ایثارگران لرستان با اشاره به این که پایمردی اسیران بار دیگر نشانه پیروزی ایمان بر کفر بود افزود: هر جایی که ایمان باشد، استقامت، امید و نشاط وجود دارد و شهید لشگری یکی از آزادگانی بود که حدود 2 دهه در اسارت به سر برد.

وی اضافه کرد: دوران اسارت و آزادگان، نمونه ای از عاشورا و حقانیت است و آزادگان به عنوان بخشی از این تاریخ پر افتخار می درخشند.

روشنی خاطر نشان کرد: آزادگان برای جمهوری اسلامی آبرو شدند و اقتخار نظام و جهان هستند و امروز جغرافیای مقاومت به برکت استقامت رزمندگان است و اگر در کشورهایی مانند لبنان، سوریه و یمن مقاومت هایی صورت می گیرد به دلیل استقامت رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس و اسارت بود که امروز برای دیگر کشورها الگویی شده است.

وی با انتقاد از برخی از دستگاه ها در راستای عدم اجرای قانون جامع ارائه خدمات به ایثارگران افزود: با توجه به این که این قانون مصوب شده است اما متاسفانه در برخی از ادارات به این قانون عمل نمی شود که در این راستا به استاندار نامه نوشته ایم و گزارش داده ام چرا در بین فرزندان آزادگان بیکاری وجود دارد و نیاز است که پیگیری های لازم صورت گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان لرستان افزود: با توجه به این که بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) قرار است افتتاح شود و در حال جذب نیرو می باشد، به مسئولان مربوطه اعلام کرده ایم که چندین نفر از فرزندان آزادگان هم جذب بیمارستان شوند و در صورتی که این کار اجرایی نشود پیگیری می کنیم.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۹۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب روسازی راه و فرودگاه

تین نیوز

کتاب روسازی راه و فرودگاه نوشته امیر محمد طباطبایی توسط انتشارات دانشگاه تهران در سال 1396 به چاپ رسیده است.

گزیده ای از این کتاب می خوانیم؛ 

راهسازان از زمان های قدیم بر لزوم و اهمیت روسازی راه ها واقف بودند و بر حسب مورد از انواع آن استفاده می کردند.
طرح اجرا و نگهداری روسازی راه ها از مهم ترین و در عین حال از مشکل ترین قسمت راهسازی است و غالب اشکالات بعدی زاییده طرح اجرا و یا نگهداری غیر اصولی از این قسمت پر اهمیت راه است.
اگر روسازی راهی به طور اصولی و صحیح طرح اجرا و نگهداری نشود راه در برابر عوامل جوی و اثر فرساینده آمد و شد خودروها مقاومت نکرده و به سرعت خراب شده و در نتیجه موجب از دست رفتن سرمایه گذاری اولیه می شود علاوه بر این خرابی روسازی باعث افزایش سایر هزینه‌ها از قبیل هزینه مرمت و بهسازی و همچنین افزایش هزینه های غیر مستقیمی که به علت بدی روسازی به استفاده کنندگان از راه تحمیل می‌شود خواهد شد.
راه ها در مناطقی که دارای زمین های سست و آب و هوای مرطوب بود و برای حمل و نقل کالا و مسافران از ارابه استفاده می‌شد بیشتر توسعه یافت از روسازی های قدیمی که هنوز هم آثاری از آنها به جا مانده می توان روسازی خیابان های بابل و روسازی راههای رومیان را نام برد.
هدف از روسازی راه و یا فرودگاه احداث یک سطح صاف و هم همواره در عین حال با ایمنی کافی برای استفاده کنندگان از راه یا فرودگاه است ، باید طوری طرح و ساخته شود که بتواند وزن وسیله نقلیه را تحمل کند و در هر شرایط جوی قابل استفاده باشد زمین در حالت طبیعی معمولا مقاومت کافی برای تحمل بارهای وارده از چرخهای اصل نقلیه سنگین این هواپیماها را نداره و بارگذاری این گونه خاک ها موجب شکست برشی خاک و به وجود آمدن تغییر شکلهای بیش از اندازه در آن می شود.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • یک جوان چینی به مذهب شیعه مشرف شد
  • اسارت ۵۳ خبرنگار فلسطینی در زندانهای رژیم صهیونیستی
  • «وعده صادق» نتیجه صبر و استقامت است
  • تصادف مینی‌بوس و لیفان در اتوبان آزادگان ۱۵ مصدوم داشت
  • ادامه تظاهرات در یمن در حمایت از غزه
  • گسترش فعالیت هیات های آزادگان تهران به سمت خودباوری
  • واژگونی کامیونت در بزرگراه آزادگان
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • فیلم/رهبر انقلاب: نحوه رفتار آمریکا در مسئله غزه اثبات حقانیت موضع ایران در بی‌اعتمادی به آمریکا است
  • کتاب روسازی راه و فرودگاه