Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - امام جمعه اهر گفت: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری بوده و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف، پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب می­باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر در معیت معاون فرماندار، فرمانده سپاه و مسئول ایثارگران سپاه ناحیه اهر و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آزادگان سرافراز علی فتحی، اسماعیل نیک آذر، محمدحسین ابراهیم پور، ابراهیم قاسمی و خانواده آزاده متوفی امامعلی مهدی زاده دیدار و از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان تجلیل و تکریم به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر در این دیدارها با تبریک فرارسیدن این روز بزرگ و تاریخی به آزادگان و خانواده‌های محترم آنان گفت: بیست و ششم مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روزی غرورآفرین و پر افتخار بوده که بر صفحات زرین انقلاب اسلامی ایران حک‌شده است.

امام جمعه اهر اظهار داشت: آزادگان در دوران طاقت‌فرسای اسارت با پیشه کردن صبر و استقامت به دشمنان ثابت گردند که رزمندگان اسلام در هر شرایطی صیانت از اسلام و ارزش‌های انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و وظیفه خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری بوده و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف، پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب می‌باشد.

آیت‌الله حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه تکریم از آزادگان، تعظیم در برابر ایثار و فداکاری این عزیزان می‌باشد گفت: گرامیداشت شأن و مقام آزادگان رسالت بزرگ جامعه است و این مهم نباید فراموش شود.

احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز ضمن پاسداشت سلحشوری‌ها و فداکاری‌ها و تکریم جان‌فشانی‌های تمامی شهدای بزرگوار ، جانبازان غیور و آزادگان سرافراز از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در خصوص گرامیداشت این روز عزیز و نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت خبر داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۹۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • امام جمعه تهران: مذاکره موشکی نکردیم، نمی‌کنیم و نخواهیم کرد /وقتی می‌گوییم می‌زنیم محکم می‌زنیم /در مساله عفاف و حجاب دوقطبی شکل ندهید
  • کارگران سربازان انقلاب اسلامی در جنگ اقتصادی با دشمن هستند
  • اگر دوباره صهیونیست‌ها غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • صهیونیست‌ها اگر دوباره غلطی کنند سیلی محکم‌تر خواهند خورد
  • نقش ماموستا ملااحمد فخری در مبارزه با گروهک‌های معاند کم نظیر بود
  • آیت‌الله مهمان‌نواز یک روحانی ولایت‌مدار و بصیر بود
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است