Web Analytics Made Easy - Statcounter

اهر - امام جمعه اهر گفت: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری بوده و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف، پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب است.

به گزارش خبرنگار مهر، پیش از ظهر پنجشنبه آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر در معیت معاون فرماندار، فرمانده سپاه و مسئول ایثارگران سپاه ناحیه اهر و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان به مناسبت 26 مردادماه سالروز بازگشت آزادگان سرافراز به میهن اسلامی از آزادگان سرافراز علی فتحی، اسماعیل نیک آذر، محمدحسین ابراهیم پور، ابراهیم قاسمی و خانواده آزاده متوفی امامعلی مهدی زاده دیدار و از ایثارگری‌ها و فداکاری‌های این عزیزان تجلیل و تکریم به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت‌الله حاجی‌زاده امام جمعه اهر در این دیدارها با تبریک فرارسیدن این روز بزرگ و تاریخی به آزادگان و خانواده‌های محترم آنان گفت: بیست و ششم مردادماه یادآور بازگشت غرورآفرین آزادگان سرافراز به میهن اسلامی و روزی غرورآفرین و پر افتخار بوده که بر صفحات زرین انقلاب اسلامی ایران حک‌شده است.

امام جمعه اهر اظهار داشت: آزادگان در دوران طاقت‌فرسای اسارت با پیشه کردن صبر و استقامت به دشمنان ثابت گردند که رزمندگان اسلام در هر شرایطی صیانت از اسلام و ارزش‌های انقلاب را سرلوحه کار خود قرار داده و وظیفه خود می‌دانند.

وی خاطرنشان کرد: آزادگان اسطوره‌های صبر، مقاومت و پایداری بوده و حضور آن‌ها در عرصه‌های مختلف، پشتوانه‌ای محکم برای نظام و انقلاب می‌باشد.

آیت‌الله حاجی‌زاده با تأکید بر اینکه تکریم از آزادگان، تعظیم در برابر ایثار و فداکاری این عزیزان می‌باشد گفت: گرامیداشت شأن و مقام آزادگان رسالت بزرگ جامعه است و این مهم نباید فراموش شود.

احمد ابراهیمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان اهر نیز ضمن پاسداشت سلحشوری‌ها و فداکاری‌ها و تکریم جان‌فشانی‌های تمامی شهدای بزرگوار ، جانبازان غیور و آزادگان سرافراز از اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در خصوص گرامیداشت این روز عزیز و نهادینه کردن فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت خبر داد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود، گفت: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سید سلمان قاضی‌عسگر در دیدار با خانواده شهدا و جانبازان که به همراه حجت‌الاسلام حسین محمدی امام جمعه رهنان (غرب اصفهان)، فرمانده بسیج حوزه ۴ امام سجاد (ع) و رئیس بنیاد شهید ناحیه اصفهان جمعی از معاونان و مسئولان منطقه انجام شد، اظهار کرد: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

وی با بیان اینکه تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به‌عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود و دیدار با آن‌ها در اولویت برنامه‌های فرهنگی هفته بزرگداشت اصفهان قرار گیرد، تصریح کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری به مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا و جانبازان هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.

مدیر منطقه ۹ شهرداری اصفهان ادامه داد: دیدار با خانواده شهدا موجب بالارفتن روحیه خدمت به شهروندان می‌شود، از این‌رو در هفته فرهنگی اصفهان دیدار با خانواده تعدادی از شهدای معزز این منطقه انجام شد.

بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما «شهدا» هستند

حجت‌الاسلام حسین محمدی، امام جمعه رهنان نیز در این دیدار اظهار کرد: خدمت‌رسانی و تکریم خانواده شهدا وظیفه و تکلیف آحاد مردم به ویژه مسئولان است.

وی صبر و استقامت خانواده‌های معزز شهدا را ستودنی و ارزشمند توصیف کرد و افزود: بهترین الگوهای تربیتی نسل جوان ما شهدا هستند و باید آن‌ها را محور همه برنامه‌ها و امور زندگی خود قرار دهیم

امام جمعه رهنان تاکید کرد: وظیفه داریم با یادآوری همت بلند رزمندگان اسلام در هشت سال جنگ تحمیلی و آشنایی مردم به‌خصوص نسل جوان با دستاوردهای دفاع مقدس در پاسداری از ارزش‌های اصیل اسلامی اهتمام ورزیم.

وی گفت: خون شهیدان والامقام، صبر و بردباری خانواده‌های معزز آن‌ها، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان می‌آورد.

کد خبر 747733

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تجلیل و تکریم خانواده شهدا باید به عنوان یک فرهنگ در جامعه نهادینه شود
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • الیمالات نور نابود شد؛ با عوامل اصلی برخورد کنید
  • اخلاص امام راحل(ره) بزرگ‌ترین پشتوانه کمیته امداد است
  • مقاومت اسطوره‌ای ۲۰۰ روزه و چند نکته درباره سخنان ابوعبیده
  • فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • آیت الله نورمفیدی در گردهمایی ائمه جمعه منطقه یک: فضای محتوایی نماز جمعه نباید وارد فضای جناحی و گروهی شود
  • گرد همایی منطقه‌ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان
  • گرد همایی منطقه ای ائمه جمعه منطقه یک کشور در گلستان