Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده انتظامی شهرستان رودبارجنوب گفت: سی هزار لیتر سوخت قاچاق از یک کامیون در محور مواصلاتی رودبارجنوب به ایرانشهر کشف شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبارما ، خطرات ناشی از قاچاق بی‌رویه سوخت ضمن تهدید اقتصاد ملی و ایجاد بحران در نظامهای اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی زمینه بروز خطرات امنیتی نیز فراهم نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهرستان رودبار جنوب با اشاره به کشف محموله بزرگ سوخت قاچاق در این شهرستان اظهار داشت: هدر رفت سرمایه های ملی خسارات جبران ناپذیری بر پیکره اقتصادی کشور وارد می سازد.


سرهنگ رضا فیروز بخت در تشریح جزئیات این خبر گفت: روز گذشته ماموران پاسگاه انتظامی _ عملیاتی نهضت آباد این شهرستان در جریان برپایی آیت و بازرسی موقت و کنترل خودروهای عبوری در محور مواصلاتی رودبار به سمت زهکلوت و ایرانشهر، به یک دستگاه کامیون کشنده حامل سوخت قاچاق مشکوک و به راننده دستور ایست دادند.

وی افزود: راننده با بی توجهی به دستور پلیس به مسیر خود ادامه داد که در جریان یک عملیات تعقیب و گریز با به جا گذاشتن خودرو از صحنه متواری شد.


این مقام ارشد انتظامی شهرستان بیان داشت: در بازرسی از کامیون مشخص شد که حامل ۳۰ هزار لیتر فرآورده نفتی خارج از شبکه و قاچاق از نوع گازوئیل می باشد.

فرمانده انتظامی رودبار جنوب در پایان ضمن اشاره به خسارات جبران ناپذیر اقتصادی قاچاق فرآورده های نفتی و سرمایه های ملی، و بیان این مطلب که برخورد قاطعانه پلیس با قاچاقچیان کالا و سوخت ادامه دارد،افزود: از عموم شهروندان خواست درصورت مشاهده هرگونه فعالیت مشکوک از جمله قاچاق کالا و فرآورده های نفتی توسط افراد فرصت‌طلب و سودجو، موضوع را از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت با هنجارشکنان برخورد قاطع و قانونی لازم صورت پذیرد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۵۰۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست

به گزارش خبرگزاری مهر، پیش‌بینی می‌شود ترافیک پرحجمی را در اکثر محورهای مواصلاتی شاهد باشیم؛ در حال حاضر اکثر محورهای مواصلاتی، محورهای اصلی کشور تردد باز است.

در محور هراز هم با توجه به شرایط ترافیک، شمال به جنوب به صورت مقطعی محدودیت یکطرفه اجرا خواهد شد؛ با توجه به صادر شدن هشدار زرد هواشناسی از امروز (۱۵ اردیبهشت) تا سه‌شنبه (۱۸ اردیبهشت)، اکثر محورهای مواصلاتی و جاده‌ها، شرایط مناسبی برای سفر کردن ندارند.

با توجه به سطح لغزندگی محورها، به رانندگان توصیه می‌شود حتماً رعایت سرعت مطمئنه و مجاز را در دستورکار خود قرار دهند.

همچنین آزادراه تهران - شمال شب گذشته چند مورد ریزش سنگ رخ داد که تا صبح امروز جنوب به شمال این محور مسدود بود؛ اما در حال حاضر این محور بازگشایی شده است.

کد خبر 6096193 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • کشف ۳۵ هزار لیتر سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • ۳۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در ساوه کشف شد 
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در گمرگ پرویزخان
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع
  • شرایط محورهای مواصلاتی برای سفر مناسب نیست