Web Analytics Made Easy - Statcounter

برگزیده های استانی جشنواره قرآنی گل های محمدی و فاطمی تجلیل شدند . به گزارش خبرگزاری صداوسیما ؛امروز در آیینی از 38 برگزیده استانی جشنواره قرآنی گل های محمدی و فاطمی تجلیل شد .
معاون وزیر آموزش و پرورش با متفاوت خواندن این جشنواره در کشور گفت :طرح عظیم قرآنی زمینه مشارکت و آموزش کودکان و نوجوانان بسیاری را در استان مرکزی فراهم کرده و امیدواریم بتوانیم این جشنواره را درکشور توسعه کمی و کیفی دهیم .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فیض با اشاره به برنامه های وزارت آمورش و پرورش گفت : ایجاد اندیشکده های موضوع محور متحد در سراسر کشور ، تشکیل اتاق فکردائمی در استان ها و برنامه ریزی ها برای گذران اوقات فراغت دانش آموزان را از جمله برنامه پیش رو عنوان کرد .
او گفت : امسال بیش از 16 هزار دانش آموز در اردوهای تحصیلی ، فعالیت های تشکیلاتی و کارگاهی حضور می یابند تا ضمن تقویت مهارت های زندگی با اصول اساسی اقتصاد مقاومتی در کشور آشنا شوند .
مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان ونوجوانان هم درگفتگو با خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت : امسال بیش از 4 هزار دانش آموزان استان در چهارمین جشنواره گل های محمدی و فاطمی حضور یافتند .
مقدسی افزود : این جشنواره در سه رده ی سنی برگزار شده و از بین 4 اثر هنری تولید شده در زمینه نقاشی و خوشنویسی 2664 اثر داوری و 600 اثر برگزیده شهرستان و 38 اثر دربخش هنری برگزیده استان شدند . دانلود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۶۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، در جلسه فراکسیون قرآن، عترت و نماز مجلس شورای اسلامی، بسیاری از دست اندرکاران محافل قرآنی از جمله سازمان صداوسیما، شورای توسعه قرآنی، آموزش و پرورش، بسیج، شهرداری و کانون‌های فرهنگی و مذهبی حضور یافتند و مسائل مربوط به این بخش را مطرح کردند.

رئیس سازمان صدا و سیما در این نشست گفت: افتخار ما این است که صدا و سیما با برنامه‌های جذاب قرآنی و معارف اسلامی شناخته می‌شود که برکت در رسانه ملی در همین رویکرد و اخلاص فعالیت عزیزان ما طی برنامه‌سازی‌های مختلف در صدا و سیمای استان‌ها و همه بخش‌ها به مصداق «فستبقوا الخیرات» است.

در این نشست همچنین از ۷۸ نفر از عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی کشور در ماه مبارک رمضان از جمله سازمان تبلیغات اسلامی، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، آموزش و پرورش، صدا و سیما و شهرداری قدردانی شد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • ۲۲۴۱ دانش آموز قشمی به طرح مسطورا پیوستند
  • افتتاحیه «پژواک» با تقدیر از پدر رادیو/ بخش «وعده صادق» اضافه شود
  • نمایش اثرهنری جشنواره قصص قرآنی در مشهد
  • تقدیر از عوامل برنامه‌های قرآنی ماه رمضان
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند
  • جشنواره قصص قرآنی مشهد آغاز به کار کرد
  • چهارمین جشنواره ریواس در ریوش برگزار شد
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد
  • پیشکسوتان و برگزیدگان رادیو کردستان تجلیل شدند