Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ مراسم گرامیداشت یاد شهید مدافع حرم محسن حججی عصر امروز، پنجشنبه26مرداد، در حسینیه فاطمه الزهرا (س) تهران برگزار شد؛ در این مراسم سرلشکر قاسم سلیمانی فرماده نیروی قدس سپاه پاسداران، سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه و سایر شخصیت‌های نظامی و سیاسی کشور حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محسن حججی از جهادگران و فعالان فرهنگی کشور در عملیاتی نزدیک مرز سوریه با عراق به اسارت گروه تروریستی داعش درآمد، تکفیری های داعش پس از دو روز، در شانزدهم مردادماه 1396، در اقدامی ددمنشانه، سر از تن محسن حججی جدا کرده و او را به شهادت رساندند؛ شهید حججی 25 ساله و اهل نجف آباد اصفهان بود که از او فرزندی دو ساله به یادگار مانده است.

نحوه شهادت شهید مدافع حرم، محسن حججی، در فضای مجازی و در میان کاربران شبکه‌های اجتماعی بازتاب گسترده ای داشت؛ صفحه منتسب به حاج قاسم سلیمانی، فیلمی از دیدار سردار سلیمانی با پدر پاسدار شهید محسن حججی در حاشیه مراسم گرامیداشت این شهید والامقام منتشر کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سردار سلیمانی با پدر شهید حججی دیدار کرد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۷۰۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار

دکتر روح‌الامینی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات به همراه خانواده و در معیت دکتر یزدی‌خواه منتخب مجلس دوازدهم با خانواده سردار شهید کاظم رستگار دیدار کرد.

دیگر خبرها

  • چهره خندان ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری + عکس
  • عکس/ دیدار دکتر روح‌الامینی با خانواده سردار شهید رستگار
  • تصاویری از علی لاریجانی و ناطق نوری در یک مراسم سالگرد شهید مطهری/ محسن هاشمی هم آمد
  • «ما ملت شهادتیم» از شهید زاهدی تا سردار سلیمانی
  • (تصاویر) ناطق نوری و محسن هاشمی در مراسم سالگرد شهید مطهری
  • اهدای پیراهن قهرمانی تیم ملی فوتسال ایران به موزه دفاع مقدس استان کرمان
  • مگر ما مرده باشیم که یکی از این خانواده به‌دست داعش شهید شوند
  • تجدید پیمان دختران و مادران نصف‌جهان با سردار دل‌ها
  • فیلم| واکنش شهید سردار سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت
  • واکنش حاج قاسم سلیمانی به یک تصمیم در فصل پنجم سریال پایتخت : مگر ما مرده باشیم که خانواده ایرانی سالم به ایران برنگردد (فیلم)