Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - در روز جمعه مورخ 20 /5/96 با تاخيرات طولاني مدت شرکت زاگرس مسافران مشهد_ نجف که عمدتا از اتباع عراق بودند به دليل تاخير و عدم پاسخگويي مسولين و مديران اين شرکت موجب اغتشاش در فردگاه و برهم خوردن نظم، تخريب اموال دولتي و درگيري فيزيکي با ماموران حفاظت فرودگاه شد به طوري که گيت بسته شد و مسافران پرواز فلاي دوبي از ورود به داخل محوطه باز ماندند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



قاضي اصولي صفار بازپرس ويژه جرائم فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد در گفت و گو با خبرنگار گروه حقوقي و قضايي خبرگزاري ميزان در پاسخ به اظهارات مديرعامل شرکت هواپيمايي زاگرس اظهار کرد: در روز جمعه مورخ 20 /5/96 با تاخيرات طولاني مدت شرکت زاگرس مسافران مشهد_ نجف که عمدتا از اتباع عراق بودند به دليل تاخير و عدم پاسخگويي مسولين و مديران اين شرکت موجب اغتشاش در فردگاه و برهم خوردن نظم، تخريب اموال دولتي و درگيري فيزيکي با ماموران حفاظت فرودگاه شد به طوري که گيت بسته شد و مسافران پرواز فلاي دوبي از ورود به داخل محوطه باز ماندند.
وي ادامه داد: بنا به اظهارات وکيل شرکت زاگرس اين شرکت به دليل بدهي مالي به سازمان هواپيمايي کشور مدتي مجوز پرواز نداشته و مسافران مقصد مشهد_ اهواز به مدت 3 ساعت در فرودگاه سرگردان بودند و اين موضوع با عدم پاسخگويي مسولان شرکت همراه بوده است.
قاضي اصولي صفار افزود: در همين رابطه نهايتا با تدبير مديرکل فرودگاه و دستور قضايي مجوز از تهران صادر و پراوز پس از 4 ساعت به اهواز انجام شد.
بازپرس ويژه فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد با اشاره به شکايات متعدد مسافران از تاخيرهاي مکرر شرکت زاگرس به دادسراي مشهد تصريح کرد: در رابطه با وقايع ذکر شده رييس ايستگاه زاگرس به دادسرا احضار و ضمن تفهيم اتهام با قرار کفالت به زندان معرفي شد.
وي گفت: آزادي رييس ايستگاه شرکت هواپيمايي زاگرس به قرار کفالت بوده است نه وثيقه و در وقت کشيک دادسرا و با هماهنگي قاضي کشيک با اينجانب قرار کفالت صادر و متهم شب گذشته از زندان آزاد شد.
قاضي اصولي صفار ضمن تکذيب اظهارات متهم مبني بر عدم قبول وثيقه از سوي قاضي کشيک به بهانه نبودن پرونده در دادسرا گفت: به علت اينکه در همان وقت کشيک متهم با قرار کفالت آزاد شده است بنابراين اين اظهارات هيچ موضوعيتي ندارد.
قاضي اصولي صفار ادامه داد: تاخير مکرر شرکت هواپيمايي زاگرس موجب نارضايتي مسافران از وضعيت اين شرکت شده و به دليل عدم پاسخگويي و دسترسي به مسولان شرکت شاکيان به دادسرا مراجعه و طرح دعوا کردند.
بازپرس ويژه جرايم فرودگاه شهيد هاشمي نژاد مشهد در پايان با بيان اينکه جوسازي هاي رسانه اي خللي در پيگيري حقوق عامه ايجاد نخواهد کرد خاطرنشان کرد: تمام مستندات در پرونده موجود است و طبق تاکيدات مقام معظم رهبري در ديدار با مسولان قضايي مبني بر اهتمام قضات بر توجه به مطالبات عمومي و استيفاي حقوق عامه، سياست هاي دستگاه قضايي همواره براساس مطالبات عمومي و استيفاي حقوق شهروندان استوار بوده است.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۷۲۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید

اگر جزو آن دسته افرادی هستید که کف پای شما صاف است، پیشنهاد می کنیم از همین حالا باورهای قدیمی را درباره مشکلات ناشی از صافی کف پا دور بریزید.

به گزارش مشرق، برای سال‌ها این باور عمومی وجود داشته است که افراد دارای کف پای صاف، بیشتر در معرض درد و مشکلات ماهیچه‌ای - استخوانی در زندگی هستند.

هرچند این ایده که داشتن کف پای صاف به طور اجتناب‌ناپذیری منجر به درد یا سایر مشکلات ماهیچه‌ای-استخوانی می‌شود قرن‌ها قدمت دارد، با این حال تنها در نیمه دوم دهه ۱۹۰۰ میلادی بود که این فرضیه رواجی همگانی یافت.

در آن زمان متخصصان پا در ایالات متحده مفهوم داشتن پاهای «عادی» را رایج کردند. این مفهوم شامل این فرضیه بود که نداشتن قوس مشخص یا پاشنه صاف، پاهای شما را غیرطبیعی و مستعد آسیب‌دیدگی می‌کند. زیرا مثلاً به هنگام راه رفتن، صاف شدن قوس فشار بیشتری را روی پاها می‌آورد.

با این حال اکنون محققان در دانشگاه کبک در تروآ-ریویر کانادا ادعا می‌کنند که این فرضیه بی‌اساس است. در مطالعه‌ای که در این دانشگاه انجام شد، محققان مجموعه پژوهش‌های پیشین درباره پای صاف را مورد تجزیه و تحلیل قرار دادند و دریافتند که تقریباً هیچ ارتباطی بین داشتن کف پای صاف و احتمال ابتلا به یک اختلال ماهیچه‌ای-استخوانی مانند درد پاشنه، زانو یا لگن وجود ندارد.

گابریل موازان، استاد طب اطفال در دانشگاه کبک و یکی از نویسندگان این مطالعه، گفت: «اگر به مجموعه تحقیقات انجام‌شده نگاه کنیم، صاف بودن کف پا شما را در معرض خطر بیشتری برای سه یا چهار مشکل قرار می‌دهد، فقط همین. اگر باز هم کف پای صاف‌تری داشته باشیم، بیشتر در معرض خطر ابتلا به سه یا چهار مشکل دیگر خواهید بود و برای پاهای با قوس بیشتر چهار مورد آسیب احتمالی دیگر وجود خواهد داشت.»

این باور افسانه‌ای که کف پای صاف شما را بیشتر در معرض آسیب قرار می‌دهد، اغلب منجر به مداخلات پزشکی غیر ضروری در افراد و نگرانی‌های قابل توجه در بین بیماران در مورد ظاهر پاهایشان شده است.

این در حالی است که نویسندگان مقاله جدید می‌گویند کف پای صاف بدون علامت، معمولاً به هیچ درمانی نیاز ندارد. آقای موازان در این خصوص می‌گوید: «داشتن کف پای صاف طبیعی است. این یک نوع آناتومیک است. شما فقط باید با آن راحت باشید.»

دکتر موازان با بیان اینکه پزشکان باید از انتقال «باورهای غلط» به بیماران خود دست بردارند، گفت: «در ابتدا دانشگاه‌ها باید این آموزش را به فیزیوتراپیست‌ها، درمانگران پا و پزشکان عمومی متوقف کنند که داشتن کف پای صاف معضل است و همواره منجر به مشکلات سلامتی در آینده می‌شود».

وی اضافه کرد: «سخت‌ترین قسمت، متقاعد کردن مردم به این نکته است که صافی کف پای آنها مشکل‌ساز نیست. چیزی که من به بیمارانم می‌گویم این است که شما بیشتر از فردی که دارای پاهای صاف‌تر یا راست‌تر است در معرض خطر و آسیب نیستید.»

نتایج یافته‌های جدید محققان در نشریه علمی «British Journal of Sports Medicine» منتشر شده است.

منبع: ایرنا

دیگر خبرها

  • اگر کف پای شما صاف است؛ بخوانید
  • یحیی تکذیب کرد: پای تعهدنامه در میان نیست!
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • ◄ تکذیب نقل قول ذکر شده از مدیرعامل راه آهن در پیامک ارسال شده برای کارکنان
  • اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت هفته میراث‌فرهنگی
  • تشریح اقدامات دور دوم انتخابات در حوزه انتخابیه مشهد و کلات
  • تشریح برنامه‌های هفته میراث‌/ پاسداشت زبان فارسی وتجلیل از فعالان
  • تکذیب شد: توخل هم حاضر نیست در بایرن بماند
  • تکذیب فروش امتیاز باشگاه هوادار از سوی مدیرعامل
  • تشریح جزئیات اعزام کاروان‌های حج تمتع استان تهران