Web Analytics Made Easy - Statcounter

قرچک- معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قرچک از پیگیری جدی راه اندازی فرهنگسرای این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی زینت بخش بعد از ظهر پنج شنبه طی سخنانی در جمع هنرمندان شهرستان قرچک اظهار داشت: امروز در شهرستان قرچک با کمترین امکانات کارهای بسیار خارق العاده انجام می شود که جای تقدیر دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود: کار هنر تخصص خاصی را می طلبد و هر کسی نمی تواند در این عرصه وارد شود پس هنرمندان از افراد خاص جامعه هستند.

معاونی برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قرچک در ادامه بیان داشت: باید به هنرمندان احترام گذاشته شود و امکانات لازم برای فعالیت هنرمندان شهرستان فراهم شود.

وی افزود: با پیگیری های به عمل آمده توسط مسئولین شهرستان و فرماندار محترم کارهای اجرایی فرهنگسرای شهرستان در حال پیگیری و انجام است وبه زودی خبرهای خوشی در این عرصه به هنرمندان داده خواهد شد.

معاون برنامه ریزی و اداری مالی فرمانداری قرچک گفت: جلساتی با حضور جمعی از هنرمندان در فرمانداری برگزار شده و مشکلات هنرمندان جمع بندی شده و با راه اندازی کامل واحد های فرهنگی کتابخانه ولایت تا حدودی مشکلات هنرمندان حل خواهد شد.

وی در پایان گفت: شهرستان قرچک از جمله شهرستان هایی است که در عرصه فعالیتهای فرهنگی و هنری در کشور حرفی برای گفتن دارد پس بیایید با فعالیتهای فرهنگی هنری قرچک را بیش از بیش به کشور معرفی کنید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۴۴۲۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند

فرماندار بابلسر گفت: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مازندران، مجتبی قلی‌پور باقری عصر امروز_یکشنبه شانزدهم اردیبهشت_در جلسه شورای اداری شهرستان بابلسر با بیان اینکه تلاش، تدبیر، توسل و توکل شاخصه کار مدیران باشد، اظهار کرد: هر یک از مدیران کارگزاران نظام اسلامی هستند و باید با ثبات قدم در مسیر آرمان‌های انقلاب حرکت کنند.

وی افزود: با قوت تا آخرین لحظه مسئولیت به اصل موضوع یعنی همان خدمت‌رسانی به مردم بپردازید و دچار حاشیه‌ها نشوید.

فرماندار بابلسر با تاکید بر اینکه با هماهنگی داخلی اداری و فرمانداری مسائل شهرستان را حل و فصل کنید، مطرح کرد: اجازه تعطیلی هیچ پروژه‌ای که با اعتبارات دولتی و به‌نفع مردم هست را در این شهرستان از سوی مدیر دستگاهی نمی‌دهیم.

قلی‌پور باقری با بیان اینکه در امور کاری از نخبگان و افراد اندیشه‌ورز استفاده ببریم، افزود: از روزمرگی بپرهیزد و اتاق فکر خود را برای کارهای ماندگار و تحولی فعال کنید.

وی ارزیابی عملکرد ادارات را در پنج محور دستور کار فرمانداری شهرستان بیان و خاطرنشان کرد: هدف از این کار خروجی مأموریت دستگاه‌ها و حل مسائل و موانع در امر خدمت‌رسانی به مردم است.

کد خبر 750893

دیگر خبرها

  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • افتتاح کتابخانه در روستای بیوران شهرستان سردشت
  • هیچ پروژه‌ای در بابلسر نباید تعطیل شوند
  • تاثیرگذاری فرهنگی وظیفه آحاد مردم جامعه است
  • چه عواملی در مشارکت سیاسی زنان نقش دارد؟
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • بسیج‌ سازندگی در عرصه‌های مورد نیاز کشور خوش درخشیده است
  • سیلاب در غور خسارات مالی برجای گذاشت
  • رهاسازی «مرکاپتان» سرقت شده باعث بوی نامطبوع در بندرترکمن بود